Skocz do zawartości

Lordonos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1623
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Lordonos

  1. https://www.komputronik.pl/product/593233/gigabyte-geforce-rtx-2060-oc-6g.html?gclid=Cj0KCQiA1sriBRD-ARIsABYdwwFAe1vD9BVDbmGMTAwec2FeXLpfNcywArFtYkVVzBd7IDOoYx9paN4aAq11EALw_wcB Gigabyte to nawet nie zła firma, Jak chcesz to 100zł można zaoszczędzić. https://www.komputronik.pl/product/596270/palit-geforce-rtx-2060-gamingpro-6g.html?gclid=Cj0KCQiA1sriBRD-ARIsABYdwwEC7NTNa8DUvqo_Ij5tWH9X7QbHlkNdRbTk-dCD4RHMxvJjJ5sqeZkaAnMjEALw_wcB Jak oni w tym Gigabycie zwiększyli boost bez zwiększania taktowania rdzenia, podbili napiecia, albo power limit?
  2. Co to za tweaki graficzne co obciążają procek i po co mają go obciażać jak i tak jest słaby? Post processing jak sama nazwa wskazuje to efekty końcowe i tworzy je karta po wyrenderowaniu całej sceny więc nic wspólnego z procesorem nie mają. Kup GTX 2060 a jak jakaś nowa gra bedzie słabo chodziła to zmienisz procesor na I7. Jak chcesz odciążyć jak już a nie obciążyć procesor to najpierw siatka geometryczna, potem textury a na koncu oświetlenie zmniejsz, w grach typu sandbox jak assasins creed zasieg rysowania obiektów to też mocno obciąża procesor bo ciągle musi dane o obiektach dostarc
  3. Jak bym miał teraz kupowac to wolał bym Ryzena 2600 + RTX 2060 Za miast I7 8700 i GTX 1060.
  4. A w sklepach internetowych skłądaja za 1 zł. Tylko piszesz żeby karte graficzną wysłali oddzielnie od zestawu i sobie sam ją wstawiasz. Najlepsza odpowiedz, chyba najgorsza bo kompouter już został uszkodzony więc to żadna porada bo już jest po ptokach.Teraz spawdzaj sam co sie zepsuło albo na serwis.
  5. Ten zwykły GTX1660 to bedzie dokładnie to samo co GTX 1060 tylko na rdzeniu turing, to różnica w wydajności to będzie różnica w taktowaniu pamięci i rdzenia + 5% ipc cuda turinga. 1660TI już będzie miał 1536 cuda i na 99% GDDR6 i to już w cenie 1300zł może być ciekawe o ile bedzie kosztowała 1300 a nie 1500. Poczekaj na testy tych nowych kart, a ja juz musisz mieć teraz to bierz 1070TI.
  6. Ten 1080 za 1300zł spoko, tylko żeby cie nie oszukali na tym olx bo to portal oszustów. W paczce za pobraniem tez może być czekolada czesto tak robią, na olx zeby strate osłodzić. https://allegro.pl/oferta/gainward-geforce-gtx-1070-ti-phoenix-gs-okazja-7720963900 tylko że ta gwarancja producenta nic nie warta, pytaj o paragon bo cie palit oleje. https://allegro.pl/oferta/inno3d-ichill-geforce-gtx-1070-ti-x4-8gb-gddr5-256-7804787269 Tak samo pytaj o paragon ale karta fajna 4 wentylatorki.
  7. Czy to Vega czy to GTX aby referenta nie brać bo turbina jest nieznośna. https://allegro.pl/oferta/gigabyte-radeon-rx-vega-56-8gb-warszawa-sklep-7613277240 Droga ta vega ponad 1400zł za gigabyta z dwoma wentylami. GTX 1070 Gigabyta tez z dwoma wentylatorkami niecały 1000zł. A dwa wentylatory to podstawa, żeby to było inno 3d to i tak będzie lepsze od referenta.
  8. 60hz to padlina nie monitor, kto teraz to kupuje, 75hz to jest takie sobie, teraz jak brać to 100-120-144hz. Żeby ten obraz mimo 1080p był jak najbardziej gładki i czysty a grać można z adaptive v-sync połowa odswierzania wtedy na 144hz mamy 72klatki, odswierzanie zachowane i ilość klatek całkiem spoko.
  9. W niektórych grach szybsza w niektórych wolniejsza różnica kilku klatek. Używana 1300, używany GTX 1070 1000zł, 300zł różnicy nie opłaca się dokładać, szczególnie dla osób które grają w sandboxy GTA czy Assasins Creed bo w nich jest wolniejsza. Może jakiegoś palita GTX 1660TI będzie można kupić za 1300zł wtedy to juz całkiem nie będzie opłacalna.
  10. Bo ram to tylko bufor a nie wydajność karty graficznej.
  11. Nic nie pokażą bo wszystkie będa wolniejsze od Radeona VII i karty w cenach RTX 2060 bedą 10-15% wolniejsze. Amd nie daje prezentów i Vega 56 jest wolniejsza od GTX 1070 a jest droższa.
  12. widziałem jak na rx 580 w rise of the tomb raider było 8gb zajęte... - i ile było klatek 15-20? Zaczopować ram to nie problem, RE7, RE R2, ale jeszcze chip graficzny sobie musi poradzić z obróbka grafiki.
  13. 1660TI, 1070TI, 1080 tak w kolejnosci wydajności to wygląda i kazda szybsza od 1060. Z Radeona Vega 56. Ale jak masz kase to 2060 i 2070 to najlepszy wybór.
  14. Za słaba ta karta do max detali, ale ja bym do niej brał Ryzena 2600 i 2x 8GB ramu. Ram w singlu jest dość wolny. Możesz poczekać na GTX 1660 ale na pewno nie będzie miał wydajności 1070TI. 1660TI nawet takiej wydajnosci miał nie będzie. 1660 bedzie tyle wydajniejszy ile wydajniejsze ma cuda czyli 5-10%. Bo z przecieków wynika że to będzie identyczna karta jak 1060 tylko na rdzeniu turing. Najlepiej kup tak żeby mieć GTX 1660TI i dopiero do niego kup , płytę, pamięć i procesor. https://allegro.pl/oferta/procesor-amd-ryzen-5-2600-3-9ghz-16mb-box-7788171612 A kiedyś sobie wymienisz na
  15. A co innego popsuło sam pisałeś że przebicie było aż na obudowe. Jak od spodu procesor jest ok to pewnie bedzie działał. Zobaczysz jak bedziesz miał nową płyte główną. Jak odpali i znowu bedzie przebicie to odłącz ten zasilacz zanim spali kolejną płytę.
  16. Powinien, i co kupiłes tego RX 570 czy zrezygnowaeś?
  17. Możliwe że to wina zasilacza, sprawdz procesor od spodu jak wybuchły mosfety to i procesor do wymiany. Pytanie nadal to samo. Co się stanie jeśli procesor padl i włoży go do nowej płyty. Czy jest ryzyko że ja uszkodze. Płyta będzie asus Maximus xi hero. - nie poprostu nie odpali, jak kolejna płyta się spali to już będzie wiadomo że zasilacz pali części. https://allegro.pl/oferta/promocja-zasilacz-600w-chieftec-gps-600a8-12cm-46a-6966896306?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_ELKTRK_PLA_Komputery&ev_adgr=Pozosta%C5%82e&gclid=Cj0KCQiAkMDiBRDNARIsACKP1FEqdg1rqzcg--OC
  18. Trzeba było kupic sobie RX 570 za grosze albo nawet 470 i miał bys na przeczekanie. Trzeba mysleć co się kupuje. nie myśl o rx590, przepłacisz. - tak ci napisał typ na forum na pierwszej stronie trzeba było posłuchać mądrzejszego. https://allegro.pl/oferta/gigabyte-radeon-rx-470-g1-gaming-4gb-gddr5-7802020299 masz karta na przeczekanie.
  19. To po co kupujesz jak chcesz coś innego, nie jesteś odpowiedzialny za to co robisz.
  20. Kup używaną GTX 1070 na nic lepszego cie nie stać.
  21. Nie wiem do 90 stopni, może do 100. Jeżeli wyniki nie będą zadowalające, to karta pewnie pójdzie do zwrotu i wezmę na przeczekanie coś tańszego. - polaczkowanie.
  22. Czyli pasuje ci free sync. Ustaw wentylatory na 30% jak ci większe obroty przeszkadzają.
  23. Możesz poczekać jak ci nie wystarczy na GTX 1660TI to kupisz wersje bez TI, i tak będzie troche szybsza od GTX 1060.
  24. Jak grasz w fpsy przez sieć to bierz 144hz, najlepsza jakość obrazu w porównaniu z 60 hz to lustro a 60hz to pikseloza. 144hz vs 60hz to już ogromna różnica w ostrości obrazu, jak przełączysz sobie 144hz na 60 to zobaczysz na jakie mleko się patrzyłeś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...