Skocz do zawartości

biuro2015

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O biuro2015

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Witam, jestem sprzedającym i chciałbym się podzielić swoim sporem z allegro. Otóż miałem sytuację, w której zagubiła się paczka wysłana Pocztą Polską z usługą Allegro Smart. Po pewnym czasie wysłaliśmy kupującemu na nasz koszt inną firmą kurierską drugą paczkę, aby był zadowolony. Towar warty około 360 zł. Paczka nie odnalazła się w ogóle. Jako sprzedający nie mogłem złożyć reklamacji bezpośrednio u przewoźnika - Poczty Polskiej. Jedyna możliwość to wysłanie reklamacji do allegro, a oni później przekazują sprawę do Poczty Polskiej. Minął około miesiąc i otrzymaliśmy jedynie rekompe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...