Skocz do zawartości

7ym0n

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

25 Dobry

O 7ym0n

  • Tytuł
    Bywalec

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Kraków

Ostatnie wizyty

212665 wyświetleń profilu
  1. Nie można zapominać również o pozycjonowaniu czujników obok krocza klienta (żeby kasa dobrze się zasysała) Wymienione przez Ciebie gry są bardzo dobre, ale skala jest zupełnie inna. Życzę Ci, żebyś mógł ograć na konsoli CP w naprawionej wersji (choć będzie ciężko patrząc na liczbę problemów), gdyż dopiero po wjechaniu wątków pobocznych tytuł staje się niesamowicie wciągający. Porównywałem go wcześniej do AC, ale po rozpoczęciu dodatkowych zadań okazało się, że to przypudrowany Wiedźmin, tylko że cholernie zbugowany.
  2. O ile UOKiK "w ryj dać może dać", co dobitnie pokazuje niedawny przykład Gazpromu, o tyle powództwa wytoczone w USA można traktować w kategorii ciekawostki- od złożenia pozwu do otwarcia przewodu sądowego w amerykańskiej wersji common law upłyną całe lata. Małe kancelarie chcą sobie zrobić darmową reklamę- ot tyle.
  3. Cytat ze zdania, do którego się doczepiłeś: Zanim zarzucisz komuś kłam, przeczytaj najpierw ze zrozumieniem. Nie masz absolutnie racji. Wysokość sprzedaży singlowego exclusive PS4 opublikowana zaraz po premierze jego następcy wyniosła 5 mln. Prawda jest jedna, obiektywna i nie ważne jak pokrętnej ekwilibrystyki słownej byś nie użył, taka pozostanie. Koniec, kropka. Lepiej sprzedać 5-6 mln niż ich nie sprzedać. Natomiast w przypadku GoT nie ma co liczyć na wyniki gier, który wymieniłeś wyżej z jednej prostej przyczyny- w momencie gdy miały premierę na horyzoncie nie było
  4. Na konsolach na pewno tego nie piszą Kod powstaje na PC- jeśli twierdzisz inaczej, udowodnij. E: Co jest tutaj wymysłem? To że sprzedano ok 110 mln egzemplarzy PS4, czy może to, że sprzedano ok 5 mln kopii GoT, czy to że 5 mln z 110 mln to w przybliżeniu 4.54%? Te dane mówią ile kopii w stosunku do potencjalnej bazy klientów znalazła ostatnia duża singlowa premiera na PS4. Mam to rozrysować?
  5. Każda gra powstaje w pierwszej kolejności na PC i to z tego bazowego kodu wywodzą się wersje na poszczególne platformy. GTA 5 wyszło na PS3 w końcówce jej żywota i wyglądało jakby żywota miało wyzionąć. Zauważ, że R zajęło ponad rok, by wprowadzić produkt na pozostałe platformy. Potencjalnych klientów- zakładając, że samo PS4 sprzedało się w 110 mln egzemplarzy, to wynik sprzedażowy Ghost of Tsushima na poziomie 5 mln daje 4,54% ludzi, którzy wydają jeszcze na tej platformie pieniądze- co najmniej marnie. Steamspy szacuje liczbę osób posiadających grę na Steam
  6. W przeciwieństwie do PS4 i XBox ta platforma ma jakikolwiek potencjał do rozwoju produktu w przyszłości. Jednym z założeń spółki był rozwój programu (pewnie poprzez multiplayer) na przestrzeni kilku lat. I nie można tego faktu lekceważyć patrząc z obecnej perspektywy. Najgorsze właśnie jest to, że przez chciwość cięli zawartość PC na potęgę, żeby można było zrobić jakikolwiek port na tego trupa technologicznego, jakim są konsole poprzedniej generacji. I nawet to im się nie udało.
  7. W promocję marki władowali już tyle siana, że choćby skały sr**y muszą to reanimować- mowa oczywiście o konsolach. Wersja PC oprócz wkurzających bugów to jeden z najlepszych action-rpg ostatnich lat, a jeśli mowa o takiej skali, to pewnie najlepszy. Jednakże to co obiecali, a to co zostało powycinane wymaga podejścia w stylu Hello Games. Jeśli przyjmą inną drogę niż Brytyjczycy, to jest to czerwona lampka i przy kolejnej ich produkcji trzeba będzie czekać na recenzje oraz opinie frajerów graczy, którzy kupią produkt na premierę.
  8. Wczytaj sobie zapis gry z okresu, gdy byłeś pewien, że gra działała w stabilnych 60 FPS, lub rozpocznij testowo nową grę i potwierdź, czy w takim scenariuszu również występują spadki?
  9. Czekam z zainteresowaniem... Cała seria to filmy klasy b, zrealizowane w budżecie klasy a- co dało zresztą świetny efekt. Ciekawe czy to Indiana będzie protagonistą, jak zdaje się sugerować trailer, czy jednak pójdą inną ścieżką?
  10. Mam wrażenie, że występowanie większej ilości bugów może być powiązane z obraną ścieżką. U mnie to samo co u Ciebie (oczywiście bez aż takich fajerwerków). Ale przy około 30 godzinach z korpo miałem może kilka małych błędów graficznych. Przy street kid liczba zdecydowanie wzrosła. Tak samo sytuacja z dialogami- korpo wygląda na dużo bardziej rozbudowane i backgroundu można używać praktycznie na każdym kroku. W street kid natomiast background przydał mi się tylko w kilku sytuacjach. Cięli chyba na potęgę i na szybko- z tych fragmentów jakie pozostały widać, że zamierzenie musiało mieć duży rozm
  11. Czy mógłbyś napisać jaką ścieżkę początkową obrałeś za pierwszym razem, a jaką za drugim? Zaobserwowałem coś podobnego u siebie (chociaż nie z takim rozmachem) i chciałbym potwierdzić czy może być tutaj powiązanie.
  12. W przypadku Kicińskiego podpadało by to pod insider trading, dlatego na pierwszy rzut oka news wyglądał na wyssany z palca.
  13. Przepraszam, za mocno to ująłem. Wrażenie spotęgowało to, że gdzie nie wejdę na forum, to żeby dotrzeć do czegoś merytorycznego, muszę się przebijać przez masę postów typu CP vs GTA i innych heheszków. Wynika to pewnie z tego, że taka jest obecna narracja w internecie, a że człowiek to zwierzę stadne, to osoby, które nigdy nawet gry nie odpaliły, teraz z chęcią dołączyły do kopania leżącego.
  14. Z czego widać? Z fusów? Jeśli tak, to brawo- odkryłeś jeden z fundamentów świata: ludzie się z sobą nie zgadzają! Proponowałbym jednakże zagranie w CP gdzie indziej niż na youtube- gra naprawdę wygląda i działa zupełnie inaczej niż w prezentowanej obecnie w mediach narracji. Ah znów klasyka! Nie znam się, ale się wypowiem- najlepiej o tym co kto chciał i co myślał w danej chwili Jak wyżej- polecam zapoznać się z materiałem źródłowym. Cyberpunk w gameplayu przypomina bardziej produkcje Bethesdy( z bugami włącznie ), może trochę AC, niż te od Rocksta
  15. No właśnie nie, abstrahując od wydania konsolowego, na które nie ma żadnego usprawiedliwienia, gra w wersji na PC jest w mojej opinii bardzo dobra. Marketing jednakże zdołał przekonać ludzi, którzy normalnie by tego nie kupili, że to sandbox idealny, umieszczając w materiałach "koks, dziwki i lasery". Cyberpunk w swoim gameplay'u, jest zbliżony bardziej do Fallouta, niż GTA i do audytorium Falloutowego przekazy marketingowe powinny być kierowane. Ergo uważam, że sam hejt pokazany w filmikach od których rozpocząłem polemikę, wziął się w dużej mierze z dezinformacji, a tym samym zmi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...