Skocz do zawartości

Matt2991

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Matt2991

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. No zdjęć nie porobiłem bo nie wiedziałem, że serwis może tak kłamać. Teraz oczywiście zrobię bo nie ma na niej mechanicznych uszkodzeń. Czy jest sens wysyłać jeszcze raz kamerkę, ale bezpośrednio do serwisu? I jak mogę powołać się na rękojmię, jeżeli kupowałem na Allegro?
  2. Witam forumowiczów! Mam taki problem z tą kamerką ponieważ kupiłem ją na allegro nową, ale okazało się, że mniejszy wyświetlacz z przodu kamerki się nie zapala. Wyświetlacz ten pokazuje rozdzielczość, czas, prace baterii itp. Zrobiłem zwrot na allegro do sprzedawcy, gdzie zaznaczyłem, że chcę oddać kamerkę na reklamację. Sprzedawca wysłał ją do serwisu Xblitza, ale ten odesłał mi ją z powrotem twierdząc, że wyświetlacz jest pęknięty i odmawiają naprawy, oczywiście to jest kłamstwo w żywe oczy bo ekran jest cały i na kamerce nie ma żadnego mechanicznego uszkodzenia. Sprzedawca nie chcę mi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...