Skocz do zawartości

pawlo870

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O pawlo870

  • Tytuł
    Amator
  1. Format powinienem zrobic partycji c (system) czy calego dysku? (bo mam dwie partycje), i przed wymiana plyty czy po?
  2. A to dzienki za info. A jest szansa ze uda mi sie sprzedac to co jest obecnie w kompie?
  3. Ok, dzieki za info plyte kupie raczej w tym tygodniu takze dam znac A jest szansa na sprzedanie starych gratow z komputera? A warto zainteresowac sie plyta Gigabyte GA-N650SLI-DS4?
  4. Najpierw wymienie procesor i plyte bo te procki jest co raz ciezej kupic a karte graficzna predzej, karta bedzie wymieniona w bliskiej przyszlosc. Plyte ktora podalem sprobuje wytaragowac za 180-190 z chlodzeniem a procek za 150 A powinenem zainstalowac system na nowo po wymianie plyty?
  5. Chieftec niewidze pierszej litejki modelu ale chyba gtg-500-80p 500w. A warto gtx470?
  6. Grafa jednak bedzie gigabyte hd7790 tylko mysle czy wymianic najpierw plyte i procek czy grafe? Ale chyba grafe bo ta ledwo daje rade bo i tak karty i plyty z prockiem nie kupie rownoczesnie a jesli kupil bym plyte z prockiem to by mi to nie wiele dalo ze stara grafika. To co lepiej wymiwnic najpierw?
  7. Ok A na takim zestawie gigabyte gaep35ds4 + q6600 + hd7770 + 3,5gb ramu na jakich ustawieniech mogl bym grac w gry typu the crew, battlefield3 ew 4, gta iv, nfs rivals itp. w rozdzielczosci 1400x900?
  8. Zle zrozumiales, pisal ze plyta obsluguje wszystkie procki c2d i quady
  9. Witam. Kupie plyte glowna i procesor c2d e8400 lub podobne lub c2q, cena w granicach rozsadku(300zl max), moge odebrac osobiacie w krakowie. Pozdrawiam
  10. A warto dac 220zl za zestaw Intel pentium E6550 Core2Duo+ Gigabyte GA-EP35-DS4+ Arctic Cooling Freezer PRO 7 ? Mozna ja tez kupic sama za 180zł, kupil bym wtedy albo c2d e8400 lub c2q q6600( u mnie w miescie za 160zl ten quad, warto?).
  11. Witam. Moj stary komputer ( pentium d 940, 3 gb ddr2, asus hd3650)juz ledwo zyje i postanowilem ze go troche zmodernizuje. Grafike bede kupowal msi hd7770. Myslalem o ktoryms core 2 duo ale wtedy jeszcze plyta do wymiany tylko nie wiem czy warto, bo w tej cenie nie wiem czy cos lepszego dostane bo nowa platforma= ram ddr3 czyli kolejne 100zl. Czesc oczywiscie moga byc uzywane. Prosze o pomoc.
  12. A warto do tego procka dax gtx 550 ti?
  13. A moge zrobic oc procka na tej plycie? (nie chce zakladac nowego tematu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...