Skocz do zawartości

tariel36

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez tariel36

  1. Super, dzięki bardzo za odpowiedzi i pomoc Panowie, Pozdrawiam
  2. dzięki bardzo za odpowiedzi. Przepraszam że spytam ponownie, ale jesteście w 100% pewni? Dawno temuu jak wymieniałem kartę graficzną na moją obecną (będzie kilka lat) to zasilacz który wtedy miałem (był dużo słabszy niż 750W) nie wyrabiał (niestety nie pamiętam jego mocy dlatego dodatkowo pytam, a bogaty nie jestem i jeśli teraz dokonam złego zakupu to do nowego roku jestem bez narzędzia do pracy i nauki)
  3. Witam, Z uwagi że mój stary zasilacz odmówił posłuszeństwa jestem zmuszony do zakupu nowego, także zwaram się do was z proźbą o pomoć w wyborze. Cena zasilacza powinna zamknąć sie w 300zł (w dużej ostateczności jestem w stanie wyjść do 400zł ale to ostateczne maximum i wolałbym tego uniknąć). WYDAJE mi się że powinien być w okolicy 700-750W (taki miałem poprzedni) ale mogę się mylić bo nie był kupowany przez moją osobę i bez mojego wpływu. Obecna konfiguracja mojego PC: Płyta Główna http://www.ceneo.pl/7724354 Procesor: i5-760 lga1156 Karta Graf: Radeon HD5770 Dysk
  4. nie musi być koniecznie WD, tamten to był tylko przykład który wydał mi się najlepszy z dostępnych na allegro o pojemności 1tb
  5. rozumiem, w takim wypadku prawdopodobnie faktycznie się wstrzymam
  6. Witam, z uwagi że rozglądam się za nowym dyskiem twardym, chciałbym was zapytać o opinie na temat dysku Hitachi Deskstar 7K1000 (HDS721010KLA330). Chyba że macie inne ciekawe propozycje to chętnie wysłucham. W tej chwili mój budżet wynosi ok. 400-500 zł. Chciałbym uniknąć jakiś śmiesznych dysków typu Green, Ecology etc bo to farsa. http://allegro.pl/1tb-32mb-7200-sata2-hitachi-hds721010kla330-wwa-i1963868324.html
  7. po przeczytaniu recenzji iiyama ProLite E2773HDS i B2776HDS oraz porównaniu ich w sklepie benchmarka nie widzę totalnie żadnej różnicy poza ceną i nazwą, czy ktoś mógłby mnie uświadomić?
  8. Z tego co widzę nie różni się specjalnie od tego co ja znalazłem, w czym ten jest lepszy jeśli można zapytać? (Sorry że tak się trzymam tego który znalazłem ale no po prostu muszę mieć jakiś punkt zaczepienia:))
  9. tak czy siak 23" to trochę za mało, obecnie posiadam 24" i nie chcę zmieniać na mniejszy
  10. poczytałem trochę recenzji o Dell U2312HM i podobno jest z nim sporo problemów (przykład), jakaś inna propozycja? To już inna sprawa, ale preferuje właśnie tej wielkości:)
  11. Witam, szukam nowego monitora z przedziału cenowego 900-1100 zł (bez kosztów przesyłki). Monitor ma służyć w większości czasu do gier (World of Warcraft, CoD, Skyrim etc, Xbox) > filmów > pracy. Rozmiar yprzekątnej za którymi się rozglądam to przedział 24"-27". Czego oczekuje od monitora? Płynności obrazu (na tyle na ile pozwala mój sprzęt), w miarę dobrego odwzorowania kolorów, i ola boga nie dotykowego panelu (tj w ostateczności może być, ale wolę uniknąć). Na allegro widziałem kilka ciekawych propozycji takich jak IIYAMA E2773HDS Kilka przykładów aukcji: Ale osobiście nie sie
  12. lepiej późno niż wcale z moją odpowiedzią, dzięki bardzo saddam z tym .htaccess, to było to czego szukałem
  13. Witam, mam problem z podpięciem wykupionej domeny z ovh.org do folderu na hostingu z laohost.pl, który nie jest głównym folderem strony (z tym nie ma problemu). Dokładniej mówiąc chce podpiąć adres http://wizawi.org.pl/ (z ovh.org) do http://www.agroturystyka-toszek.laohost.net/wizawi/ Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić dokładnie dla tego folderu /wizawi/ a nie głównej strony http://www.agroturystyka-toszek.laohost.net Czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać/miał styczność z takim problemem?
  14. Witam, rozglądam się za zakupem nowego monitora, w rozmiarze 24" (może być większy ale wątpię że się zmieści w cenie ). Monitor służy przedewszystkim do gier, nie bawię się grafiką bardziej niż przeciętniak. Na allegro widziałem wiele ofert z monitorami producenta IIYama, ale pierwszy raz widzę go na oczy, a nie chcę kupować w ciemno. Jakieś propozycje co powinienem kupić? (monitor byłby podłączony kablem hdmi jak to robi znaczącą różnicę)
  15. Witam otóż mam taki problem. Znalazłem płytkę ze zdjęciami z przed kilku lat, stan idealny, ale gdy próbuję otworzyć jakiekolwiek zdjęcie podglądem windows to wyskakuje Próbowałem otworzyć w photoshopie, ale wyskakuje błąd Z komunikatów domyślam się ze pliki są uszkodzone, co jest dziwne skoro płyta nie ma nawet ryski. Więc zwracam się z pytaniem, czy jest jakiś program który pozwoli mi otworzyć, lub naprawić te zdjęcia?
  16. sorki za późną odpowiedź ale nie miałem czasu usiąść do pc i dzięki za pomocne posty, znalazłem i kupiłem co trzeba i wszystko bangla^^
  17. tariel36

    Modyfikacja W7

    dzięki bardzo za odpowiedzi
  18. Witam, czy ktoś wie gdzie mogę znaleść taką modyfikacje / lub zna stronę z takimi modyfikacjami do pobrania do W7 (chodzi bardziej o opcje 1) jak na tym obrazku? http://img830.imageshack.us/img830/6185/desktopgq.png
  19. Witam, otóż mam problem z dźwiekiem po podłączeniu TV do kompa. Sprzet został połączony kablem hdmi i przejsciówką DVI(M) TO HDMI(F) do karty graficznej GF 8600GT (stara dość). Dużym problemem jest to że jak wybieram sposób wyświetlania obrazu w Panelu NVidia muszę wybrać "hdmi bez dźwięku" żeby wogóle wyświetlił mi się obraz na TV. TV jaki mam to Panasonic Viera TX-P42X20E. Kino domowe jest z Sony Efekt jaki chciałbym uzyskać to taki żeby w czasie oglądania filmu z PC, obraz wyświetlał się na TV i dźwięk szedł przez kino domowe. Czy jakiś z tutejszych userów mógłby mnie poinstruowa
  20. dzięki bardzo za odpowiedzi! z cba.pl już kilka razy korzystałem ale niestety nie obsługuje curl sprawdzę pozostałe propozycje. jeszcze raz dzięki!
  21. Witam, poszukuje w miarę taniego / darmowego hostingu na stronę www (wordpress / joomla) ze średnim transferem i przestrzenią dyskową, z obsługą cURL. Host może być i w poslce i lub za granicą. Byłoby miło żeby adres był w miarę normalny (np http://mojadres.cos.com , gdzie cos =/= np. 00bloog4you.pop.lol.com)Wie ktoś jaki portal mógłby spełnić moje wymagania?
  22. Witam otóż zastanawiam się czy jeśli podłącze mojego starego kompa z geforce 8600gt kablem hdmi - dvi do mojego tv to będę miał dźwięk [chodzi o filmy]? Bazując na moich poszukiwaniach jest taka możliwość jeśli używam DVI-I (wikipedia), Pytanie tylko czy/lub jak sprawdzić jakie DVI mój stary GF posiada, czy jednak wikipedia kłamie ? @edit zapomniałem dodać że do tv jest też podłączony zestaw kina domowego z sony
  23. widzę że ostra dyskusja się wywiązała. informacje o który byłem proszony: Co do podkręcania to raczej bez szans, bo nie znam się na tym i niechciałbym sobie sprzętu rozwalić aktualna specyfikacja: Płyta główna: Typ procesora DualCore Intel Pentium D, 2800 MHz Nazwa płyty głównej Nieznane Mikroukład płyty głównej Nieznane Pamięć fizyczna 2048 MB (DDR2) Typ BIOS'u AMI (07/12/06) Port komunikacyjny Port komunikacyjny (COM1) Port komunikacyjny Port drukarki ECP (LPT1) Ekran: Karta wideo ATI Radeon HD 5770 Zasilacz: Energon EPS-750W http:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...