Skocz do zawartości

enole1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O enole1

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Reklamacja zakończyła się zwrotem pieniędzy . A czy karta dotarła do serwisu to do tej pory nie wiem , bo do końca listopada byłem informowany , że lokalizują przesyłkę .
  2. Wiem że problem jest przez to źle wysłałem .Poinformowałem o tym sklep ,który się zgodził odebrać paczę i zwrócić ją do mnie proponowałem na mój koszt . Wtedy według morele mogę rozpocząć ponowną procedure reklamacyjną . Tylko sklep po odebraniu paczki mi jej nie odesłał i obecnie nie wie gdzie ona jest . Teraz pozostaje mi tylko czekanie jak by jej nie zwrócili przez kolejne 1,5 miesiąca to chyba mam prawo żądać zwrotu pieniędzy lub rozpatrzenia gwarancji i zwrotu działającej karty.
  3. Opłata poszła na odbiorcę , dlatego karta wróciła do morele ,który był nadawcą . Sklep odebrał paczkę z poczty 2016-10-10 widać to opcji śledzenie przesyłek . Czy od tej daty może być liczona procedura gwarancyjna.
  4. Witam 2016-09-07 zgłosiłem kartę MSI N780 TF 3GD5/OC Gaming 384bit wer. OC przez serwis zgłoszeniowy na stronie morele. 2016-09-15 dostałem numer RMA wraz z danymi do wysyłki. Nadawcą przesyłki był Morele.NET odbiorcą ABC Data S.A Na etykiecie którą wydrukowałem było napisane,że koszt przesyłki pokrywa nadawca .Niestety ktoś tą kartę za mnie musiał wysłać ja nie mogłem kłopoty zdrowotne . Nadał ją 2016-09-15 przez Pocztę Polską niestety źle.Opłata poszła na adresata serwis nie odebrał przesyłki karta wróciła do placówki pocztowej w Krakowie gdzie siedzibę ma sklepu Morele . 2016-09-21 Morele o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...