Skocz do zawartości

saddam

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1714
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

505 Doskonały

5 obserwujących

O saddam

  • Tytuł
    Software 3D | CAD | DCC WebGL
  • Urodziny 28.02.1984

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

14490175 wyświetleń profilu

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje saddam

  1. Przyszłość gier bez shaderów, lipnych światełek i teksturek udających rośliny: http://brigade3.com/brigade-3-0-preview-at-gtc-2014/

    1. Pokaż poprzednie komentarze  7 więcej
    2. saddam

      saddam

      Równie dobrze można narzekać, że komputery to ponad 70-letnia technologia, bo to przeciez tylko tranzystory. Moim zdaniem dobrze, że w ogóle są jakieś inicjatywy w tej kwestii i to oczywiste, że nikt nie porywa się na wszystko jednocześnie, bo to idealny przepis na porażkę. Logika gry i AI działa i tak na CPU i aż tak istotnego narzuty nie ma. Tym bardziej, że rozmaite warianty raytracing'u bazują na prostym algorytmie, który idealnie działa akurat na prostych jednestkach wykonawczych w G...

    3. wirher

      wirher

      Na krzemie nie uświadczymy raytracerów dla dynamicznych środowisk.

    4. wirher

      wirher

      Tzn. o odpowiedniej wydajności, by móc na tym zrobić np. grę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...