Skocz do zawartości

intel000

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

O intel000

  • Tytuł
    Nowicjusz

Ostatnie wizyty

10742 wyświetleń profilu
  1. Kupiłem ASUS GeForce GTX 1660 SUPER ROG OC 6GB GDDR6
  2. Tak też zrobiłem kupiłem lepszą karte graficzną i bez żadnego problemu jestem w stanie odtwarzać filmy 4k. Dzięki wszystkim za pomoc.
  3. Dzięki panowie za rady, ale problem wydaje się bardziej złożony. Co do użycia aplikacji jak napisałem pod postem sprawdzałem już zarówno edge jak i aplikacje z microsoft store. Dodatkowo rozmawiałem z paroma konsultantami netflixa i konsultantem microsoftu. Z informacji jakie się dowiedziałem od nich 4k powinno bez problemu u mnie działać, ponieważ sprzęt spełnia wymagania podane przez netflixa. Dodatkowo próbowałem zmieniać jakoś automatyczna/wysoka. Zrobić nowe konto/ przełączyć konto. Zainstalować aplikacje z microsoft store, odinstallować, zainstalować, zresetować pc i dalej bez zmian. Pod
  4. Sprawdzałem Chrome. Edge oraz aplikacje z microsoft store netflix wszedzie brak 4K. Posiadam windows 10
  5. Dzień dobry, Mam problem z odtwarzaniem filmów 4k na serwisie netflix. Próbowałem sam zdiagnozować problem czym jest on spowodowany, ale brakuje mi już pomysłów. Wymagania sprzętowe netflix: 1. Monitor jaki posiadam to AOC U2790PQU 4K. Rozdzielczość 3840x2160(60 Hz, 4k) 2. Posiadam abonament, który umożliwia odtwarzanie filmów 4k 3. Za pomocą strony fast.com wyszło mi, że mam stałe połaczenie internetowe, które się waha od 48-51 mbs 4. Jakośc odtwarzania próbowałem ustawić zarówno autmatyczna jak i wysoka. Dodatkowo posiadam procesor i7-10700 z integrowana karta graficzna intel uhd 630.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...