Skocz do zawartości

Mat_R

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Mat_R

  1. Mat_R

    PORTAL @ POMOCY

    witam Prosze o pomoc w znalezienu keygena do portal 2 bo nie koge zainstalowac jesli by kots miał to prosze pisac na priv albo wysłac na mateusz.rylewicz@gmail.com z gory dziki wszystkim ktorzy sie tym zainteresuja (moge dac POMÓGŁ ) Sry chodzii mi o PORTAL 2
  2. witam mam problem z kierownica Manta MM626 (jest nowa) i penego dnia przestala dzialac Gdy gram miga czerwona lampka co oznacza ze moge wybrac czułosc by to dego dojsc trzeba wcisnac przycisk mode bodajze. A teraz swieci mi albo zielona albo pomaranczowa co oznacza ze moge zaprogramowac te przyciski i praktycznie tylko to sie da zrobic wogule jej nie wykrywa ani w grach ani w panelu sterowania prosił bym o pomoc jakies porady albo moze jakies sterowniki czy cos dodam ze ja mam oryginalna plyte chyba ze sterownikami z gory dzieki
  3. witam chcailbym spytac czy jest jakis dobry net radiowy bez limitow lub z jakims duzym limitem bo ja mam orange i limit jest 3 giga a mi sie juz skonczyl bradzo prosze o pomoc z gory dzieki mieszkam 20 km od tarnowa
  4. Mat_R

    [KUPIE] KIEROWNICE

    witam chciaøbym kupic kierownice do 130 zl moze byc z allegro i uzywana byle miala biegi i pedaly gazu i hamulca z gory dzieki
  5. kupie kierownice do 130 zl moze byc z allegro i uzywana byle miala biegi i pedaly gazu i hamulca z gory dzieki
  6. witam chciałbym spytać czy nie ma ktoś do sprzedania obudowy do lg bali lub samej tylnej klapki ,lub prosze o pomoc w wyszukaniu jej nie zależnie na jakiej stronce ale najlepiej na allegro lecz tam nie ma wszystkich proszę o pomoc z góry dzięki
  7. witam mam problem moj athlon ma 4 rdzenie a w everescie mi pokazuje ze trzy pracuja np 1 0% 2 22% 3 30% 4 16% a na pierszwym caly czas jest 0% i nie wiem czy cos w biosie jest zle czyy porocek jest zly czy everest klamie czy 1 rdzen wlancza sie dopiero podczas stresu z gory dzieki
  8. witam mam pytanie i occzekuje ze bedziecie tak uprzejmi i mi odpowiecie Jaki pobór prądu ma taki zestaw athlon II x4 635 2.9 mhz ati radeon 5770 ram 4 gb ddr3 1333 mhz plyta jakis taam asus zasilacz corsair 400w wszystkich prosze o komentarze z gory wielkie dzieki
  9. witam jazalozeylem temat wiec licze na bardzo szybka odp moj nr zamówienia to 122417 licze ze sie pan do mnie odezwie gg 5635701 chcialbym sie dowiedziec kiedy djdzie ta paczka do mnie bo nie zawsz jest u mnie ktos w domu a tak ogolnie to w soboty paczki przychadza??
  10. to i tak bym byl zadowolony bo sa jakies opuźnienia
  11. witam chciałem spytac ile trzeba czekac aby prszyszedl mi kom .Zamówilem go 6.09 .Pisze ze przewidywana data dostawy to 14.09.Czy do tego czsu przyjdzie bo ponoc maja jakis duze opuźnienia
  12. witam pytanie do tych którzy graja w ls2009 1 Czemu ten symulator sie tak bardzo tnie na wiekszosci kompów? 2 Czy mi sie bedzie cioł athlon II x4 2.9ghz 4 gb ddr3 1333mhz zintegrowana grafa 1 gb ddr3 z gory dzieki
  13. witam mam zamiar kupic sobie ta płyte głowna Asus M4A88T-M/USB3 A880G Socket AM3 link:http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=68785) i nie wiem o co chodzi z ta karta zintegrowana ze ma 1 giga pamieci współdzielonej i nie wiem jak wydajana jest ta grafika z gory dzieki
  14. ale mi trzeba plute do 320 z ram.net.pl i ze zitegrowana grafa a pozostale czesci to 4 gb ram goodram 1333mhz dysk samsung f3 i zasilacz 500 color master
  15. Mam pytanie którą plyte najlepiej kupić pod podany procesor. Chciałem kupić płyte Asrock 880GXH ale ponoć często sie psuje. I teraz mam problem
  16. Caly zestaw. A ktory athlon lepszy II x3 440 czy 445 a moze dalo bys sie jakis tani 4rdzeniowy kupic??
  17. witam posiadam karte radeon hd 5770 i nie wiem jaki złozyc komp do niej narazie bez obódowy,dysku i ram bo mam f3 i 4 giga goodram ddr3 1333mhz .Jaka plyta , procek i zasilacz do 800zł. I najlepeij zeby ten procek i caly zestaw miał jak najmniejszy pobór mocy z gory dzieki i prosze o propozycje
  18. a moze wziasc cos na 500w np tego http://www.ram.net.pl/product_info.php? ... s_id=77463
  19. witam che kupic komputer bez obódowy i narzie bez grafy do 1150 zł najlepiej z ram.net.pl i to juz ostatni mój temat gdyz chce zeby juz wszystko bylo tak jak trzeba oto co mi zaproponowano Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3 x2 286zł Zasilacz do obudowy Corsair CMPSU-400CXEU 400W 160zł Zasilacz Seasonic SS-400ET 400W OEM 115zł Dysk twardy Samsung 500GB HD502HJ SATA II 16MB 147zł Procesor AMD Athlon II X3 445 285zł Płyta główna Asrock 880GXH/USB3 AMD Socket AM3 336zł płyta musi byc ze zintegrowana grafą a za jakis miesiac kupie 5770 lub gts 250 i nie wiem który zasilacz bedzie lepszy chyba z
  20. witam che kupic komputer bez obódowy i narzie bez grafy do 1150 zł najlepiej z ram.net.pl oto co mi zaproponowano Pamięć RAM GoodRam 2GB DDR3 x2 286zł Seasonic SS-400ET 400W OEM 115zł Dysk twardy Samsung 500GB HD502HJ SATA II 16MB 147zł Procesor AMD Athlon II X3 445 285zł Płyta główna Asrock 880GXH/USB3 AMD Socket AM3 336zł płyta musi byc ze zintegrowana grafą a za jakis miesiac kupie 5770 lub gts 250 i nie wiem czy ten zasilacz podola z gory dzieki
  21. a na ram.net.pl nie ma Asrock 880GXH/USB3 AMD Socket AM3 macie jakies inne propozycje czy moze byc MSI 785G-E53 AMD 785G Socket AM3 do tego zestawu
  22. a do tego athlona trzeba bedzie chłodzebie dokupic oto link http://www.ram.net.pl/advanced_search_r ... 45&x=0&y=0
  23. napewno o tym pomysle ale chyba wezme 5750 ze wzgledu na maly pobór mozy chyba ze macie jakies inne propozycje kart z malym poborem mocy ale w miare dobre do gier
×
×
  • Dodaj nową pozycję...