Skocz do zawartości

peppard

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    397
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez peppard

  1. peppard

    Jaka karta?

    Z tym podkrecaniem to bede musial poczytac jak to sie robi z tymi napieciami.Wczoraj dalem na 3.56 i nie ma roznicy w 3demarku.Pewnie jak z 3.8 to odczuje ale w grach widze ze jest naprawde duza roznica nawet z tym zegarem 3.2 (a i ten mnoznik tez nie ogarniam)
  2. peppard

    Jaka karta?

    Na pewno F1 2012.Na 1920X1080 gtx strasznie trybił,nieszło grac(na srednich nawet)...teraz wszystko na ultra i jest oki,reszte zobacze pozniej
  3. peppard

    Jaka karta?

    nO serce waliło jak młot te 5133 to norma ?
  4. peppard

    Jaka karta?

    hej,czy ten radek co podal gando jest pelna wersja?bo sa chyba jakies light(?),to nie jest wersja jakos przykrecona czy oc tylko normalna,dobrze mysle? Nikt mi nie odpisał ale kupiłem saphire hd7850 2gb,dzis przyszła.Jednak miałem chwile grozy .Podłaczyłem ja,odpaliłem kompa,zainstalowałem stery najnowsze beta.Wszystko chodzi,pobawiłem sie wiatrakami dziala!!Wiec postanowiłem ze zobaczymy jak tam w 3demarku.Po około 2 minutach pasy i zawiecha...przypomniały mi sie te posty które czytałem...karta 2-3 miechy w naprawie....po co mi to było!!!!!!!!!czemu nie brałem geforca Restart i F1 20
  5. szkoda ze nie zobaczyłem, bo wczoraj kupiłem taka sama ..z przesyłka 760....
  6. peppard

    Jaka karta?

    A do asrocka 770 extreme 3 moze byc taki procek?
  7. peppard

    Jaka karta?

    Piszą ,że może byc ten procek.Podkrecic go i bedzie oki.A karta bedzie na przyszłosc.nie wiem jak u ciebie ale ja tego GTX460 to teraz juz musze krecic...a grac chce 1920x1980 a z 768 pamieci...no cóż...
  8. peppard

    Jaka karta?

    Hej,bede chciał kupic 2GB wiec linki mile widziane.Znalazłem taka http://www.morele.net/karta-graficzna-gigabyte-radeon-hd7850-2048mb-ddr5-256bit-dvi-hdmi-dp-pci-e-975-4800-wer-oc-overclock-gv-r785oc-2gd-462779/#div4 ale na allegor używke za 730zł.Problem taki,brac czy nie.Koles ma ja na gwarancji ale rozruchu nie chce mi jej dac.Naczytałem sie o czarnych ekranach i jestem w kropce :|
  9. peppard

    Jaka karta?

    Procka nie bede zmienial teraz,ta karta to juz przegiecie tyle kasy... Hej,nie chce brac najtanszego radka ale czy ten moze byc?jedez ztanszych http://www.ceneo.pl/19648205
  10. EVGA GTX 460 768MB moge Ci sprzedac za 400zł na allegro jest
  11. peppard

    EVGA GTX 460

    Jutro napisze dokładnie jaki model.Jak cos to wysyłam poczta jak najtaniej,powiedzmy ze niech bedzie te 5zł jak cos to dopłace.Zdjecia moge dac ale to na maila jak ktos bedzie chciał. Evga GeForce GTX460 768MB DDR5 192bit PCI-E (768-P3-1360-ER)
  12. peppard

    EVGA GTX 460

    Cena 400zł+jakies 5 złoty przesyłka.768mb,mozliwy odbiór w Olsztynie.
  13. peppard

    Jakie napiecie?

    Ok dam sobie luz.Ustawiłem z auto na 1333
  14. peppard

    Jakie napiecie?

    Gdzie to sprawdzic?W pamieci mam napiecie modułu 1.5V to to?
  15. peppard

    Jakie napiecie?

    Mam orginalnie,nic nie robiłem
  16. peppard

    Jakie napiecie?

    X4 955,GTX 460,Asrock 770Extreme 3,Fortron460,2x2gb 1333 cl9
  17. peppard

    Jakie napiecie?

    A co jeszcze podac?
  18. Hej,podkreciłem ramy do 1600 ale zauwazyłem ze tna mi sie gry.Gdy zrobiłem na auto jest oki.Musze zmienic tez napiecie zeby sie nie trybiło?Ramki to 1333 CL9
  19. Miałem cos podobnego.Nie pamietam dokładnie ale chyba było to w radku 5770.Siedziałem np na necie,w tle muzyka i nagle ciemnosc,muzyka leciała dalej ale nic nie mogłem zrobic tylko reset.Cudowałem ze sterami,formaty i nic.Miałem akurat wynieniac karte na geforca wiec zapomniałem o sprawie.Składałem bratu kompa,kupilismy chyba radka 6850.Mówił mi ze 3-4 razy tez takie cos było ale teraz jest oki.Sam teraz tak mysle co zrobic bo chce kupic HD 7850,tyle ze ja np nie mam dwoch portów w płycie głownej...
  20. Witam.Mam HTC mozart który z kompem(winda 8 )łaczy sie przez Zuna.Pieknie wszystko było a tu nagle wyswietla mi sie Ze jest własnie właczony ten WPDDevice i nie moge zsynchronizowac telefonu...jak to wyłaczyc?co to jest? Problem rozwiazany..winny był PowerDvD.
  21. peppard

    Kupię GTX460 / HD7770

    EVGA GeForce GTX 460 768MBza 400zł.Moze byc?
  22. peppard

    Jaka karta?

    Mozecie dac jakies linki do tego HD7850.Na allegro nie ma używek...a napewno bardziej znacie jakies sklepy np planeta czy cos w tym stylu.Dzieki
  23. peppard

    Jaka karta?

    Nawet na te 3.56 jak dam nie wykorzysta?
  24. peppard

    Jaka karta?

    Na podkrecaniu to ja sie srednio znam.Bez cudowania w napieciach miałem 3,56 i tyle bym zostawil,tylko czy procek na 100% wykorzysta tego radka 7850?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...