Skocz do zawartości

ALF

Użytkownik+
  • Liczba zawartości

    2448
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez ALF

  1. 4/10 - odświeżona wersja jest według mnie dużo gorsza od normalnej wolniejszej.
  2. ALF

    Pochwal się co masz w środku!

    Okar...zmień jeszcze tylko kartę graficzną i będzie gitez .
  3. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    Tak myślałem, że tak będzie. Dla nich takie normy są ok szkoda tylko, że dla użytkownika sprzętu już nie...to tak jakby kupić okulary z rysą na środku prawego szkła. Masz pecha, że akurat wywaliło ci go na środku ekranu, żeby chociaż gdzieś w rogu matrycy ech. Wiem wiem, napisałem tak na w pół serio posta. Stosunkowo młode plazmy pobierają tyle samo prądu po odpowiedniej kalibracji co niektóre ledy.
  4. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    Spokój czasem nie mija w chwili przyjścia rachunku za prąd? .
  5. Zdjęcie nr.2 czyżby bratnia dusza okara? . Nie no a tak na serio, ciekawe zdjęcia.
  6. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    Niby taka nowoczesna technologia produkcji a sypie tymi uszkodzonymi pikselami zupełnie jak kiedyś za czasów pierwszych lcd.
  7. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    Spróbować zawsze można, znam przypadek gdzie ten program naprawił zawieszony zielony piksel. Jak sklep jest ok to teoretycznie powinien uznać Ci reklamacje. @up, Fakt. Mieli kiedyś taką promocję, jeśli pojawią się martwe piksele, uszkodzone subpiksele itd. w ciągu 30 dni od daty zakupu telewizora to z miejsca zostanie on zastąpiony modelem takim samym bez owych wad.
  8. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    http://youtu.be/kXJjXI5XvwQ Filmik instruktażowy co do tego programu, napisałbym Ci dokładniej co i jak ale jestem w pracy i trochę jestem zajęty. Program nie dotyczy oczywiście tylko martwych pikseli ale również zawieszonych itp.
  9. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    Pamiętaj, że masz 10 dni na zwrot towaru do sklepu bez podania przyczyny, jeśli tylko sprzęt był zakupiony na odległość przez internet.
  10. ALF

    LG 42LM620S subpiksel

    O reklamacji możesz zapomnieć ponieważ uznają taką wadę dopiero od 4 martwych pikseli lub 10 subpikseli w górę bodaj. Co nie zmienia faktu iż jest pare sposobów aby taki piksel ożywić, aczkolwiek szansa na powodzenie jest jak 1 do 15 i można nabawić się kolejnych złych pikseli na ekranie. Sposób pierwszy jest taki: pocierasz delikatnie palcem dane miejsce z pikselem poprzez sciereczkę dostarczoną razem z tv. Drugi sposób jest taki iż odpala się na dłuższą chwilę specjalny film, który teoretycznie ma pobudzić taki piksel do życia - http://udpix.free.fr/. Zapewne, to i tak nic nie da, kiedyś baw
  11. http://pl.wikipedia.org/wiki/Op%C3%B3%C5%BAnienie_wej%C5%9Bcia tutaj masz ogólnie opisany input lag. Z tego co mi wiadomo najmniejsze input lagi mają Samsungi, LG, oraz Philips-y. Średni input lag na poziomie 20-40ms jest uznawany za stosunkowo niezły, oczywiście w tv a jak wiadomo każdy ma input lag.
  12. http://www.filmweb.pl/film/THX+1138-1971-11084 Dobry film, klasyka sci-fi Lucasa. Polecam.
  13. ALF

    Fajne Horrory?

    Tutaj również, dość wiarygodny rating http://www.imdb.com/search/title?genres=horror&title_type=feature&num_votes=1000,&sort=user_rating,desc
  14. @up, film zablokowany...ale znam ten kawałek więc mocne 7.5 na 10 http://youtu.be/4IbFk6ydJNs Cover, ale jaki
  15. ALF

    Czym sie rozbijasz?

    Wczoraj rozbijałem się ponad 10 godzin po ulicach stolicy takim oto klasykiem . http://www.omni-bus.eu/omnigaleria/albums/userpics/10006/63302.jpg
  16. ALF

    Co ostatnio kupiliście?

    Na zasilaczu jednak trochę zaoszczędził a żeby nie było offtop to....po dzisiejszych 15 godzinach w robocie kupiłem sobie fajne dwa trunki pochodzenia irlandzkiego .
  17. ALF

    Pochwal się co masz w środku!

    Trochę ciasno masz w tej budzie, ale ogólnie spox.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...