Skocz do zawartości

peppard

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    397
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez peppard

  1. Temp procka mnie nie martwi tylo wentylator,który robi straszny hałas.Teraz prz właczonym necie,gg i słuchaniu muzy mam wiatrak 1800-2000(w biosie ustawione na level 1).Wsztstko jest czyste bo czysciłem przed przekładaniem i tu jest pytanie.Czy mozliwe ze wiatrak sie uszkodził podczas czyszczenia.Poprostu dmuchałem suszarka w niego i mocno sie krecił...łozysko sie wywaliło?tylko dlaczego dostaje takich obrotów?.Bakak mozesz napisac gdzie w biosie to sie ustawia/bo do proca mam zeby ustawic ale te dwa wiatraki mam na szaro i nic nie moge zmienic. P.S. Everest pokazuje mi napiecie na rdzeniu
  2. Tak,poprostu bebechy przełozyłem do nowej obudowy.Teraz jak gram to jest podobnie jak w starej to juz nie wiem moze dlatego ze instalował mi tez aktualizacje do windy i poprostu wiecej miał pracy...Tego speed fana kiedys miałem i nie mogłem sie odnalez... Ale temp ogólnie to rozumiem ze w normie? Teraz jak gram wiatrak 7000 obrotów ...
  3. Witam.Kupiłem obudowe Brutus 430,tak jak mi tu polecano.W spoczynku jest oki.Dysk temp. o 13 stopni mniej reszta jest podobnie jak była,tzn o 3-4 stopnie mniej- płyta główna 31,proc 43.Jednak podczas grania proc szaleje...temp jest wyzsza( co była na starej obudowie)) o 3-4 stopnie i wynosi około 53.Problem jest w wiatraku który ma 4500 obrotów(w spoczynku 1300 tak ustawiłem w płycie w biosie)Norma?miało byc lepiej wiem ze w X4 955 chłodzenie jest do du*y ale zeby procek miał wieksze temp?Tak jest tylko w grach ze temp wyzsza o 3-4 stopnie a wiatrak z 4300 do 4600 nawet :)Grafa o 2-3 mniej.
  4. peppard

    nowa obudowa.

    Ok temat do zamkniecie kupie...ale chyba 430
  5. peppard

    nowa obudowa.

    Wiesz,szum wiatraka az tak mi nie przeszkadza.Mam ustawione ze w 2D nawet nic nie słysze,przy graniu owszem suszarka ale ja jak gram to mam głośno amplituner ustawiony(WOT i strzał z działa powyzej 150mm powala ).Bardziej chodzi ze teraz mam bude małą tracera.Ledwo sie miesci grafa,kable....Mam nadzieje ze ogólnie troche temp. spadnie....
  6. peppard

    nowa obudowa.

    Chyba HDD,dałem temat na bechmarku odnosnie dysku.Z tym usb 3.0 to fakt mam jedno z tyłu.Tylko nie zabardzo wiem jak to wszystko podpiac zeby było z przodu 3.0......a co sie orientuje to róznica 410 a 430 to jest własnie w tym.A jaki dysk proponujesz HDD za 250 zł
  7. peppard

    nowa obudowa.

    Chciałem jeszcze brac dysk...ale drogo to wszystko wychodzi.Wezme tylko tego Brutusa 430.Z dyskiem to 500zł by wyszło...dzieki za wszystkie propozycje
  8. Moze tak np 500giga?znaczy cos tanszego :)Ogólnie to chyba seagate?Toshiby,wd odpadaja rozumiem.
  9. Ok ale winde w którym zainstalowac? duzy troche na sama winde
  10. peppard

    nowa obudowa.

    Dzieki,napewno cos wybiore.Fajnie ze maja wiatraki,chyba to norma juz..
  11. Jak w temacie.Kasa to max 150zł.Dobra wentylacja zeby była bo mam X4 955 na standardowym chłodzeniu ;)Płyte główna mam Asrock 770Extreme 3.Karta radek hd7850,zasilacz Fortron 460.Podaja zeby wsztystko sie zmiesciło Pozdrawiam.
  12. Witam.Posiadam dysk WDC WD640 2AAEX ATA Device.Strasznie jest głosny,wczesniej miałem sagata i nie słyszałem nic.Teraz to poprostu jest masakra.Dzwiek jest taki jak w latach 90-tych kolega właczał komputer...Chciałbym kupic nowy,cichy,szybki, na którym bym miał tylko winde 7-ke.Na WD była by muza,gry, filmy(czy odwrotnie zrobic?)Wystarczy jakis 250 giga(?) Kasy mam powiedzmy 200zł.Płyta główna to ASRock 770 Extreme3.
  13. Ok pobrałem sobie foobar2000 1.1.1.Xpack 1.01 Portable.Tak jak poprzednio nie moge właczyc plików VTS_02_1 itp.Są to normalne płytydvd na których jest muzyka w stereo,surand i dts.Musze miec jakąs wtyczke dodatkowa?Wyskakuja mi komentarze ze not suportet...
  14. http://allegro.pl/k12-kabel-jack-3-5-2x-rca-cinch-1-8m-przewod-aux-i2843712056.html mały jack do kompa jakao przod-do ampa cincz jako przod lewyprawy.Drugi kabel do kompa jako centralny/sub a do ampa tak samo....trzeci jako tył....
  15. Zamknać mozna temat.Wszystko juz działa udało mi sie jakoś opanować sprawe
  16. Temat mozna zamknac.Pobrałem starsza wersje TotalMedia i wszystko jest oki.
  17. Jak moze byc 5.1 z pojedynczego kabla cinch?jedynie taj jak napisał kolega ze włacza sie proLogic.Ja mam podłaczone do amplitunera 3xmały dzek - cinch.Wszystko jest oki(oczywiscie musi byc ustawione w opcjech dzwiekowej(ja mam xonara)ze ma byc5.1)A jak masz podłaczone przez SPDIF to z gier nie bedziesz miał 5.1 bo z tego co wiem nie ma gier pisanych 5.1 w spdif tylko w multichanel do ampa przez 3x mały dzek-cinch.
  18. Witam.Mam Mozarta do którego pobrałem w marketplace program podłacz media.Telewizor który mam to Samsung Le37C650L.Gdy wejde w telefon i w program podłacz media,wybiore zdjecie,wyskakuje ze mam właczyc wi-fi.Robie tak,włacze w tv allshare,jednak w tv jest napis nie wykryto urzadzenia.Mozart przez wi-fi tez nie widzi tv.Jak to działa? co robie zle?Próbowałem telefonem LG i tez nic.Do tv podłaczyłem internet...tez nic.Musze cos konfigurowac w tv?Prosze o pomoc,głownie chodzi mi zeby mozna podłaczyc Mozarta do tv. nikt nie pomoże? :|
  19. peppard

    Karta do 700 zł

    Kupiłem saphire 7850 2GB za 750złPolecem ja jestem zadowolony.
  20. Witam.Mam zainstalowana 8-mke.karta to xonar DG.Jest to podłaczone(cincz)do amplitunera Onkyo TX-SR600E,kolumny STX F-200.Nie mam subwoofera(a ustawienia wszedzie to 5.1,czemu nie ma 5.0!!!!)i gdy słucham muzyki w powerdvd to np piosenka Depeche Mode-dream on na koncu ma mocny bass który idzie na suba własnie,ja nie mam nic...Zainstalowałem sobie TotalMedia Theatre5 i problem rozwiazany.Ma on fajna opcje która przekierowuje bass z suba na przednie kolumny.Pojawił sie jednak tak problem ze na niektórych płytach,gdy włacze DTS jest straszny szum.Stery rózne i nic nie daje...(Realtek ALC892 Audio
  21. peppard

    HD 7850 2 GB

    Jak w temacie,tanio :)czyli tak do 750 max. Nieaktualne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...