Skocz do zawartości

pzilk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    398
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 OK

1 obserwujący

O pzilk

  • Tytuł
    Gaduła

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję
  • Miejscowość:
    WLKP Leszno
  • Zainteresowania:
    GRYWAM W BF4 http://www.serwery-herkules.pl/

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    r7 2700 + nh-d14
  • Karta graficzna:
    rx 580 8gb aorus
  • Płyta główna:
    TUF B450 Plus Gaming
  • RAM:
    2x8gb 3200 Viper 4
  • Dyski:
    850 evo 250gb + wd1002faex + hdwd110
  • Zasilacz:
    Supremo M2 650
  • Obudowa:
    AR7 TG RGB
  • Inne podzespoły:
    SB X-Fi Titanium

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje pzilk

  1. 20.03 karta wysłana do sklepu, 29 sklep wysłał do serwisu producenta i do dziś cisza. Ile można czekać?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  4 więcej
    2. Etemity

      Etemity

      Po 14 dniu jeśli nie masz żadnego powiadomienia wysyłasz im na maila oświadczenie w którym piszesz że nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 14 dni. Tak więc prawnie została rozpatrzona pozytywnie gwarancja i muszą naprawić/wymienić.

    3. Etemity

      Etemity

      Później serwis ma bodajże maksymalnie 30 dni roboczych na wykonanie naprawy. Aczkolwiek to jeszcze trzeba by doczytać.

    4. pzilk

      pzilk

      wysłałem pierwszy raz prosto do serwisu odesłali po 11 dniach z opisem naprawa. Ale nic ona nie dała więc odesłałem kolejny raz tylko że sklep (morele) chciało żebym najpierw ją wysłał do nich. Nie wiem po co.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...