Skocz do zawartości

adimark777

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

O adimark777

  • Tytuł
    Amator
  • Urodziny 01.02.1997

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Lublin

Ostatnie wizyty

182359 wyświetleń profilu
  1. Witam. Aktualnie posiadam takiego PC: ◾️ Intel i7-9700K 4.9GHz (ostatnie stabilne OC) ◾️ Chłodzienie CPU: Thermalright Hr-02 Macho Rev. B ◾️ Obudowa: SilentiumPC RG4T RGB ◾️ ASUS TUF RTX 3080 OC (UV do 1860 MHz) ◾️ HyperX Predator 32GB DDR4 3200MHz ◾️ ADATA XPG SX8200 Pro 512GB M.2 + Plextor 512GB M.2 + Toshiba P300 2TB ◾️ Gigabyte Z390 GAMING X ◾️ Seasonic 750W Focus Plus 80 Gold Ostatnio postanowiłem po raz pierwszy wziąć się za podkręcanie CPU, ponieważ ze względu na kartę, powodował on lekki bottleneck. Ze stockowego taktowania ustawiłem 5 GHz na wszystkich rdzeniach, jednak Cinebench
  2. Dla zainteresowanych tematem: Karta wróciła do mnie po wielu telefonach i mailach, już myślałem, że xkom gdzieś ją zgubił. Testowałem ją przez prawie 2 tygodnie i teraz nagle działa bez szwanku, jak nowa sztuka. Mam podejrzenie, że w serwisie Gigabyte po kryjomu została jakoś w końcu naprawiona lub wymieniona na nową, ale nikt się do tego nie chce przyznać i próbowali zwalić winę na mnie. Tak czy siak, nie mam już cierpliwości męczyć się z wielkimi korporacjami, więc po prostu wystawię ten sprzęt używany na sprzedaż. Temat do usunięcia
  3. Dla zainteresowanych tematem: Karta wróciła do mnie po wielu telefonach i mailach, już myślałem, że xkom gdzieś ją zgubił. Testowałem ją przez prawie 2 tygodnie i teraz nagle działa bez szwanku, jak nowa sztuka. Mam podejrzenie, że w serwisie Gigabyte po kryjomu została jakoś w końcu naprawiona lub wymieniona na nową, ale nikt się do tego nie chce przyznać i próbowali zwalić winę na mnie. Tak czy siak, nie mam już cierpliwości męczyć się z wielkimi korporacjami, więc po prostu wystawię ten sprzęt używany na sprzedaż. Temat do usunięcia
  4. Seasonic 750W Focus Plus 80 Plus Gold BOX Jak się doczekam powrotu karty, to posprawdzam
  5. Mamy 26.10. Karta dalej nie wyjechała z serwisu Gigabyte, nie odpowiadają na maile.
  6. No dobra, spróbuję coś pokombinować, ale na 80% poleci do śmieci albo na sprzedaż za grosze, a szkoda
  7. Witam, Od pewnego czasu występuje pewien problem z moim 27-calowym monitorem Samsung CHG70 Curved. Mam go od ok. roku, niestety nie posiadam dowodu zakupu (dostałem sprzęt do recenzji i mogłem zatrzymać). Jeśli zostawię monitor nieużywany na dłuższy czas (2 dni) i po tym czasie go włączę, na 90% powierzchni monitora pojawiają się artefakty (oprócz górnej części). Po jakimś czasie znikają i monitor działa normalnie do momentu, aż znowu go nie zostawię na dłuższy czas. Ostatnio zauważyłem, że artefakty utrzymują się coraz dłużej, co mnie martwi, bo obawiam się, że za ktorymś razem nie znikną
  8. Gigabyte nie stwierdził usterki po 18h testu. Poprosiłem ich o dodatkowy test polegający na po prostu odpaleniu jakiejś wymagającej gry. Zgodzili się. Ten test również nie wykrył usterki, gra była odpalona od 8 do 14, nawet tester sobie pograł - dalej nic. Co ciekawe, dopiero dziś po dopytaniu się, dowiedziałem się, że za poprzednimi dwoma razami, karta również nie miała usterki - była naprawiana "profilaktycznie", czyli czyszczona i wymieniana pasta, ale usterki nie było. Czekam teraz aż do mnie wróci i zobaczę, jak będzie chodziła w moim komputerze. Jeśli znowu wentylatory będą świrować, to
  9. Na razie walczymy. X-kom zna już moją sprawę, opisałem im dokładnie co się dzieje, obiecali, że będą dociskać serwis. Mam dostać informację zwrotną w ciągu kilku dni. Zobaczymy co z tego wyjdzie, dam znać
  10. Wszystkie podane przez Ciebie rzeczy da się określić, ale nie mam ich na jednym konkretnym dokumencie, tylko w różnych mailach. Zgłoszenie reklamacyjne wypełniałem przez arkusz na stronie x-komu i nie dostałem jego kopii dla siebie. Swoje żądania napisałem właśnie tam oraz na kartce, którą przylepiłem w środku pudełka. Kurier zabrał ode mnie kartę 21.09. Informację o nie uznaniu reklamacji przez serwis xkom dostałem 01.10 i wtedy też podobno poejchała do serwisu producenta na potwierdzenie występowania usterki. Co ciekawe, według tego, co usłyszałem od xkomu telefonicznie, jak ostatnio dzw
  11. Reklamacja na podstawie rękojmi, gdzie ta rękojmia jest skierowana przeciwko sklepowi, bo bezpośrednio na producenta zwyczajnie się nie dało. Klientem producenta jest sklep, nie ja, przez co nie mogłem walnąć rękojmi na producenta
  12. Sprawa załatwiona. Udało mi się znaleźć dokładnie taki dystans, jakiego potrzebuję w jednym z pobliskich serwisów. Sukces!
  13. Aktualizacja: Zadzwoniłem dziś o 14:00 do tego serwisu Gigabyte, bo coś dużo czasu już minęło i 0 jakiegokolwiek info. Otwarte mają do 15:00. Dzwonię i dzwonię i nikt nie odbiera. Zadzwoniłem więc do serwisu x-kom i dowiedziałem się ciekawej rzeczy. Moja karta leży już we wrocławskim serwisie producenta 13 DNI. Z tego, co wiem, to w Gigabyte zarzekają się, że karty są zrobione w max 5 dni. Co ciekawe sam x-kom wysyłał też już ponaglenie do serwisu i nadal nie dostał żadnej odpowiedzi od nich. Chyba potrzebują 2 tygodni, żeby zastanowić się, czy oddadzą mi moje zmarnowane na nich pieniądze...
  14. Już pomierzyłem, wymiary na górze. Mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak totalnemu laikowi, co oznaczają te wymiary?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...