Skocz do zawartości

bilikiler

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

17 OK

O bilikiler

  • Tytuł
    Amator

Informacje

  • Płeć:
    Nie podaję

Ostatnie wizyty

3995180 wyświetleń profilu
  1. To już jest uregulowane sklep ma 30 dni na realizację zamówienia. Termin można wydłużyć jeżeli konsument wyrazi zgodę. Może że nie anulowałem zamówienia to sklep odebrał że wyrażam zgodę na wydłużony termin realizacji. Jednak w morele.net są cwaniaki wybrałem Msi bo był drogi do Asusa. A tu widzę nowa promocja na Msi mają i po rabacie cena Suprim X równa się kart od Asusa. Z 8499zł na 7199zł a mi pisali że to rabat 3tyś i więcej się nie da. Ale trzeba przyznać że po tej promocji plus 50zł za 500zł ceny są sporo niższe.
  2. Jeszcze raz przypomnę moje zamówienie zostało potwierdzone. Nie wiem czy zamówienie o statusie Nowe przyniesie jakiś skutek jeżeli chodzi oczywiście o morele.net. Na pewno trzeba walczyć najlepiej o realizację w cenie zamówienia. Takie pismo od prawnika czy pomoc miejskiego rzecznika konsumentów może pomóc. Na pewno nie zaszkodzi i będzie sygnał że konsument nie odpuści.
  3. Problem z dostępnością może być argumentem. Ale obowiązkiem sklepu jest sprawdzenie możliwości realizacji zamówienia. Jeżeli zamówienie jest potwierdzone to sklep również potwiedza dostępność. I wtedy na sklepie spoczywa obowiązek wywiązania się z umowy. Co by się nie działo to problem jest sklepu. Nie wiem czy to reakcja na pismo od prawnika czy może miejski rzecznik konsumentów. A może w końcu ktoś stwierdził że trzeba zakończyć ten temat. Wybrałem Msi rtx 3080 suprim x bo był drogi i byłem ciekawy jaki rabat wchodzi w grę. Po chwili dostałem propozycję 6tyś z
  4. Aktualizacja. Z pozwu zbiorowego raczej nic nie będzie bo trzeba co najmniej 10 osób. A udało mi się znaleźć 2 osoby które są w tej samej sytuacji co ja czyli potwierdzone zamówienia w morele.net. Było by pewnie więcej ale kilka osób ma już rtx30xx i wychodzi z założenia że wyślą to fajnie nie to trudno. Inni nie chcą cisnąć bo mają zamówienia z xkom i może dostaną. Jeszcze inni kupili więcej niż jedną kartę i zaczną straszyć to sklep sprawdzi i będzie anulacja. Tak naprawdę można złożyć taki pozew jedynie na praktyki sklepu morele.net czy xkom. To znaczy że przyjmowali
  5. Myślałem że skoro dostają mnóstwo takich zgłoszeń to powinni się tym zająć?? A nie czekać na jakieś pozwy zbiorowe to trochę jak w sądzie. Niby każdy może iść do sądu ale opłaty i przewlekłość zniechęca większość. Bo przecież UOKiK jeżeli chodzi o wyciek danych Morele.net ukarał. Akurat to że miejski rzecznik nie wiele może to się dowiedziałem od samej pani rzecznik. Oni nie nakładają kary tak jak UOKiK ja mogę się powołać na opinie rzecznika. Jeżeli faktycznie rzecznik uzna że sklep morele.net nie wywiązał się z umowy to jest na plus w sądzie. Ale oczywiście decy
  6. Wczoraj byłem u adwokata dowiedziałem się że żeby UOKiK się zajął sprawą trzeba pozew zbiorowy. Czyli kilka osób w podobnej sytuacji zgłasza problem to się mogą zająć sprawą. Jedna osoba nie ma szans nic załatwić przez UOKiK zostaje miejski lub powiatowy rzecznik konsumentów. Ale on może jedynie wysłać zapytanie do sklepu i ewentualnie być mediatorem. Ale jeżeli sklep zleje sprawę to ten rzecznik miejski nic nie może zrobić. I ja jako konsument mogę sobie iść do sądu. Wychodzi na to że funkcja rzecznika konsumentów to dla picu że konsument ma jakieś prawa. Można jedynie
  7. Umowa została zawarta co można przeczytać w tym regulaminie. Temat UOKiK akurat tu jest tylko pośrednikiem między konsumentem (można sobie sprawdzić kim w Polsce według prawa jest konsument). Ja napisałem pismo z opisem sytuacji ale też dzwoniłem i usłyszem że niby coś pomagają. Tak naprawdę pełnią rolę mediatora bo UOKiK może tylko nałożyć karę. W moim przypadku sama pani z UOKiK stwierdziła że najlepiej się dogadać. I jak pisałem wcześniej zaproponowałem takie rozwiązanie i sklep się wstępnie zgodził tyle że przez 15 dni nie dostałem odpowiedzi.
  8. Czekałem prawie rok poczekam na odpowiedź z UOKiK. W tygodniu będę u prawnika zobaczymy co powie ciekawego. Spytałem go czy sklep może się powołać na dostępność. Usłyszałem czy nie znajomość prawa zwalnia z odpowiedzialności? Czy można nie płacić rachunków bez konsekwencji? Czy można różnie interpretować prawo? Zobaczymy co będzie.
  9. Widzę każdy ma swoje zdanie na ten temat. Żeby nie bić tylko piany skupię się na faktach. Sklep przyjął zamówienie potwierdził zamówienie i dostępność. Została zawarta umowa. Od października do stycznia karty rtx 3080 były w sporych ilościach dostępne. Wtedy nie było infomacji o problemach z zamówieniem ze strony sklepu. Jak wspomniałem byłem 8 w kolejce w grudniu taką informację mam w wiadomości od pracownika morele.net. Poszło pismo do UOKiK z dokładnie opisaną sytuacją. Ale wiadomo mają mnóstwo spraw telefonicznie dostałem informację żeby się
  10. Trudno spróbuję bo ja raczej nie rozumiem podejścia nie wywiązania się z umowy. Ja opisuje sytuacje z października 2020 tym bardziej że wspomniałem że ktoś tu dostał rtx 3080 a był 300 w kolejce. Czyli można można jeden sklep może chce??
  11. Ja składałem zamówienie w październiku jeszcze w grudniu można było kupić rtx 3080 xkom miał Msi za 4tyś. Ja w grudniu byłem 8 jeżeli chodzi o realizację. Sklep potwierdził zamówienie i dostępność. Jeden z większych sklepów i nie dostaje 1 karty na miesiąc??? Nawet tu z forum dostał ktoś rtx 3080 z xkom a był 300 w kolejce. To xkom może być stratny na takiej ilości a to tylko jeden model gigabyte. Jak była premiera rtx 3080 ti to nasze wspaniałe sklepy miały ceny ponad 10tyś W lipcu były po około 8tyś twierdzisz że sprzedawali z stratą??? O
  12. Ty tak serio??? To może napisz co jest w tym dziwnego??? Ja uważam że dziwne jest że przez prawie 11 miesięcy sklep nie wywiązuje się z umowy i nie przestrzega własnego regulaminu.
  13. Przecież oni to robią z świadomością ostatnio prowadziłem kowersacje z panią z działu prawnego. I ona powtarza to samo więc jak dział prawny nie widzi problemu?? Ostatnio dostałem informację że pracują nad rozwiązaniem które satysfakcjonowałaby zarówno Klientów jak i nas, jako firmę. Może zrobią jak xkom wymienią rtx 3080 na rtx 3060 przecież to i to karta graficzna.
  14. W Morele nawet nie ma możliwości zgłoszenia do osoby decyzyjnej. Kontakt jedynie z specjalistami ds obsługi klienta a ci specjaliści cytują kabaret TEY i cytują tekst " nie ma" Na moją prośbę o kontakt z kimś decyzyjnym mówią nie ma możliwości. Dają adres do kontaktu [email protected] napisałem po tygodniu dostałem odpowiedz od specjalisty ds obsługi klienta. Tak wygląda komunikacja z MORELE.NET
×
×
  • Dodaj nową pozycję...