Skocz do zawartości

ymyl966

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

O ymyl966

  • Tytuł
    Nowicjusz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. oki dzięki tak zrobie tylko mam jeszcze pytanie wiem że to nie ten dział ale czy wymiana z obecnego zasilacza be quaiet pure power 530w na lini 12v (420w) ma a kupiłem teraz zasilacz nowy modularny od CORSAIR CX650F 650W RGB czy wystarczy do i5 4690k oc mam jeszcze 2ssd i 2hdd dyski 4x4gb ramy i podłączone 4 wentylatory rgb i kupiłem gtx 980ti evga 6gb i nie wiem czy da rade z tymi podzespołami bo tam ten pracował i dawał rade ale z grafika rx 470 saphire nitro
  2. wiem teraz widze że niektóre programy kłamią no ale 4.5 to zły wynik też nie jest a skalpowanie mu zrobie ale to przy wymianie chłodzenia na wodne 240mm
  3. Wiem paste będe musiał wymienić bo ta ma słabą 4W cos kolo tego kupie mu 12,5w to moze będą mniejsze temperatury
  4. Musialem zejsc nizej z napieciem i taktowaniem bo chłodzenie nie daje rady
  5. Zrobie zjecie z i wysle ogolnie to ma jednym rdzeniu 138 na dwoch 300 a na 4 rdzeniach 550 przewysza i3 9100f w osiagach mowisz iz dlugo nie wytrzyma brat ma ustawiony i5 4670k na 5.7ghz przy 1.6v i dziala mu to juz 2 miesiac bez zazutow
  6. witam jakie jest maxymalne napiecie dla proceosra i5 4690k bo podkreciłem i5 4690k w bazowym do 4.6ghz jest a w turbie 6.03ghz przy napieciu 1.440v dałem i procesor widać że chce iść dalej testowałem go w testach w grach nie ma problemu tylko troche sie boje dalej iść w wyższe napięcie bo i tak jest wysokie dlatego ogolnie sie pytam ile maxymalnie może wytrzymać ten procesor.
  7. ymyl966

    Ulepszenie pc

    Wiem ogólnie to kupiłem wczoraj rtx 2070 gigabyte z 3 wentylatorami i będzie chodził z i7 4770k ma chłodzenie be quaiet więc podkręcony może da jej radę. pamięć ram ddr 3 4x4gb 1600mhz
  8. Witam chicałbym się zapytać czy dobre połącznie i7 4770k z rtx 2070 8gb tylko chwilowe połączenie póżniej wymieniłbym na ryzena lub intela.
  9. Witam mam pytanie odnośnie czy jest sens przechodzić teraz z i5 4570 do i3 12100f bo ogólnie bym wymienił procesor na 12 generację lub ryzena pamięć ram z ddr 3 1600mhz bo takie obecnie mam na ddr 4 3200mhz 16gb , jedynie bym zostawił kartę graficzną rx 570 asus rog 4gb bo ceny kart są wysokie narzie i nie wiem czy ona będzie chodzić na pcie expres 4.0 bo ma 3.0 więc nie wiem czy jakiś problemów nie będzie miała. Co iść lepiej w amd czy Intel z procesorów?
  10. ymyl966

    I5 4570

    no w tych czasach nie łatwo dostać dobrą karte graficzną może jak wyjdą w tym roku karty graficzne od amd to się pokusze na nie
  11. Witam mam ogólnie pytanie czy połoczenie i5 4570 z rx 570 4gb jest dobrym połoczeniem chodzi mi głównie o granie w rozdzielczości full hd . Ona ogólnie bedzie chodzić z 2 monitorami jeden full hd 22 cale i na nim głównie będe gry odpalał a drugi 20 cali hd. Cała specfikacja wszystkich podzespołów: procesor : i5 4570 bez k, grafika : rx 570 wersja 4gb od asus rog strix, zasilacz : Be quiet 530W, Pamieć ram : 12Gb DDR 3 1600MHz w quad chanel, płyta główna : Gigabyte GA-P85-D3, Chłodzenie Cpu : Be quiet pure rock slim 2, Dyski : 1 pierwszy 120gb ssd ,
  12. z alegro kupiony mial byc nowy tak pisało zobacze jeszcze na stacjonarnym czy bedzie chodzil jak nie bedzie to go zwroce
  13. Witam mam problem z dyskiem nowym przyszedł dzisaj zamontowałem go w laptopie uzylem tasmy do podloczenia dysku z plyta glowna laptopa i laptop go nie widzi w zarządzaniu dyskami ani w biosie sprawdzałem czy dobrze podloczane ale wszytko jest dobrze podłączone wszystko jest nowe dysk wd black 500gb wszytko jest nowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...