Skocz do zawartości

boomer86

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O boomer86

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Drodzy Forumowicze. Post będzie krótki, acz treściwy. Zakupiony przez sklep plebis.eu smartfon (Galaxy S4) jako nowy i z 24 miesięczną gwarancją przestał działać w tydzień od rozpoczęcia użytkowania. Nie reaguje na dotyk,co w smartfonie równoważne jest z jego całkowitym brakiem funkcjonalności. Wcześniej, przez tych kilka dni aplikacje samoczynnie się wlaczaly/wtlaczaly. Zgłosiłem defekt sprzedawcy i...ruszyla lawina. Co stwierdziłem dopiero przy próbie zgłoszenia usterki i przed czym przestrzegam potencjalnych kupujących : 1. Zakupów dokonujecie w opinii Prawnika Karola Muż z ECK świ
  2. Dobry wieczór. Jako nowy, z góry przepraszam, jeżeli powielam wątek. Przytoczę zaistniałą sytuację. Za pośrednictwem sklepu internetowego (witryny web) dokonałem zakupu smartfona. Jedynym zapisem o gwarancji była: 1. odpowiedź konsultanta zawarta pod opisem produktu o 24-miesięcznej Gwarancji Serwisowej 2. zapis pod opisem produktu (cyt.) "Okres gwarancji na sprzęt wynosi 24 miesięcy od daty sprzedaży. Gwarancja obowiązuje na terytorium całego świata. Gwarancja obejmuje usuwanie wszelkiego rodzaju usterek technicznych sprzętu, jakie są wynikiem jego normalnej eksploatacji zgodnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...