Skocz do zawartości

lokko-1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

O lokko-1

  • Tytuł
    Bywalec
  1. Memtestera sobie odpuściłem - nie udało mi się go zmusić do sprawdzenia całej pamięci. Udało mi się zbootować PC z memtest chociaż dużo było z tym walki - m.in. bios nie wykrywał pamięci w porcie USB. Przeprowadziłem test czterokrotnie - bo na tyle pozwala darmowa wersja. Nie wykrył żadnych błędów, chociaż w tym samym dniu, ale kilka godzin wcześniej 2 razy pod rząd Windows zaliczył BSoD z komunikatem MEMORY_MANAGEMENT... Nie wiem co mam o tym myśleć.
  2. Niestety nie. Został Android na 6 calowym smartfonie, ale to też było do czasu. Jakiś czas temu musiała pojawić się aktualizacja i LegoBoost for Android również przestało działać. Na obecną chwilę jest to zwykły zestaw klocków nie różniący się znaczneie od innych, żenada.
  3. Wszystko mam w Legacy, jakoś UEFI mi nie podszedł. Dylemat ten miałem wiele lat temu i już nie pamiętam dlaczego UEFI uznałem za gorszy wybór. Memtest próbowałem zbootować w trybie Legacy i UEFI. Nie udało się w żadnym przypadku. Zerknę jeszcze na inne ustawienia w BIOS. Może znajdę coś co dodatkowo za bootowanie odpowiada.
  4. Próbuję go odpalać z bootowalnego Pen'a. Każdy wybrany system mi się odpala (mam kilka dystrybucji Linuxa), a gdy wybiorę Memtest (nie ważne, czy jako przygotowany pen tylko z tym softem, czy poprzez managera Ventoy), to ładuje mi się system operacyjny z dysku C - Win10.
  5. Użyłem ww. programu. Czy można prosić o interpretację?
  6. Nie, ale mogę to zrobić. Chociaż nie mam za dużej nadziei, że to coś zmieni.
  7. Występuje jeszcze jeden objaw, o którym zapomniałem napisać, a właśnie go doświadczyłem. Kilka razy w miesiącu (a czasami raz na kilka miesięcy) po wciśnięciu przycisku Power ON mija kilka/kilkanaście sekund (różne są te okresy czasu) zanim komputer zacznie się uruchamiać, tzn. zanim zaczną na monitorze wyświetlać się komunikaty z BIOS. Jak już BIOS "zaskoczy" to wszystko dalej przebiega normalnie. No chyba, że akurat wystąpi problem z USB, to wtedy jest jw.
  8. Nie mam zasilacza na podmiankę. Jak coś zorganizuję to się odezwę z informacją zwrotną. Przyznam, że będę rozczarowany gdyby okazało się, że to zasilacz. Kupiłem go, bo uważałem go za super stabilny - japońskie komponenty, 80+ GOLD, cena zakupu też była dosyć wysoka. Dlatego obstawiałem płytę. Zasilacz był poza wszelkimi podejrzeniami. Ze screenami BSoD też wrócę gdy się pojawią.
  9. Od dłuższego już czasu mam problemy z komputerem. Podejrzewam płytę główną, bo objawy są następujące: - losowe zamieranie portów USB na kilka sekund (raz na 20-30h pracy), - blue screen'y (raz na ok. 50h pracy), - uruchamianie się komputera bez dostępnych portów USB (raz na 40-50 uruchomień np. 10 razy pod rząd), - czarny ekran na monitorze na ułamek sekundy, chociaż nie wiem czy to ma związek z ww. (raz na 10h pracy, a po zmianie kabla sygnałowego DP na inny - raz na 80-100h pracy) Czy podejrzanym w tym wypadku może być jeszcze inny komponent? W jaki sposób mogę zdiagno
  10. Nie wiem, czy jeszcze aktualne, ale mam na zbyciu "maszynkę" z drukarki 3D przemysłowej (czyli gęstsze upakowanie poszczególnych warstw i większa dokładność druku) i pastę Thermal Grizzly Conductonaut użyta do jednego procesora. Ja już nie mam co skalpować :).
  11. Tak, w ten sam sposób. Jedyna różnica to taka, że za pierwszym razem instalowałem Lego Boost (z pobranego na dysk instalatora) na komputerze z Windows 10, który był postawiony w tamtym roku - wtedy mi zadziałało. Natomiast za drugim razem na świeżo zainstalowanym Windows 10 już to mi się nie udało. Może w pierwszym przypadku w systemie był zainstalowany jakiś dodatek (zainstalowany przy okazji instalacji innych programów), który pozwalał ominąć błąd 0x803F8001. Trudno mi to teraz stwierdzić. Jeszcze inaczej próbowałem obejść ten problem. Otóż zrobiłem sobie kopię dysku z Windo
  12. Produkcji Lego. Pisałem już do LEGO, nic to nie daje. Proponują przejście na tablet z Androidem/iOS, a ja takim nie dysponuję. Muszę ten problem rozwiązać dla PC.
  13. Za wcześnie odtrąbiłem sukces. Raz udało mi się zainstalować pobraną aplikację - jej rozszerzenie to .AppxBundle. I na tym skończyły się moje odnoszące skutek działania. Po przeinstalowaniu Windowsa (miałem bałagan na dysku) i ponownej instalacji aplikacji gdy ją uruchamiam za każdym razem otrzymuję komunikat: Licencja LEGO® BOOST nie jest obecnie dostępna na Twoim koncie. Upewnij się, że zalogowano się do sklepu Microsoft Store i spróbuj ponownie. Dołączamy kod błędu, gdyby był Ci potrzebny: 0x803F8001. Gdy próbuję uruchomić ją bez dostępu do sieci, to nie udaje mi się to.
  14. Nie udało mi się zainstalować programu w sposób jaki zaproponowaliście. @marko22 nie wiem dlaczego, ale tej konkretnej aplikacji, która została zainstalowana ze sklepu Microsoft zaproponowany przez Ciebie program nie widział. @BlackCoffe Twój sposób również nie przyniósł zamierzonego efektu. Co prawda w inny sposób udało mi się zamienić konto lokalne na Microsoft, ale w dalszym ciągu nie miałem możliwości zainstalowania programu na drugim komputerze. Program ów nie był widoczny w bibliotece moich programów. Udało mi się rozwiązać problem w inny sposób. Na jednej z rosyjskojęzy
  15. Używam tylko kont lokalnych. Czy jest możliwość aby zamienić je na konto MS? I czy taki zabieg pozwoli mi zainstalować aplikację, która ze sklepu została usunięta? @marko22 w weekend przetestuję Twój sposób. @zbiku90 ja niestety nie mam już skąd pobrać tej aplikacji bo została usunięta ze sklepu :(.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...