Skocz do zawartości

kamild1996

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O kamild1996

  • Tytuł
    Dyskutant

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    Ryzen 7 5800X3D
  • Karta graficzna:
    ZOTAC GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC 8GB
  • Płyta główna:
    ASRock X570 Phantom Gaming 4
  • RAM:
    GoodRAM IRDM PRO 32GB DDR4 3600 MHz CL18
  • Dyski:
    ADATA SX8200 Pro M.2 2TB, WD Blue 2TB
  • Zasilacz:
    Corsair RM550x 550W
  • Obudowa:
    Phanteks Eclipse P400A
  • Inne podzespoły:
    > AUDIO: Creative Sound BlasterX G6 (DAC) + Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ohm (headphones) + TAGA Harmony inTONE 2.1 mini (speakers) + Fifine 669B (mic)
    > KB: ADATA XPG Summoner (Cherry MX Speed Silver)
    > MOUSE: Steelseries Prime Wireless
    > VR HMD: Oculus Rift S

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje kamild1996

  1. Ktoś z was kupował sprzęt bezpośrednio ze strony Steelseries? Jakiego czasu dostawy mogę się spodziewać?

    1. Mamut1337

      Mamut1337

      Mi szło raz 3 dni i to 2 lata temu. Poza tym, załatwiają bardzo szybko gwarancje. Przy słynnych problemach z mikrofonami w serii Siberia (nawet w topowych modelach, wymieniali od ręki na nowe, podczas gdy w sklepach szło to różnie; wszak potrafili wciskać klientom (i mi się zdarzyło w przypadku Siberii 650), że mikrofon chodzi, a ja mam paranoje.

    2. kamild1996

      kamild1996

      Też pytam ze względu na gwarancję, klej w myszce Rival 310 sprawia problemy i zaoferowali mi kupon o wartości myszki, który będę mógł użyć na ich stronie. Dzięki :)

    3. Mamut1337

      Mamut1337

      Wszystko co związane z gwarancją stoi u nich na najwyższym poziomie :) A zachwalać po prawdzie po nie muszę, gdyż przez całe życie miałem tylko 2 ich produkty.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...