Skocz do zawartości

ADR15

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1552
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez ADR15

  1. @up Chyba bardziej ok tysiąca, może, że mówisz o używkach.
  2. Raczej nie ma szans, może odpalić się odpali, ale będzie cięło. Mało ram, słaby procesor, karta graficzna jeszcze gorsza.
  3. ADR15

    Czy warto zmienić ram?

    https://www.techpowerup.com/review/amd-zen-2-memory-performance-scaling-benchmark/4.html Chyba średnio się opłaca, może, że byś miał ramy 2400 MHz. Pobaw chociaż się timingami, moje G Skill też powyżej 3000 Nie idą, ale to na platformie 1151, jak już to spróbuj się pobawić CL chociaż - mi już się nie chce w to bawić dla ~ przyrostu.
  4. https://allegro.pl/oferta/amd-ryzen-5-2600-3-4ghz-3-9ghz-am4-8027919163 525 z ryzena A ram ?
  5. Rev 3.1 obsługuje, ale też do 3.0 jest taki sam beta bios to powinno działać.
  6. Jaka rewizja płyty 3.0 czy 3.1 ? http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-870a-usb3rev_30#support-dl I w jaki sposób flashujesz bios ?
  7. Ile masz kasy na to wszystko, raczej lepiej iść w coś nowszego jeszcze na gwarancji.
  8. https://www.emag.pl/karta-graficzna-asus-radeon-rx-570-rog-strix-gaming-4gb-rog-strix-rx570-4g-gaming/pd/D7RZ1NBBM/?utm_medium=Feed&utm_source=Ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=17823590&cmpid=60049&711719870050 Chyba najtańsza nowa i z darmową wysyłką plus 3 lata gwarancji.
  9. Ja już mam 3 myszkę od SS Rival - problem z bocznymi gumami, wymiana na rival 310 - problem z przyciskami głównymi wymiana na 600, i pewnie też będę reklamować bo już lekko lewa gumka odchodzi, ale tak to myszki ok, ale za tego 600 300 zł bym nie dał. Ale support SS świetny.
  10. ADR15

    Co ostatnio kupiliście?

    Te 41 to chyba w spoczynku ?
  11. Dobra kupili sobie to co podałem wyżej. Można zamknąć
  12. https://www.morele.net/laptop-lenovo-thinkpad-l540-i5-4210m-8gb-240gb-ssd-dvd-rw-win-10-pro-refurbished-4144959/ zobacz sobie. Za tą kasę kompletnie nowego nie kupisz nic "normalnego" nawet do neta.
  13. Ogarnę ;>, lecz byłem ciekaw waszych propozycji. Gierki nie wiem, wszystkie to nie dla mnie komputer... Monitor zwykły FHD. Bardziej myśleliśmy o i5 9400F. https://www.morele.net/inventory/info/e5c5d844/ Miał ktoś ten zasilacz ? hmm niby po rejestracji 5 lat gwarancji, dysk też z tego względu wybrany .
  14. To który z was miał tak, że sapphire nie przyjmuje ?
  15. Śrubka powinna być w zestawie z płytą główną w folijce.
  16. Siema! Poszukujemy kompa do gier, kwota ok 3,4 tys zł. Zamawiany będzie pewnie jutro, potrzebna cała skrzynka bez systemu.
  17. Ale kombinujesz, masz dobry procesor. Jak Ci brakuje mocy w jakiś grach to zmień na razie GPU...
  18. Mysz steelseries rival 310 Uszkodzona, licytacja od 1 zł. https://allegro.pl/oferta/mysz-steelseries-rival-310-7831063697
  19. To OP6 ma czystego androida ?
  20. To jak nie ma być OC to jakąś tanią z370 i chłodzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...