Skocz do zawartości

lexy28

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O lexy28

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedź! To chyba będzie najlepsze rozwiązanie. Jeśli chodzi o dokumenty dołączone do zgłoszenia - formularz reklamacji towaru ze strony UOKiK będzie wystarczający?
  2. Cześć! Mam problem z moim Predatorem w zasadzie od kupna w sierpniu. Przedstawię Wam jego krótką historię. Po każdym zimnym starcie a więc po nocy, albo po dłuższym kilkugodzinnym nieużywaniu go komputer włącza się idzie logo Predator, ekran logowania, wchodzę na pulpit pare ruchów myszką iii koniec, jedyne co mogę zrobić to wyłączyć go przyciskiem Power off, po ponownym uruchomieniu śmiga jak normalny komputer jednak kolejnego dnia znowu to samo. Po pewnym czasie zaczyna wypluwać blue screen którego oczywiście nie jest w stanie dociągnąć do końca ponieważ jak to po każdym zimnym starcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...