Skocz do zawartości

janek20

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2017
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez janek20

  1. faktycznie nie da sie zmiescic o 2k z monitorem https://www.komputronik.pl/cart/shared/show/D5kxXgykOJ takie coś złożyłem i sie zastanawiam czym mu nie wziąć jednak nisko taktowanego haswella 6 lub 8 rdzeniowego https://huanan.pl/sklep/2620v3-x99-d4/
  2. ''Ekipa Tom's Hardware od jednego z analityków firmy Jon Peddie Research otrzymała opinię o tym, że nowe procesory są gigantyczne, a koszty ich produkcji i testowania są kosztowne'' ile macie lat? https://www.purepc.pl/karty_graficzne/nvidia_geforce_rtx_2000_dlaczego_nowe_karty_sa_tak_drogie ampere to ma byc karta docelowo tańsza od turinga
  3. Z tego co pamiętam to po przejściu na 7nm chipy będą mniejsze i ceny spadną. No nie ukrywajmy teraz to są olbrzymy jeśli spojrzeć na całą historie gpu. Jak zwykle na benchmarku: wyobraźnia i bajki.
  4. nowe myślałem o i3 9100f i rx570 8watkowe apu zakopie w grach
  5. https://youtu.be/zh1P37EzrOo?t=201
  6. Ja mam nisko napieciowego celerona 4 rdzeniowego tj J3160 który ma ok 1700 punktów w passmark i uwazam go ze jest pod kreska do swobodnego używania z win 10 tj filmy youtube ,strony internetowe To ty z tymi 500 pktami gdzie ?
  7. Masz zainstalowane stery od gpu ? Jak ci sie tnie w necie to moze problem z netem
  8. ryzeny nie maja stałego boosta bo zalezy od asic, to nie intel ... A 8600k miał np 4.1 ghz a podkręcały sie i do 5 ghz Tutaj po prostu sie ośmieszacie o te 100mhz w oc ,weźcie sie ogranijcie Temat ogólny o procesorach a nie pierdoły o prockach AMD to samo jest w temacie o intelu.Ktoś ma kasiory i kupi lepszego intela to pluja jadem psychole od amd ....
  9. nic nie trzeba wylaczac po włożeniu dedyka i resecie bios
  10. usun przez ddu i przeinstaluj moze nvidia nie dodała w nowych gtx1050 bo po tematach widaczed9rze mieszają sterach dla ampere
  11. stabilność cpu i gpu sprawdza sie programem occt do ''swobodnego ''użytkowania z win10 to ten cpu jest ze 4x za slaby
  12. janek20

    Karta do amd

    do monitora jakie lacze?
  13. karta nie ma dropów fps?
  14. masz dwie czy 1 kosc ram? https://youtu.be/mP8udDXeJPc?t=184
  15. w 1080p gtx 1070 da rade. Tego lake masz w duallu?
  16. jak to robia to odkryłem w 2014 . kazdy zegar jest w widelkach a tylko jeden monitorowany ,u amd tez juz jest to mozliwe chyba od polarisa bo nie ma jednego zegara wczesniej robli to presetem ,lepsza gorsza dla starszego nowszego produktu. stare jak swiat czasami tylko przez nieuwage programisty wychodzi ze grzebia tam https://pclab.pl/news71958.html
  17. byloby nielogiczne jakby zegar rdzenia bylby jeden a ma ich przynajmniej piec sześc. w kazdej chwili dzieki temu mozna z rtx2080ti zrobic 610gt bo te zegary sa nie monitorowane przez oprogramowanie kiedys bardzo dawno temu np gpuz monitorował dwa
  18. wyglada jakby uncore przechodziło w nizszy stan nvidiia. juz chyba ubija turinga w miejsce ampere tu np przypadkowy blad najnowszego stera. widac ze zaglądają do zegarow http://forum.benchmark.pl/topic/294010-rtx-2060-niskie-zegary-pami%C4%99ci/
  19. moze i mialy ja dostalem ze znikaniem xd
  20. np aim 808. od power color. https://archiwum.allegro.pl/oferta/powercolor-devil-hdx-aim-sc808-komplet-i8198253966.html
  21. widocznie nvidia uśmierca turinga juz i przez przypadek wydało sie ze grzebie w zegarach
  22. https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html P0 do 08 czasem 16 to systemy oszczędzania energi tj boost clock i state vram masz typowo w p2. a co masz szukac to nie wiem, moze zwykly blad sterownika https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/287755/gtx-1060m-memory-clock-stuck-at-810mhz/https://www.nvidia.com/en-us/geforce/forums/geforce-graphics-cards/5/287755/gtx-1060m-memory-clock-stuck-at-810mhz/ tu np nvidia mieszala i blad na p5
  23. ja miałem juz rx5700 i gtx1080 na olx ale jak mu zajrzałem w każde piórko i przemyślałem ze za ta kulawa karte bede musiał moze i 300 zl dodac od gtxa to wróciła gdzie jej miejsce.. niektórzy po prostu nie maja porównania w myśl reklamy kupią coś i później doradzaja rx5700xt do ryzena 1600 w 1080p ktorego przemieli na pasztetowa jak wleci narzut
×
×
  • Dodaj nową pozycję...