Skocz do zawartości

asd123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

O asd123

  • Tytuł
    Bywalec
  1. 3 miesiace temu monitor , 2 tygodnie temu zarowka. Czy to przypadek czy nie? Ktos mi napisal ze mam cos z instalacja po angielsku....
  2. Witam was. Tak w skrócie się postaram. A więc gdy komputer działał i monitor był włączony, 2 miesiące temu wyrzuciło i 2 bezpieczniki ( 2 pstryczki ) i zgasło światło i prąd. Okazało się ze monitor później nie chciał się włączyć, po prostu się zepsuł. Wysłałem do sklepu i serwis przyjął i wymienil zasilacz w monitorze. Tak więc wina monitora? Komputer i inne urzadzenia działały ok. Miesiąc temu powtórka sytuacji. Komputer działał i było włączone światło w łazience. Wyzwoliło 2 bezpieczniki i zgasło światło. Tym razem myśle sobie co teraz.Po załączeniu ( 2 pstryczki )bezpieczników w górę świat
  3. No tak 2 razy mi sie zdarzylo na 100 razy. Raz podczas ładowania na 14% a drugi raz na ekranie czekania z postacią w tle. Na ubi forum ludziom tez tak sie zdarzalo w tej grze i z konsolą. Moze to byc wina gry czy nie? W zadnej innej grze nie mialem shutdowna ani razu.
  4. Witam. Dziś po raz pierwszy konsola mi się sama wyłączyła podczas włączania Division 2 na pasku ładowania 14%. Tak jakby z prądu bym wyłączył. Nie było żadnej wiadomości o przegrzewaniu. Po prostu sama. Czy to reklamowac? Pierwszy raz tak mi sie zdarzylo a gralem w Metro Exodus,Division 2, Jedi F Order,Gears of war 5. Konsola XBOX ONE X
  5. Jasne,ale chcialem tylko zapytac,czy w tym przypadku to wina pralki byla czy samego przelacznika? Ale...... Juz wszystko jest ok i nic nie wywala. Tymbardziej,ze przeciez kiedy wlaczalismy piekarnik i inne urzadzenia nigdy sie tak nie dzialo i no i z pralka tez nie. Teraz wlaczamy wszystko co popadnie i nie wywala. Jedynie ta pralka wywalala ale juz jest ok z tego powodu,ze mniej ubran dalismy i cos tam wyczyszczone zostalo i wysuszone. Tylko pytam. Przedewszystkim pytanie. Czy dalej moge kontynuowac uzytkowanie i np zlozenie nowego kmptera?
  6. Juz nie wywala Jarinio przeciez pisalem,ze zostala wyczyszczona troszke i mniej obciazana jest teraz i jest ok. kilka razy wlaczylismy i git. Ale przyjrzymy sie pralce bo wiadomo zeby na przyszlosc nie obciazac jej itd i zeby sie sytuacja nie powtorzyla. Tak czy siak , jesli chodzi o bezpieczniki to one sa ok? czyli jak cos to pralka?
  7. Na lewo przełącznik poszedł w dół w tym momencie jak zgasł prąd w domu. Pozniej trzeba było go dac do gory i juz. Czyli to jest ten RCD ( roznicowo pradowy tak ? ). A tak pralka juz wyczyszona troszke,wysuszona i juz jest ok nic sie nie dzieje. Takze smialo moge korzystac z urzadzen w domu? No i to nie jest tych wina przełączników u mnie w domu,tylko pralki byla tak?
  8. Hej czyli jak nic nie wywala juz bo pralka jest oczyszczona i nie przeciazona etc, to juz nie ma co sie bac korzystac z innych urzadzen w domu?
  9. nie nie amika jakies inne cudo musze mamy spytac. Tak czy siak jak jest ok nic nie robic jesli chodzi o instalacje elektryczna?
  10. A prosze mi powiedziec, w skrzynce.czemu skoczył na dół ten główny przełącznik w tym momencie i siadl prad w calym mieszkaniu. Zeby wrocil prad w domu po prostu musielismy dac go w gore, chodzi mi ten najbardziej na lewo. main breaker tak?
  11. Co się dzieje. Posiadamy z mamą tą samą pralke od x lat i nigdy nie było problemów. Wczoraj odpaliła pranie ( fakt tym razem dużo ubrań , więcej niż zazwyczaj ) i wywala korek, po czym sytuacja sie powtarza do kolejnego włączenia pralki. Chwilke pochodzi do 15 sekund i wywali. Co się mogło tak nagle stac? Jakies pomysly? Z drugiej strony jak włączyła samo wirowanie problem sie nie powtarza . Obciążenie elektryczne nie ma do rzeczy,gdyz nie wazne co jest wlaczone czy nie,to samo sie dzieje. Piekarnik,tv ,itd nic sie nie dzieje. Pralka jakos 6 lat działała bez takich rzeczy. Wi
  12. Witam. Posiadam pc: 8700K 4700 MultiCoreEnhacement Asus Z370 Pro Gaming 16GB DDR GSKILL 3000MHZ ( XMP ) Corsair Rm 750i SSD Crucial 525 Mx300 Hdd Toshiba 500GB Gigabyte 2080 Ti Rtx Windforce Więc w biosie nic nie zmieniane prócz profilu XMP, który jest włączony + Mce. Komputer testowany w grach, w memtest86,IHCmemtest i 0 błędów nigdzie. Żadnych BSODÓW nie mam, crashow,freezow. Jedynie w dzienniku zdarzeń co jakiś czas potrafią się wygenerować skorygowane błędy WHEA-LOGGER ID 19. Błąd hierarchi pamięci podręcznej. Ostatni błąd miałem 16 marca 2018 ( nic nie robiłęm komputer był w idle ). A w
  13. Powiem tak. Nie mam czym zrobic zdjecia. Jedno: jakby odcisk palca ( kółeczko ) ,a ja napewno nie dotykalem ani rodzic i nie ma mozliwosci po prostu,chyba ze lunatykuje?! No.... Drugie: kreseczka cieniutka z 1,5-2cm jakby tez ktos przejechal ale ostra koncowka np ołówkiem. Jakies pomysly? Coz komputer stoi w tym samym miejscu jak zawsze,no tylko na to zwrocilem uwage dziwne. Zwrocilem uwage bo jest pelno kurzu wlasnie na samej gorze ( moduvent cover ) i te sladziki mi wpadlo w oko. Z tym zdjeciem na górze przesadzilem tyle tego nie ma,ale to byl przyklad oczywiscie wizualny tak.
  14. Witam. Mam pytanie.Posiadam obudowe Fractal Design R5 . Na górze obudowy zgromadzilo sie duzo kurzu, co jest normalne z czasem. Ale pewnego dnia, zupełnie niedawno zauwazylem w 2 miejsach na górze obudowe,jakby ktos zrobił jakimś ołówkiem albo długopisłem lekki ślad i przejechał przez kurz i sa takie kreski braku kurzu teraz. Nie posiadam aparatu,ale wrzuce screena z neta jak wyglada ta obudowa : http://www.dvtests.com/wp-content/uploads/2015/07/20150630_161343.jpg A tutaj tez z neta przykładzik ale na innej obudowie. Nie wyglada to identyko bo u mnie to jest bardziej slad jakby
  15. Jak przewód sie mógł utlenić/upalić skoro wszystko z powrotem działa normalnie cały dzień od tego momentu bez żadnej ingerencji elektryka czy grzebaniu w bezpieczniku . I nawet korków nie wywaliło to tymbardziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...