-
Liczba zawartości
1819 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje trybcio86
-
Pomocy. Serwis MSI napisał mi że nie prowadzi napraw sprzętu bezpośrednio od klienta a morele twierdzi ze moja płyta działa ok, jak znów po kilku dniach się nie uruchamia bo nie widzi CPU. Co robić jakieś pomysły ?
-
taaa ze mna problem .... mam poprzednią płytę b550 od msi i na tym komp działa prawidłowo, ale na płycie b450 od msi kupionej z morele dzieje się co kilka dni takie cuda. Ciekawe jest też to ze płyta po powrocie z serwisu od morele nie miała żadnej dokumentacji ze zrobiono jakiekolwiek testy stabilności itp czy żeby ktoś się pod tym podpisał ze cokolwiek tam robił z nia.
-
O morele to już było tyle napisane ..... ze dziwie się ze ludzie dalej tam kupują .
MOrele robi takie testy sprzętu ze sprzęt musi odleżeć swoje 10-14 dni i wraca do klienta jako sprawny ,testowany ale bez dokumentacji .
Morele jest do tego stopnia leniwe ze znajomemu odesłali uszkodzonego rtx 2060 który sypał artami z opinią sprawny .Ale problem w tym ze pudełko nawet nie zostało otworzone . Jak karta została wysłana w taki samym stanie wróciła (pakowanie,opis problemu ) .
Pozostaje ci reklamować do skutku ... i nast UOKiK .