Skocz do zawartości

pabel1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O pabel1

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. OK widze duzo negatywnych opini o lenovo wiec chyba faktycznie lepiej bedzie mi wziac tego acera i zaplacic te 400-500 zl (liczac razem z zakupem dysku zenwetrznego) mam jeszce ostatnie pytanie do was.Czy duza roznica jest miedzy ekranem matowym a blyszczacym. Czytalem wiele opini jednak nie widzialem na oczy tych ekranow nie moge porownac. Jesli osobiscie byscie kupowali lepiej wziac matowy czy blyszczacy? duza roznica ?
  2. a jesli chodzi o karte graficzna ? duza roznica jest miedzy radeonem a geforce ?
  3. Nie dogdamy sie widze. Pytam o ocene obudowy i modelu g50-80 a ty ciagle o innych...
  4. czytalem forum, rozne sa opinie. Ludzie narzekają na serwis ale nigdzie nie jest idealnie. Bardziej mi chodzi nie o serwis a o ten sprzet tą konkretną obudowe g50-80. szukałem opini na ten temat ale nie mogłem znalesc dlatego napisalem tego posta
  5. pisalem iz wymagam ssd nie hdd. Bardziej chodzi mi o opinie dotyczącą obudowy lenovo czy jest ona slaba i dlatego taka tania czy jednak nie jest z nia żle. Prosze rowniez o porownanie tych laptopow co wyslalem
  6. Witam, Chcę kupić laptopa znalazłem 2 konfigurację proszę o opinię którą wybrać. Komputer bedzie służył do przeglądania internetu, codziennego użytkowania. Czasem jakaś gra Fifa, League of Legends , Football menager. Ubzdurałem sobie, że chce mieć dysk SSD, w którym będe miał windowsa i aplikacje a dodatkowo bede musiał dokupić dysk zewnetrznyna dane. 1 konfiguracja http://www.x-kom.pl/...15895d52397abe# Procesor Intel Core i5-5200U (2 rdzenie, od 2.2 GHz do 2.7 GHz, 3 MB cache) Chipset Intel Broadwell Pamięć RAM 8 GB (SO-DIMM DDR3, 1600 MHz) Maksymalna obsługiwana ilość pamięci
  7. tak musi laptop ajj widze w zlym dziale napisalem. Temat do usunięcia. Napisze w innym dziale. Przepraszam za zamieszanie
  8. Witam, Chcę kupić laptopa znalazłem 2 konfigurację proszę o opinię którą wybrać. Komputer bedzie służył do przeglądania internetu, codziennego użytkowania. Czasem jakaś gra Fifa, League of Legends , Football menager. Ubzdurałem sobie, że chce mieć dysk SSD, w którym będe miał windowsa i aplikacje a dodatkowo bede musiał dokupić dysk zewnetrznyna dane. 1 konfiguracja http://www.x-kom.pl/p/243046-notebook-laptop-15-6-acer-e5-571g-i5-5200u-8gb-128-gf840m.html?partnerid=100180188&sm12=NDY%3D&ts=1440693497&token=b3485ea19660afc6ab15895d52397abe# Procesor Intel Co
×
×
  • Dodaj nową pozycję...