Skocz do zawartości

zaroowka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

19 OK

O zaroowka

  • Tytuł
    Wredne Bydlę
  • Urodziny 12.02.1980

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Dzika Północ
  • Zainteresowania:
    Debian! Pentax! Habanero! HeadFi!
    DIY addict, don't ask, will bite!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, nie są. Przyznaję rację, choć w odbiorze są bardzo ok. Co do EVO, to są... Z ciepło grającymi źródłami potrafią wyłomotać mózg. Przy okazji - welury były dodawane do EVOII jak pamiętam, w pierwszej wersji miały tylko skóropodobne pady? Mogę się mylić, ale jakoś tak mi się zapamiętało. No. DT150 miałem przez pół roku (musiałem oddać, bo nie były moje niestety), K240 w pierwszej wersji sprzedałem i do tej pory sobie pluję w brodę, K550 niestety nie miałem, poza tym miałem przyjemność mieć Staxy, kilka modeli Audeze, Audiotechniców, Bose, Denony... Część była pożyczona,
  2. Hej! Są gusta i gusta... Mówię o gustach i używaniu dla zwykłego użytkownika - HP9999 są jednak dość neutralne do słuchania, nie mordują basem jak np. SL 681EVO. ...a co do kart na usb - sorry, z kart formatu "gwizdka" znam tylko DragonFly. I nieprecyzyjnie napisałem - zdecydowana większość kart dodawanych do słuchawek... Spuśćmy na to zasłonę milczenia, ok? DACki na USB - ok, ale nie oszukujmy się - raczej nie dodaje się ich do słuchawek gejmingowych w zestawach. Poza tym pochwalę się, a co! Właśnie wpadły do mnie AKG K702 i Cube Black z Muses02. Zacieszam się!
  3. Jeśli mogę, to się podłączę - szukałem kiedyś głośniczków do komputera i skończyłem z Microlabami 7c. Do komputera. Głośniczki. BT nie było mi potrzebne, mam z kompa, więc... Przesłuchałem Solo 6C, 7C, 9C, Edki 1600 i 1700 i chyba 12XX coś tam. Właśnie - Microlaby schodzą niżej w basach, zwłaszcza na dwóch przetwornikach (7C i 9C) i mam bardzo subiektywne wrażenie, że mają lepszą dynamikę. Nie rozlewają się i są dość spójne. Ale mają swoją wadę, o której zaraz. Edki - są ciepłe, fajnie i ładnie grają, odrobinę jaśniej, niż Microlaby. Choć czasami jak na mój gust czasami
  4. Krakeny są chyba najczęściej odradzanymi słuchawkami - nie dziwi mnie to po prawdzie, są... kiepskie, po prostu. SPC też bym odpuścił, nie zachwycają, nie wyróżniają się, no nie. Po prostu nie. Nie za tą cenę. HD9999 bardzo polecam, są dość neutralne i grają naprawdę nieźle. Takstar 80/82 - oj tak. Choć ciężko dostać. AKG? 240 MkII jeśli lubisz czysty i analityczny dźwięk z szeroką sceną. Przy okazji - jedyne SteelSeries jakie mi się spodobały, to Siberie V2/200 - a i to po mocnych przeróbkach. Można z nich wyciągnąć dobre brzmienie. Może pomyśl o którychś Superluxach? 681,
  5. Popieram przedmówców - Canare i Cordial. Canare trochę sztywniejszy, Cordial mięciutki. Oba się świetnie nadają. Ewentualnie jeszcze Klotz. Eeeewentualnie skrętka komputerowa (linka, najlepiej w obudowie silikonowej albo gumowej) - też możesz wyciągnąć żyły i zastosować do słuchawek, choć polecam wtedy łączyć po 2. Wychodzi ładny splot, tylko trochę więcej zabawy i motania.
  6. To mamy podobnie, w planach zakupowych mam SOMiC V1 i V2 i też cholera szukam. Najchętniej takich nadających się na serwis, do odnowienia i recablingu.
  7. Podpowiem, że k240 i k240 II grają bardzo przyjemnie z K5... Sam się obecnie zastanawiam, dlaczego moje K240 sprzedałem... Do tej pory żałuję...
  8. Do 700 zeta? FiiO K5 powinien je napędzić, choć... Mi to niekoniecznie grało. Trochę głucho w dole i trochę za mocno w górze (FeX - przyznaję rację). 250Ohm będą bardziej uniwersalne, przynajmniej takie mam wrażenie po słuchaniu wersji 600 vs 250... Albo... FxAudio X6 Mk2 - nie wiem jak zagra, ale w specyfikacji ma słuchawki chyba do 600Ohm. A gra to całkiem przyzwoicie, na 60 i 250ohm sprawował się ładnie - moim zdaniem trochę cieplej i przyjemniej od X3 i od X6 Mk1... Fakt, że planuję jego zakup (odwlekany już 3 raz), może mam skrzywienie, że "to, co chcę to będzie lepiej grało", ale m
  9. Sony 1000XM3 grają naprawdę fajnie, ale... 1. Mikrofon. 2. Tak jak i nowszy i bardziej dopracowany model XM4 mają problem z pałąkiem. Pałąk pęka na zgięciu. I tu jest kicha, bo Sony nie uznaje tego, jako swojego błędu. A ewidentnie dochodzi do zmęczenia materiału... Więc może... Audiotechnica? DSR-7BT? Słuchałem, jest nieźle, nie genialnie, ale nieźle, mikrofon też działa rozsądnie...? Może tak? @FeX - a nie chcesz tych SOMiC'ów sprzedać może? Szukam akurat do kolekcji.
  10. Więc po kolei... Obecnie mam: CPU AMD FX-8300 (nie kręcony) Mobo AsRock 970M Pro3 RAM 16GB (4x4) Corsaira GPU GTX 960 4GB od Gigabyte PSU Supremo L2 650W od Silentium (roczny). ...i jeszcze trochę innych badziewi upchanych w unikalnej i wspaniałej obudowie Gladius M40, niech ją szlag. Ale ma jedną niezaprzeczalną i wspaniałą zaletę - dock na dyski. Bardzo mi potrzebny. Czego potrzebuję - wymiany płyty, cpu, gpu i pamięci. Mam na to max (absolutny max!) 3k. Co do pamięci - biorąc pod uwagę, że komp służy nie tylko do grania, ale i do obróbki grafiki (panoramy po 500+ Mpx) - raczej 32GB. Albo
  11. Czekaj... To na pewno są wejścia? Nie słyszałem jeszcze o "wejściu słuchawkowym"... Słuchawki generalnie mają za zadanie ODBIERAĆ sygnał ze źródła i przekazywać do usz Twych. Jak już to wyjścia. I na pewno nie słuchawkowe. Sprawdź co tam fabryka nabazgrała w instrukcji i oznaczeniach z tyłu monitora. A jeszcze lepiej podeślij zdjęcia.
  12. Nie. Przewodów nie potrzebujesz lepszych. Wszystkie głośniki, jakie wymieniłeś są ok. Poleciłbym Solo 7c, ale nie masz na nie miejsca... Ponoć. No to Edki 1600 i 2600 wcale mniej nie zajmą. Są po prostu niższe. I szczerze mówiąc - każde z nich są dobre.
  13. Czekaj, powoli, jak masz to wszystko podłączone? Gdzie głośniki? Gdzie słuchawki?
  14. Jak coś to dawaj recenzję na forum. I przy okazji - rośnijcie zdrowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...