Skocz do zawartości

Hans Olo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    429
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

92 Bardzo dobry

O Hans Olo

  • Tytuł
    Gaduła
  1. A może to ta niesławna pamięć GTXa? Z resztą kto się przejmuje syntetycznymi testami?
  2. Chcesz się uwiarygodnić? Zrób zdjęcie swojego dyplomu naukowego z nickiem forumowym na kartce obok. Pokaż swoje dotychczasowe publikacje itd.
  3. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cooperative_games_for_the_PlayStation_3 Raczej nie jest to lista kompletna. Ale to dobry start.
  4. Chciałbym sprostować, bo niektórzy błędnie interpretują moje słowa. Pisząc o zwiększaniu rdzenia mam na myśli zwiększanie ilości tranzystorów poprzez powiększanie powierzchni rdzenia. Zwiększenie powierzchni rdzenia nie oznacza w tym wypadku "rozluźnienia", które prowadziłoby normalnie do ochłodzenia. Wypowiedź dotyczyła głównie procesorów graficznych. Rdzenie CPU rzeczywiście niewiele się powiększyły, ale dzisiejsze GPU to monstra, które obecnie osiągają już granice możliwości większości obudów dla microchipów. Niemożliwe jest ciągłe zwiększanie ich rozmiarów, ponieważ istnieje punkt krytycz
  5. Pytanie z du*y. Nie znamy nawet powodów dla których autor rozważa zakup lapka.
  6. Jeśli będziesz miał dość slotów na płycie, to instalowanie kilku kart raczej nie jest problemem. http://www.vogons.org/viewtopic.php?t=28586
  7. 1. Who cares? 2. I dlatego mam wyjąć karty i grać w software? 3. patrz 1.
  8. Fenio. To, o czym piszesz to bardzo śladowe zmiany, które pojawiają się rzadko i przypadkowo, a przełożenie kabla z karty do karty to jakaś sekunda z życia. Żebyś wiedział, że sprawdzałem obraz bezpośrednio z GF i ten puszczany przez voodoo i żadnej denerwującej różnicy nie ma. Jasne, każdy dodatkowy kabel i przełączniki to jakieś skromne decybele tłumienia, ale to jest prawie niedostrzegalne. Podsumowując, tworzysz problemy, które problemami w zasadzie nie są. Tak jak pisałem, cel jest prosty: masz np "interstate 76", w którego bardzo chcesz zagrać, ale TNT2/Geforce będzie się tu nudził, bo n
  9. Oprócz wymienionych "road" i "mad max" warto sięgnąć po: "the divide" "dead zone" "The Noah's Ark Principle" "Le Dernier Combat" seria "planet of the apes" (nowa to jakaś piata woda po kisielu, stara rządzi) "dr Strangelove" stara seria żywych trupów George'a Romero, ale to pewnie juz widziałeś "the langoliers" "daybreakers" (wampiroapokalipsa?) "omega men" "night of the comet" (taki trochę bardziej na luzie, ale wg mnie "przezaje") "the postman" (trochę za bardzo amerykańsko patriotyczno patetyczno uj im w oko, ale poza tym całkiem dobry). "waterworld" "sunshine" "28 days late
  10. Jak można pogorszyć obraz z geforce np w incubation, które D3D nie obsługuje? No wytłumacz mi to! Wiem, że S3 + V2 wystarczy do incubation, ale do quke 3 już słabo. Nic się nie marnuje, bo glide jest tylko do gier glide, do reszty jest D3D, a w trybie D3D V2 spełnia jedynie funkcję złącza dla monitora. Poza tym mało mnie obchodzi, co jest wg Ciebie klasykiem, celem jest zbudowanie komputera, który nie będzie miał zbyt dużych ograniczeń dla gier retro. Im więcej może, tym lepiej. A ograniczanie zużycia prądu? Nie masz lepszych powodów, by nie łączyć dobrej karty AGP z dobrym akceleratorem?
  11. To, że aparat źle wyłapał światło, niczego nie zmienia. Nadal masz do czynienia z odbiciem bliskim równoległości do promieni monitora, co jest szkodliwe. Padania światła nie zmienisz inną żarówką, bo tu chodzi o kąt odbicia. Inną żarówką zmienisz jedynie widmo. Najlepiej jak byś lampę sufitową zmienił na taką, która mniej rozprasza światło, lub zamontował coś dodatkowego w pobliżu biurka - z boku, nad nim tak by oświetlało cały monitor od przodu, nie powodując odbicia zgodnego z kierunkiem promieniowania monitora - wtedy dopiero będziesz miał zapewnione prawidłowe tło dla swoich oczu. Jeśli
  12. Ach o to Ci chodzi. Piszesz niezrozumiale. A połączenie jest jak najbardziej sensowne. Tak jak napisałem, zależy w co chcesz grać. Jak ograniczasz się do okresu przed akceleracją, to w ogóle nie ma sensu kupować karty 3D. Ale dla mnie ważne są też gry z przełomu wieków, gdzie często było do wyboru: - kupić voodoo i grać w te gry z akceleracja a w tamte bez - kupić TNT i grać na odwrót - kupić oba i śmiać się frajerom w twarz.
  13. Chyba sobie żartujesz. To, ze nvidia do dzisiaj nie jest w stanie wycisnąć dość wydajności ze SLI, nie znaczy, ze 3dfx nie mógł. Wzrost wydajności był zazwyczaj 80 do 90%, czasami prawie 100%. A z tą wystarczalnością, to już różnie bywało.
  14. Wszystko ostatecznie zależy od tego w jak bardzo stare gry chcesz grać. Ja celuję w zakres około 1996-2002, więc geforce mi się nie zawsze sprawdzi, dlatego mam TNT2 na podmianę. Zdecydowanie większym problemem jest dźwięk, który jak sobie spojrzysz do retro magazynów komputerowych, zazwyczaj był najważniejszym elementem komputera, który sprawiał najwięcej problemów w grach. @up Nie robiono takich konfiguracji, bo koszta sięgały tak absurdalnych wówczas pułapów, że nikomu to przez myśl nie przeszło. Choć w sumie dzisiaj robi się jakieś triple sli z WC i jakoś wszystko jest ok, ale to były in
  15. Teraz to już brak słów. Te zjawiska to podstawy dla BHP w biurach. Są normy określające sposób oświetlania biur, ale mają one także wpływ na rozmieszczenie chociażby lamp drogowych. Każdy monitor promieniuje, promieniowaniem widzialnym i cieplnym głównie i promieniowanie widzialne w odpowiednich warunkach także potrafi być szkodliwe. Stąd problemy z oczami, mimo że cały świat już nie używa kineskopów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...