Skocz do zawartości

batigoli

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O batigoli

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Ahhh unitra, ale mam sentyment do tego sprzetu. szkoda ze polski sprzet upadl i teraz same zachodnie pierdziawki.
  2. weeb.tv to w ogole zastepuje telewizje
  3. Jest dokładnie jak pisze nevercalled ale jeżeli chodzi o morele.net to przechodzi to ludzkie pojęcie - zdecydowanie najgorszy sklep. Ja dopiero w sądzie wygrałem. Ida w zaparte na całego i w dodatku jak pisaliście bardzo chamsko. Ale jak przychodzi do wezwania sądowego to nagle miękną i magicznie sprzęt się odnajduje albo wymieniają na nowy/zwracają pieniądze a opinia serwisu "służyła tylko ocenie sytuacji i nie była w żaden sposób wiążąca" pomimo, że na nią się powoływali odmawiając mi wymiany sprzętu. Tak jak pisał winiol nie bawić się w żadne prośby, pytania, szukania własnego sprzętu w ich
  4. Aż się zarejestrowałem aby odpowiedzieć. Ogólnie problemy są wszędzie. Klient jest fajny jak kupi produkt a potem niech sobie sam radzi bo my jako sklep na pewno mu nie pomożemy. http://forum.benchmark.pl/topic/72506-karta-graficzna-msi-kupiona-w-agito-i-ciągłe-problemy/ http://www.wykop.pl/ramka/1882782/jak-dystrybutor-kart-graficznych-traktuje-swoich-klientow/ Sam miałem problemy u nich z reklamacją - niestety nie zgłosiłem niezgodności z umową tylko reklamowałem - gwarancja. I w moim przypadku zakończyło się to stwierdzeniem, że zniszczenie karty to był przypadek losowy na który pr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...