Skocz do zawartości

Likka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O Likka

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Ogólnie: Na dzień dzisiejszy (24.07.17) sprawa wygląda tak: 12 lipca złożyłem drugą reklamację z tytułu rękojmi. 17 lipca (zeszły poniedziałek) otrzymałem informację, że laptop trafił do centrali x-komu i jest w trakcie rozpatrywania z tytułu rękojmi. Od tamtej pory cisza... Dzisiaj otrzymałem informację od x-komu, że moja rękojmia została uznana za zasadną. Muszę udać się do salonu x-komu, gdzie zgłaszałem rękojmie i mam możliwość albo wybór i zakup dowolnego innego urządzenia (z możliwością dopłaty) bądź zwrot kosztów zakupu laptopa. Sytuacja ciągnęła się od bardzo dawna i kosztowała mnie
  2. Jutro jadę do najbliższego salonu x-komu w celu złożenia drugiej reklamacji z tytułu rękojmi z żądaniem odstąpienia od umowy. Napiszę w temacie jak dalej sprawa się potoczyła. Mogę jedynie dodać, że taki "wypad" to zmarnowany cały dzień bo najbliższy salon x-komu mam +/- 120 km od siebie, dodatkowo dochodzą koszty dojazdu.
  3. Witam, Chciałbym przedstawić moją historię z laptopem lenovo y50-70 zakupionym przez x-kom, cała sytuacja po prostu jest kary godna i niemalże nieprawdopodobna. A więc: We wrześniu 2015 roku zakupiłem laptopa lenovo y50-70 (LENOVO Y50-70 i7 16GB 1TB GTX960 - 3 859,00 zł) przez x-kom. Po jakimś czasie (po kilku miesiącach), zaczęły pojawiać się problemy związane z matrycą. Na początku bardzo rzadko występowało nieregularnie pulsacyjne miganie ekranu na czarno (raz na jakiś czas), po jakimś czasie intensywność problemu wzrosła i zaczęły pojawiać się mignięcia zepsutych pasków pikseli (raz na jak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...