Skocz do zawartości

Syllwo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Syllwo

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1807724 wyświetleń profilu
  1. Jak mogly byc glosnie na pulpicie skoro karta jest chlodzona polpasywnie i wentylatory zalaczaja sie dopiero od 60c? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  2. Gigabyte GTX 980ti G1 Gaming CO ZA MOC !
  3. No wiec Panowie wychodzi na to ze Gigabyte? A jeśli chodzi o czysty performance, nie zważając na kulturę pracy czy tez pobór prądu ,która lepsza będzie ?
  4. Witam! Prosił bym o jakieś opinie, porównanie , oraz nakierowanie mnie która kartę z tych dwóch wybrać.
  5. Modyfikacje najblizsza to chyba kolejne 16 gb ramu tak zeby juz bylo na zas potem moze druga 980 a wizualnie to chyba nie zostanie jak jest
  6. A w grach jakie to ma przelozenie ? Mialem wczesniejszy komputer w ogolnie ciagnal gry wszystkie terazniejsze,nie ktore na najwyzszych detalach ,tylko ze byl z mechanicznymi dyskami.Teraz zainstalowalem na tym samsungu steama z grami i jakos roznicy nie widze xD
  7. Witam wszystkich tak chcialem sie podzielic benchmarkiem tych dwoch dyskow mam obydwa w swojej konfiguracji i sam jestem zaskoczony przepascia pomiedzy nimi http://zapodaj.net/7df50773fbb0a.png.html
  8. Dzieki co prawda jeszcze nie skonczony nie doszly mi na czas wentylatory sp corsair do chłodzenia ale jak przyjda to wstawie i zly kabel oplatany 24pin do zasilania dostalem i wlozony jest standardowy czarny ale przyjdzie mi dobry to tez zamontuje
  9. Syllwo

    Intel 6700k oc

    Czyli sadzisz ze zostawic jak jest czy zmienic na 4.5?
  10. A te moze? https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192239.jpg[url=https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192251.jpg https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192139.jpg https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192123.jpg https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_191935.jpg https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/received_554034431441923.jpg] https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192251.jpg https://www.imageupload.co.uk/images/2016/03/06/20160304_192139.jpg https://www.imageup
  11. Syllwo

    Intel 6700k oc

    Tylko ze on po podkreceniu na 4.6 w idle ma od 25-30c a w stresie 100% 60-65c to chyba niezle? Chlodzenie mam corsair h110i gt
  12. Syllwo

    Intel 6700k oc

    Sorry chlopaki moj blad w opisie napiecie jest 1.39, zdjęcia dodam pozniej bo niema mnie w domu Tak czy inaczej jest to odpowiednie do 4.6? I czy to normalne ze podstawowe bylo 1.300
  13. Witam wszystkich! Prosil bym o pomoc otóż podkrecilem swoj procesor z standardowego taktowania (4.0) na 4.6 przy napieciu 3.9v moze sie to wydawac dziwne ale orginalne napiecie na plycie bylo 3.0 i dopiero na 3.9 przeszedl mi testy cinebench, asus bench, i na koniec wlaczylem occt na 4 h i wszystko przeszlo. Moje pytanie brzmi czy to napiecie nie jest za wysokie i czy moge tak zostawic.. Oraz na plycie glownej (Gigabyte z170x gaming 7) sa profile do podkrecania procka cos w stylu xmp dla ramu, maxymalnie tam bylo 4.6 to ustawilem. + mnoznik zmienilem tez na 46. Ktos moze mi wytlumaczyc co to z
  14. Witam Co do kolorystyki to plan jest czarno czerwono biały, bardziej w kierunku (czerwono czarny) biały to tylko w małym stopniu. Wszystkie wentylatory maja czerwone ledy i kable oplecione są czerwone + dodaje 1 albo 2 paski led. Pomysł taki się wziął ponieważ mam obecnie czarno czerwony komputer i naprawdę fanie to wygląda trochę białego się doda to chyba go nie oszpeci ;P Tak czy inaczej zobaczymy wynik końcowy Witam Panowie ! Oto jest w 99% prawda bo wentylatory nie przyszly jeszcze na chlodzenie https://www.photobox.co.uk/my/photo/full?photo_id=21106625286 https://www.phot
  15. Witam ! Prosił bym o jakieś opinie o tej płycie gigabyte z170x gaming 7, możne ktoś posiada albo miał styczność i może mi powiedzieć swoja opinie o niej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...