Skocz do zawartości

Cieplo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Cieplo

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Tak to jest. Człowiek szuka wsparcia w sieci jak trafi na coś z czym nie może sobie poradzić, a tu zawsze trafi się jakiś malkontent nie doceniany w życiu codziennym i zamiast pomóc, zaproponować rozwiązanie to próbuje błyszczeć. Z drugiej strony to zawsze lepsze niż zwykły troll. Na szczęście w innych miejscach bardziej serio potraktowano moje zapytanie.
  2. Nop, przełączyłem z poziomu aplikacji i powróciłem do trybu router. Prawdopodobniej wcześniej za mocno nagrzebałem. A poza tym przypominam o 802.11ax, którego "...kilka lat temu routery ze sprzętowym NAT robiły..." nie obsługiwały :-).
  3. Dzięki za odpowiedź bob, ale sytuacja jest dokładnie odwrotna niż piszesz. Bardzo mocne wifi. Mam w domu urządzenia zgodne z ax i tam internet jest "tyle co fabryka dała", czasami mi się wydaje, że lepiej niż po kablu. Pingi są zawsze mniejsze. A problem rozwiązałem przełączając w tryb Access Point. Internetu 100 Mbit nie mogę wybrać bo u mnie w domu wszyscy pracują/uczą się online i każdy potrzebuje mocnego dostępu. A cenę będę miał kilka zł taniej :-). Po miesiącu użytkowania router mogę go szczerze polecić. Żadne mury mu nie straszne.
  4. Witam. Posiadam od niedawna TP-Link Archer AX73. Działa świetnie, bardzo mocne wifi. Ale jest jedno "ale". Posiadam gigabitowe łącze od UPC, kiedy komputer stacjonarny podłączam bezpośrednio kablem do modemu dostawcy to transfery są rzędu 850-950 Mbit, gdy podłączam ten sam komputer (tym samym kablem) do AX73 to przesył sięga max 650 Mbit. Firmware najnowsze. W czy może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...