Skocz do zawartości

trybcio86

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1819
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

269 Wspaniały

2 obserwujących

O trybcio86

  • Tytuł
    Nałogowiec
  • Urodziny 10.03.1986

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Andrychów

Ostatnie wizyty

16171341 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje trybcio86

  1. Pomocy. Serwis MSI napisał mi że nie prowadzi napraw sprzętu bezpośrednio od klienta a morele twierdzi ze moja płyta działa ok, jak znów po kilku dniach się nie uruchamia bo nie widzi CPU. Co robić jakieś pomysły ?

    1. cesasz

      cesasz

      może to z tobą jest problem? MSI ma regulamin, morele robi diagnoze...

      mnie np ten sklep nigdy nie zawiódł

    2. trybcio86

      trybcio86

      taaa ze mna problem .... mam poprzednią płytę b550 od msi i na tym komp działa prawidłowo, ale na płycie b450 od msi kupionej z morele dzieje się co kilka dni takie cuda. Ciekawe jest też to ze płyta po powrocie z serwisu od morele nie miała żadnej dokumentacji ze  zrobiono jakiekolwiek testy stabilności itp czy żeby ktoś się pod tym podpisał ze cokolwiek tam robił z nia. 

    3. raiders

      raiders

      O morele to już  było tyle napisane ..... ze dziwie się ze ludzie dalej tam kupują .

      MOrele robi takie testy sprzętu  ze sprzęt musi odleżeć swoje 10-14 dni i wraca do klienta  jako sprawny ,testowany ale bez dokumentacji .

       

      Morele  jest do tego stopnia  leniwe ze znajomemu odesłali  uszkodzonego rtx 2060 który sypał artami  z opinią sprawny .Ale problem w tym ze pudełko nawet nie zostało otworzone . Jak karta została wysłana  w taki samym stanie wróciła (pakowanie,opis  problemu ) .

       

      Pozostaje ci    reklamować  do skutku ... i nast UOKiK  .

×
×
  • Dodaj nową pozycję...