Skocz do zawartości

Dave30

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Dave30

  • Tytuł
    Nowicjusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozbiórka laptopa i wymiana czegoś prócz baterii to u mnie czarna magia, więc wolę nie ryzykować. Będę musiał pomyśleć o zakupie zewnętrznej karty sieciowej na USB do mojego laptopa.Chciałbym podziękować za pomoc oraz za poświęcony czas w kwestii próby rozwiązania mojego problemu.
  2. Zbootowałem pendrive z Linuxem - linuxmint-21.2-cinnamon-64bit.Sprawdziłem połączenie internetowe. Na początku z zaznaczonym „wired connection”. Internet działał normalnie. Potem odhaczyłem „wired connection” i sprawdziłem poprzez Wifi. Niestety też rozłączało sieć i nie chciało się połączyć. W załącznikach screeny. Ponadto nie wiem czy to ma wpływ, ale w "Menedżerze Urządzeń" mam wykrzyknik obok Bluetooth. Wgrałem sterowniki ze strony HP (pomoc techniczna) i dalej jest wykrzyknik. Z opcji "Aktualizuj sterownik" wyskakuje komunikat, że sterownik jest najnowszy.
  3. Laptop pokazuje maksymalną moc sygnału sieci, gdyż router mam przy laptopie. Pozostałe sieci (wykrywalne) mają po jednej kresce. Nie łączy się z siecią 5GHz, ponieważ nigdy nie wykrywało tego pasma. Widocznie za stary sprzęt. Od samego początku kupna routera, na tym laptopie nie wykrywało pasma 5 GHz. Muszę pobrać LinuxLive, zbootwać pendrive z nim, uruchomić i w jego środowisku sprawdzić czy łączy mi się z siecią przez Wifi i czy działa prawidłowo Internet?
  4. Sprawdziłem połączenie internetowe po kablu sieciowym. Internet działa normalnie jeżeli mam podłączony przez Ethernet. Natomiast z połączeniem bezprzewodowym przez Wifi jest problem. Nie mam możliwości połączenia się z pasmem 5 GHZ. Może jakieś komendy z wiersza poleceń…? Na ten moment Internet posiadam na laptopie, ale tylko przez Ethernet. Jakakolwiek próba połączenia się z siecią poprzez Wifi kończy się cały czas tak samo.
  5. W Menedżerze urządzeń nie ma żadnych wykrzykników (zdjęcie w załączniku). Próbowałem wiele razy narzędzie do rozwiązywania problemów z siecią zarówno dla karty sieciowej jak i połączenia internetowego lecz to nic nie pomogło. Zawiasy są całe i sprawne. Karta sieciowa wydaję mi się, że jest sprawna (sprawdzałem w Menedżerze urządzeń) i wszystko do tej pory działało aż z dnia na dzień zaczęły się te problemy. Ogólnie łączy z Internetem przez Wifi, ale tylko na krótką chwilę (max 5 minut) i rozłączą się albo w ogóle jest problem połączenia się z tą siecią.
  6. Witam Jeśli temat zamieściłem w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie. Mam problem z połączeniem z siecią bezprzewodową Wifi na swoim laptopie. Przeglądałem już podobne tematy szukając rozwiązania lecz niestety nic nie pomogło, dlatego zwracam się do Was o pomoc. Na swoim laptopie łączę się z Internetem za pomocą Wifi. W Środę nagle zerwało mi połączenie z Internetem i wtedy zaczęły się problemy. Przy próbie ponownego połączenia z siecią, pisało - „połączono”, otwierało strony lecz tylko na chwilę i potem znowu zrywało połączenie lub pisało - „brak Internetu”. Przy kolejne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...