Skocz do zawartości

rlego

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez rlego

  1. chcialem dziadkom zmodernizowac 13 letniego asusa, wymianiajac dysk na SSD Samsunga 850evo 250GB. Ale lapek go nie widzi w ogóle. Bios wygląda na najnowszy z dostępnych w sieci. Są jakieś szanse?
  2. zaciekawiles mnie tym Archerem c80, wyglada solidnie. Jakbys go porownal do Huaweia Ax3, Tendy AC23? Jakies jeszcze godne w tym budzecie (250PLN) do siwatlowodu 300mbit/s?
  3. ma ktos doswiadczenie z obudowami Jonsbo? Chodzi mi o modele UMX4 i U5 i roznice miedzy nimi. Ewentualnie jeszcze nzxt h510 wchodzi w grę.
  4. nawet chyba nie powinienes. Musisz w koncu odpalic system i program do rozkrecenia wentylatorow
  5. moge spytac, gdzie sie pojawila?
  6. 4.2GHz, napięcie 1.3, wiatrak 100% sztywno. Jest lepiej, ale zastanawia mnie jedno. Temperatury odczytywane (wahania w spoczynku) core temp 53-61 w miare rowno na wszystkich rdzeniach msi hardware monitor 56-61 amd master 45-54 kwestia interwalow, usredniania? temp otoczenia, w pokoju taka jak ostatnio, wysoka.
  7. szukam prostej w formie obudowy, prosty klocek, bez bajerów. Coś w stylu: Fractal Design Define 7 Compact Black NZXT H510 Black Aerocool GLO zależy mi na jakości, najlepiej na metalowym / aluminiowym wykonczeniu (obecna aerocool ds 2000 ma wykonczenie plastikowo gumowe, co jest niezdatne do czyszczenia). Szyba, podswietlenie absolutnie nie musza byc. Grafika RTX 2060FE, wiec nic wielkiego, chlodzenie procka AMD 3600 silentium fortis 3. Dyski 2x 2.5 + 1 x 3.5 cala.
  8. przy obciazeniu przez cpu-z tak jak pisalem +- 77st. Gry dopiero sie ciagna, no i trzeba miec czas
  9. Ale ciepło deczko. Myślałem o silent wings 3 high speed, żeby mieć trochę zapasu. Lub inny, może jakaś noctua. i7 4790k to mi w 33 stopniach czekał na stres Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
  10. Ryzen 3600, niekręcony na płycie MSI B450 Tomahawk Max. Chłodzenie silentium fortis 3, dwa wentyle 120mm z przodu wciągają powietrze, 1x 120 z tyłu wyciąga. Temperatury troche poniżej 50st. w spoczynku, ale Sigma Pro trochę hałasuje. Chciałem wyciszyć i zastąpiłem ją be quietem Silent Wings 3. Puszczony na maxa, 1000rpm. jest dużo cichszy, temperatury minimum 55st. C. S stresie 77st. C. Jest to rozsądne, czy kombinować dalej / inaczej?
  11. z ciekawości, jakie max. wyniki osiągnąłeś?
  12. z nvidia zycze powodzenia. Zamowilem 2x RTX2060 FE, kod dali jeden (jeszcze zanim karta dotarla). Pytalem mailowo, why, gdzie takie info przed zakupem prezentuja, odpowiadal automat z Irlandii. Telefon na call center to potyczka z hindusem ledwo klecacym zdania po angielsku. Sorry mister
  13. dlatego dołóż do 2080 / 2080ti. Sumienie czyste, logika nietknięta
  14. nikt tego nie neguje, że 2070 jest szybsza. Tylko o ile i jakim kosztem.
  15. zamowilem z Nvidii, BFV skusil, chociaz dopiero po fakcie doczytalem, ze biorac 2 karty kod jest jeden. Tak to jest jak sie chce pomoc koledze. Ciekawe jak z dostepnoscia / wysylka. Zamawial dzis ktoś?
  16. jestem leniwy i lubie spokoj, dlatego gwarancja by sie przydala, wiec rozpatruje nowe egz.
  17. a z niższej półki? Wymienić GTX960 na 1070 czy czekać na 2060? Proc i7-4790K @4GHz, 16GB ramu
  18. no to chyba zostaje mi tylko dylemat Asus http://www.agito.pl/karta-graficzna-asus-geforce-gtx-970-strix-directcu-ii-4gb-ddr5-pci-e-box-84-1023453.html?transparent=addToStorage&offerId=1023453&attr=248-696608&cid=84 czy MSI http://www.agito.pl/karta-graficzna-msi-geforce-gtx-970-gaming-4gb-ddr5-pci-e-box-84-1023432.html?transparent=addToStorage&offerId=1023432&attr=248-696608&cid=84 gigabyte'a sie boje, bo wyglada dlugasnie i boje sie scisku w obudowie (antec three hundred)
  19. cisnienia nie ma, jest okazja. Roznica w cenie miedzy obecna vs 970 to ~700zl. Sporo, dlatego sie waham. GTX 960 jest jakas opcja? PS. Procesor "duzy", ale na co dzien ma co robic, spokojnie. Nie tylko gram.
  20. Zasilacz bequite Dark Power 550W, procesor i7 4790K, płyta główna ASRock fatality X97killer, 16gb ramu.
  21. czy jest sens wymiany karty Asus GeForce GTX 660 DirectCU II OC? Moge wymienic po cenach rynkowych. Na 960 /970? Moze radeona? nie krecona 660 oc sprawuje sie ok, ale kiedys doczekam np. GTA V, kolejnych fifek, Cars i co wtedy?
  22. spasowanie bedzie ok, tyle wygooglowałem. Bardziej chodziło mi o to, czy jest sens wiekową wieżą i coolerem zastępować nowe chłodzenie boxowe
  23. Mam pytanie w związku z wymianą bazy (i7 920+Asus Rampage II) na i7 4790K + Asrock Fatal1ty Z97X Killer. Ze starego zestawu zostanie mi Thermalright Ultra-120 Extreme z wiatrakiem Noctua NF-F12 PWM dokupiłem do tego zapinkę Thermalright VX BTK II http://proline.pl/?p=TR+BOLT+VX+BTK+II, więc powinno pasować Warto to pakować do nowego zestawu? Czy lepiej zadowolić się boxowym chłodzeniem? Na jakimś wielkim podkręcaniu mi nie zależy.
  24. juz wam Steve mowil, ze do tego potrzebny jest papier scierny (dla palcow)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...