Skocz do zawartości

awerdo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O awerdo

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Wczoraj udzielono mi odpowiedzi na ticket: no super, ja zgłaszam że wysłano na zły adres, na co w odpowiedzi dostaje że zostało wysłane. Wczoraj kolejne zgłoszenie. Pani je przyjęła i o ile w stosunku do złego adresu przyjęła ze zrozumieniem, o tyle sie opierała ze nie bylo zaznaczone 18-22, mimo tego http://screenshooter.net/102448466/cnscutj Ale w końcu obiecała że będzie to załatwione (wczoraj) i od tego czasu cisza Hmm, ciekawe ile czasu to potrwa.
  2. Ze strony Morele : Wysyłka (Kurier) 02-493 Warszawa Towar jest w zupełnie innym mieście. Adres wysyłki jest OK. Morele wyslalo na stary ares ktory pozostal w dane do faktury. Ale w dane gdzie wyslac byly nowe dane dobre.
  3. Morele.net - porażka Na Morele zarejestrowałem się z 2 lata temu. Mieszkałem wtedy w innym mieście. Kupując kolejny komputer, jako adres do wysyłki podałem nowy adres zamieszkania. Dopłaciłem też za dostarczenie komputera w godzinach wieczornych (18-22) Ze zdumieniem odebrałem telefon z starego miejsca zamieszkania, że mój komputer dojechał tam rano mimo ze zaplacilem zeby to bylo po 18, i to do innego miasta. Morele przyjelo reklamacje telefoniczne, mieli sie skontaktowac, i od 4 dni mnie zlewają. Na ticketa przysłali odpowiedz: "Towar został wysłany" Jak prawo traktuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...