Skocz do zawartości

daniel 12

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    698
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez daniel 12

  1. A matej mam pytanie czy ta karta moja gtx lepiej by chodziła na phenom x6 1055t czy na tym quadzie 9550 chodzi mi o gtx 570 ?

     

    Ustawienia obrazu korzystajac z podgladu tam tez cos zmienialiscie ? Ustaw konfiguracje efektow physix tam tez cos ustawialiscie ?

  2. Moze po czesci masz racje kolego.Ale np nie kumam tego ze np geforce maja problemy z msaa w fifie .Tnie sie ze masakra jak wylaczysz da sie pograc ale tez panel sterowania jak powinien byc ustawiony.I nie chodzi plynie fifa nawet po patchu.A na radku nie miałem problemu z płynoscia.Wiec wytłumacz mi to czemu tak to jest np w tej grze ?

  3. Nie warto dać za to można mieć lepszy sprzęt samemu złożony.

     

    Za ta cenę bendziesz miał lepszy sprzęt z lepszym zasilaczem. chifteca 550w 265 zł. 0budowa i nagrywarka 180zł pamieci 180zl płyta AM3 180zł procek 360 athlon x4 645 . Masz bez grafiki 1165. A zintegrowana grafike masz na płycie .Kup sobie radeona 4890za 300zl i ci wystarczy ten zestaw chyba ze chcesz miec z direktem 11 to wiecej troche dorzuc kasy.

  4. Sciagnełem stery raz na jakis czas obraz sie dziwnie zachowuje a tak da sie pograc ale wolałbym by chodziło cały czas płynie.Ale ma pytanie jak patcha zainstalowałem to jakie opcje maja byc tam właczone w fife w ustawieniach ?

     

    Sciagnelem stery chodzi fifa juz lepiej tylko musiałem zmienic na karcie physix w ustawieniach karty na procesor i ustawienia zawansowane karty. Chodzi ok dzieki za pomoc.

  5. http://emarket.pl/procesory/amd-athlon- ... p-c6000373 procesor athlon x4 3.0 za cenę 357

    http://emarket.pl/ostatnio%20ogl%C4%85d ... p-c6520116 płyta główna za cene 174

    http://emarket.pl/ostatnio%20ogl%C4%85d ... p-c0420140 pamięci patriot 4gb za cenę 169

    http://emarket.pl/ostatnio%20ogl%C4%85d ... p-c3910265 dysk za cenę 160

    http://emarket.pl/zasilacze/corsair-zas ... p-c9800464

    za cenę 214

    http://emarket.pl/obudowy/obud-take-me- ... p-c0429009 obudowa 76

    Wszystko wyszło bez karty graficznej 1150 ale póżniej byś kartę dorzucił i masz sprzęt na dłużej.A karta zintegrowana jest na płycie głównej.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...