Skocz do zawartości

Lexus404

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Lexus404

  1. nie jestem celebryta choc uwierz moglbym byc

    1. coco01

      coco01

      Słuchasz palucha a paluchem to mozesz co najwyżej w nosie podłubać essa

    2. LuziQ

      LuziQ

      No ja wczoraj byłem w faktach te-fał-enu o Karlsruhe :rotfl:

    3. joker5513

      joker5513

      Forumowym celebrytą już dawno jesteś :)

  2. X9VKEiI.jpg

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. marko22

      marko22

      Mnie nie tyle dziwi, co irytuje. Przerost formy nad treścią. Dla takich młodzików spędzających x czasu w pozycji prawie leżącej przed monitorem powinni dawać gratis rower. Kulturystyka czy fitness to jest ruch. Jakiś wysiłek fizyczny. A tu? 

    3. Arthass

      Arthass

      Tak, kofeina jest najtańszym boosterem koncentracji i funkcji kognitywnych. Tego typu suple zwykle nie dają zbyt wielkiego przyrostu w tych aspektach w porównaniu do mocnej czarnej kawy. Do tego zimny prysznic - zwiększa ukrwienie, także lepsza praca mózgu, szybsze przetwarzanie info.
      Niemniej, w przypadku DIY nootrop stacków ma to sens, bo adresują problem z innej płaszczyzny. Związki choliny takie jak Alpha GPC to znane substancje z kategorii neurotransmiterów, więc pomagają w przetwarzaniu informacji, szczególnie zapamiętywaniu i uczeniu się nowych rzeczy, ale także "czasu dostępu" do już posiadanej wiedzy. Albo DHA omega 3, czyli budulca mózgu.

    4. FeX

      FeX

      @marko22

      Przecież tutaj po prostu chodzi o poprawę uwagi, skupienia czy koncentracji. Takie środki od dawna są dostępne i powszechne, tylko teraz ktoś na to nakleił "for gamers". Ot cała różnica. Z resztą, stereotyp gracza z redbullem ma swoje naukowe podstawy :D

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  3. winnym jest budzetowy procesor z najnizszej polki cenowej zainwestuj w cos o co najmniej 16 rdzeniach
  4. lepsze pytanie dlaczego musialem kupic rtxa skoro mialem radeona...pomysl jest cicho, nie wiem po co ci te rpm i temp jak to wszystko zalezy od ustawien wentylatorow, gry, temp otoczenia karta jest relatywnie cicha, temperatura 72-75*C bo wole miec went. ciszej i wyzsza temp
  5. MSI RTX 3080 TRIO GAMING X wyglada lepiej niz sie spodziewalem oczywiscie z paskiem led wylaczonym bo z nim wyglada po prostu wiesniacko... najlepiej jakby go w ogole nie bylo ale juz trudno 75*C pod obciazeniem buda fractal design R4, wentylatory bequiet silent wings x2 front i x1 tyl wyciagajacy w budach o lepszym przeplywie powietrza powinna trzymac te 70-72*C oc 45mhz na rdzeniu i 400mhz pamieci 102% pobor mocy dosc cicha ale nie jakos wybitnie, taki standard raczej zasilacz 700w be quiet pure power spokojnie daje rade
  6. AUpJcDp.jpg

    mam i ja

    1. Pokaż poprzednie komentarze  16 więcej
    2. DarkSideOfTheMoon

      DarkSideOfTheMoon

      Jaki boost ? U mnie 1905

      Bo ja chwilowo mam +130mhz  Core +1013 Memory

       

      after.jpg

    3. Lexus404

      Lexus404

      130mhz na bank ci bedzie crashowalo predzej czy pozniej, w zaleznosci od gry

    4. DarkSideOfTheMoon

      DarkSideOfTheMoon

      Zgadza się. Ostatnia stabilna wartość to +92

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  7. (pytanie o https://www.morele.net/karta-graficzna-msi-geforce-rtx-3080-ventus-oc-3x-10gb-gddr6x-rtx-3080-ventus-3x-10g-oc-5943772/) trio bedzie jutro kurier przywiezie a ventus mysle ze do konca roku tez dojdzie jak przyjdzie msi trio 3080 gaming x to zdam relacje z kultury pracy i jakosci wykonania podziele sie z wami
  8. Uz5Qs4R.jpgleci do mnie... w koncu :)

    1. Pokaż poprzednie komentarze  1 więcej
    2. Lexus404

      Lexus404

      @mutissj zgadza sie ja zamowilem dokladnie 17.09.2020 o godz 18:17 i dopiero w piatek 11.12.2020 wyslali. A premiera byla 17.09 o 15:00.

    3. Lexus404

      Lexus404

      czyli srednio wysylali 41 kart na miesiac... choc niby teraz im sie dostawy zwiekszaja sukcesywnie

    4. mutissj

      mutissj

      W takim tempie Ci którzy zamówili w grudniu 2020, to otrzymają swoje TRIO X dopiero w 2022 roku.  :mlotek:

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  9. 2bILAUU.pngWydajność GPU w Cyberpunku 2077 w 4K na ULTRA

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. maxxam97

      maxxam97

      Rozumiem, że mój GTX970 jest jeszcze nad tymi wszystkimi, tak?

      Bo zagram w Cyberpunka, tak? Nie niszczcie mi już do końca tego roku...

    3. dan-mark

      dan-mark

      Pograsz i to spokojnie :D

    4. bonuz

      bonuz

      Kupiłem na GOGu bez DRM to jak potestuję to mogę napisać ile FPS jest.

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  10. dobra bo widze tu osoby kompletnie nie ogarniaja i nie wiedza jak trzeba walczyc o swoje... otoz faktycznie konsultanci do kolejki nie maja wgladu i wam nic na jej temat nie powiedza, natomiast maja wglad do tego ktore zamowienia z danej godziny i dnia zostaly zrealizowane zakladajac ze zamowiliscie w premiere o 18:10 - pytacie sie konsultanta o ktorej godzinie najblizej waszego zamowienia jest zamowienie ktore zostalo juz zrealizowane ja zapytalem i mi powiedziano ze zamowienia z godz. 16:30 dopiero obrabiaja takze wiem ze jestem dopiero mniej wiecej w polowie dro
  11. super robota wojtech naprawde widac ze ci zalezy i to sie chwali ja jedynie jaki problem widze to taki ze jesli moja sygnatura jest biala - nie jest widoczna na motywie benchmark default jezeli jest czarna - nie jest widoczna na motywie dark mode i co tu zrobic moze zielony walne
  12. nikt cie nie zmusza do oplacenia z gory MALO TEGO ja ostatnio zmienilem z platnosci z gory na platnosc za odebraniem i mi zwrocili kase w 48h i moja kolejka zostala zachowana xkom ma swoje wady ale akurat sytuacja z rtx3080 to nie ich wina
  13. w sumie racja zgadzam sie to mysle ze te tytuly belek pomaranczowe zalatwiliby sprawe i byloby przejrzyscie i atrakcyjnie
  14. benchmark darker z pomaranczowymi nazwami dzialow (tak jak kolory nickow userow) i bedzie idealnie ogolnie to wszystko moznaby dac na pomaranczowy bedzie taki motyw bequiet hehe
  15. RTX 3080 VENTUS OC 3X za kwote 3279 kupiony w premiere 17.09.2020 o 17:40 zaś do RTX 3080 MSI GAMING TRIO X jestem 18 w kolejce bedzie reselling uprawiany
  16. te cale klawiatury mechaniczne to chyba jakis wymysl zydowski glosne to jak nie wiem a jeszcze ile kosztuje wlasnie zwracam apexa 7 i corsaira k70 bo wzialem na testy ale tragedia i wcale lepiej sie nie pisze za duzy skok maja

    poleca ktos moze jakas membranowke do 500zl?

    1. Pokaż poprzednie komentarze  2 więcej
    2. Leminairre

      Leminairre

      Za ~600zł są Ducky, Varmilo albo klawiatury Leopold godne rozważenia, a nie koncerniak na kapsach cienkich jak słoma.

      Jedyny produkt Corsaira z tej kategorii wart uwagi, to K70 MK.2 SE i to wyłącznie wtedy, kiedy nie obchodzi Cię cena.

    3. Lexus404

      Lexus404

      droid mialem przelaczniki mx silver speed
      leminairre przeciez ta k70 mk2 se jest brzydka jak noc

    4. pendzel_3

      pendzel_3

      skynews-drew-scanlon-blinking-white-guy_

      ręce opadają.... 

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  17. wrzuc screena bo nie da sie wejsc bez rejestracji
  18. dzieki nie wiedzialem ze tak trzeba
  19. @WojTECH prosze przywroc statusy na gorze zamiast ogloszen dziekuje
  20. za ile sprzedać PowerColor RX 6800 XT? 

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. adivxv

      adivxv

      Przestań spamić status.

    3. BuNcOL5s

      BuNcOL5s

      Na allegro chodzą po 4000 a nawet 5000 to za tyle wystaw.

    4. coco01

      coco01

      oddaj na chore dzieci w zimbabwe 

    5. Pokaż następne komentarze  3 więcej
  21. ja tego prawie nie uzywam ale mowiac o tym ze 25 to za duzo mialem na mysli eze ludzie sobie beda reputacje nabijac
  22. 25 to za duzo chyba ze z limitem max 3 dziennie dla 1 osoby
×
×
  • Dodaj nową pozycję...