Skocz do zawartości

Kielon

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O Kielon

  • Tytuł
    Nowicjusz

Specyfikacja PC

  • Procesor:
    i7 5960X
  • Karta graficzna:
    3x GTX 1080Ti
  • Płyta główna:
    Asus X99-Deluxe
  • RAM:
    4x4GB G.Skill 3000
  • Dyski:
    950PRO 512GB + 860EVO 1TB
  • Zasilacz:
    EVGA 1300G2
  • Obudowa:
    CaseLabs Magnum SMA8
  • Inne podzespoły:
    Acer Predator X34/ EKWB 1x480+2x360
  1. Nie dajmy się zwariować z intensywnością efektów RT. Odbicia dodają trochę klimatu ale przeładowanie powoduje efekt odwrotny do zamierzonego. Nikt nie żyje w przestrzeniach otoczonych samymi szybami. Chwała Nvidii, za determinację w promowaniu nowego efektu ale wmawianie ludziom, że RT decyduje o jakości grafiki to gruba przesada.
  2. Ciężko być droższym od czegoś czego nie ma
  3. Pozwolę sobie wrócić do tego tematu jak już pojawią się tytuły cross-platform rozwijane zarówno na PC jak i konsole.
  4. Polecam poniższy artykuł porównujący implementację RT w przypadku Nvidii i AMD: https://itigic.com/pl/ray-tracing-on-amd-radeon-rx-6000-graphics-cards/
  5. Wszystkie dotychczasowe aplikacje wykorzystujące RT były optymalizowane pod Nvidię. Za 2-3 miesiące będzie wielokrotnie więcej urządzeń z RDNA2 (XSX/PS5/6XXX) niż Turingów+Ampere razem wziętych. Wtedy będzie można obiektywnie stwierdzić które rdzenie są bardziej efektywne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...