Skocz do zawartości

patryk926

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O patryk926

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. tak jest to sata a tak spytam czy nie lepiej kupić płyte główna z 4 slotami na ram ?
  2. Zastosowanie komputera: gry Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 2000-2100 Których części potrzebujesz?: sama buda Czy będziesz podkręcać sprzęt? możliwe Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: LG Flatron W1942S 19 cali, rozdzielczość 1440x900, zmienie jak bedzie potrzeba Specjalne wymagania: mozliwie jak najlepszy w tej cenie Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? dysk twardy: Western Digital Caviar SE16 500GB, mam obudowe advanced case by tracer Własna propozycja zestawu: - Inne: AMD czy INTEL? obudowa dokładniej: tracer rubber t
  3. Witam. Moglibyście zaproponować mi komputer(do gier) do 2000zł (może troche przekroczyć tą cene, ale nie za duzo). Możliwie jak najlepszy w tym przedziale cenowym. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  4. Witam wszystkich i dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Ogólnie to zdecydowałem sie na kupno nowego sprzetu i mam małe pytanie. Waham się pomiędzy PS4 a nowym komputerem. Specyfikacje komputera: AMD FX 6300 (6x3.5ghz) płyta główna : Asrock 980DE3 (usb 3.0) obudowa Tracer Go + 520 W zasilacz 8 GB Ramu DDR3 1600 MHz cl 11 Dysk twardy Seagate 1 TB SATA III Nagrywarka DVD Karta graficzna do wyboru Geforce GTX 750 Titanium 2 GB GDDR5 lub Radeon R7 260X 2 GB GDDR5 Cena 2000zł do zestawu polecam lepsze chłodzenie procesora (boxowe jest głośne). Chłodzenie +100 zł. Co o tym myślicie? Koleś mi ta
  5. ten gtx 460 to od jakiego producentaGigabyte MSI Palit Zotac Palit ?
  6. Dzięki wszystkim za odp. Propo zasilacza i tak go chce wymienic, jaki polecacie? A co do karty to tak do 300zl
  7. Witam wszystkich, mam dość stary komputer, chciałbym w nim wymienić kartę graficzną. Aktualnie posiadałem GeForce 9800GT 512 MB. Niestety się zepsuł. Mam wiec do was pytanie jaką byście polecali kartę graficzną oczywiście mocniejszą. Moje parametry komputera: płyta: ASUS M4A78 PRO procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 3,10 GHz karta: GeForce 9800GT 512 MB zasilacz: Black power model: LPG19 580W ram: 4 GB RAM Myślę nad GeForce GTX 280, a wy co myślicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...