Skocz do zawartości

Wojtas94

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Wojtas94

  • Tytuł
    Nowicjusz

Kontakt

  • GG:
    32842014

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Tychy
  1. Co prawda GTA V nie odpalałem, ale z wymagań to nie wynika. Patrząc na parametry HD7770, R7 260X i GTX750Ti to zyski niewspółmierne do kosztów. Jedyna, która trochę odstaje na + wg parametrów to R7 265. W zależności od monitora to 1280x1024 lub full HD. W takim razie najprawdopodobniej odświeżę temat między wrześniem a listopadem.
  2. Trochę mam, ale zależy mi żeby nie wydać zbyt dużo, gdyż na wiosnę zaczynam prace przy samochodzie (mini renowacja) i bardziej zależy mi na tym, GPU może poczekać. Właściwie gram tylko w zimie, więc mogę je zakupić przed zimą 2016/2017. Plany co do kompa (długodystansowe) to LC dla CPU, GPU, NB. Plany są takie, żeby (jeśli chłodzenie pozwoli) CPU wykręcić na 5 GHz, wymienić MoBo (o ile będzie to konieczne) i RAM dokupić(takie same co mam) lub wymienić(na 2x8GB również HyperX z radiatorami). Zależy mi, żeby GPU była dobrana do tego zestawu nie na wyrost, aby nie przepłacać i móc uruchomić
  3. Witam! Obudowa: Thermaltake Chaser A31 Window Płyta Główna: Gigabyte GA-970A-UD3P Procesor: AMD FX-8320 (@4,1 GHz - stale, bez Cool'n'Quiet) Karta Grafiki: GeForce GTS 250 1GB RAM: Kingston HyperX Savage 2x4GB DDR3 1866 MHz (@1760 MHz) Zasilacz: OCZ-ZS750W-EU Pasta termo-przewodząca: Arctic Cooling MX-2 Grając np. w ETS 2 z modami występuje taki oto problem, że nie mogę grać na wysokich detalach, mimo iż użycie CPU waha się między 15-20%, RAMu ~60%. Niestety GPU działa cały czas na 100%. Z tego powodu chciałbym upgrade'ować swojego kompa. Co jest bardziej opłaca
  4. Problem w tym, że obrazu w ogóle nie było i nie mogłem wejść do biosu. Reset biosu robiłem, wyciągnąłem baterię na kilka minut, nawet zasilacz wyłączyłem (o dziwo tym razem ustawienia się nie zresetowały, nie wiem dlaczego) OC (właściwie to ustawienie taktowania, bo procek to FX-8320 3,5GHz z turbo na 4,0GHz, a ja ustawiłem go na 3,6 zamiast 3,5 a turbo wyłączyłem, bo wtedy był za głośny) było cały czas, od dawna zrobione, w momencie awarii nic nie zmieniałem. Nie w tym był problem. Mam jedną, 8GB, ale pożyczyłem, żeby sprawdzić, a w zasadzie zamieniłem i... niespodzianka
  5. Witam, Jeśli ktoś chce pomóc, a ma mało czasu to może pominąć opis, jak do tego doszło oraz jak i co sprawdzałem i przejść do ostatniego akapitu. Miałem włączony komputer, wybrałem opcję "Uruchom ponownie" i na chwilę wyszedłem. Gdy wróciłem ku mojemu zdziwieniu komputer nie był gotowy do użytku, a raczej próbował się włączyć. Objawiało się to tym, że wentylator na CPU przyspieszał (jak podczas włączania komputera), po czym zwalniał (jak przy wyłączaniu) i tak w kółko. Zaznaczam, że monitor ani przez moment nie wykrył sygnału wideo. Postanowiłem sprawdzić co jest winne. Wyłączy
  6. Zobaczymy jak mi wyjdzie. Kilka ciekawych pomysłów mam, ale zrealizowanie ich zajmie trochę czasu, gdyż niestety mój budżet jest dość ograniczony.
  7. Też nie jestem specjalistą, ale o ile mi się dobrze wydaje to kwestia ilości/wielkości chłodnic/chłodnicy. Zamrażarkę też można na chwilę wyłączyć lub chłodnice z niej wyjąć. Kisielu w układzie nie będzie, więc myślę, że większość pomp ją uciągnie.
  8. Dzięki za info. Odkurzacz nie wyciągał wszystkiego, a czasami nawet pogarszał, bo nie wyciągał całego kurzu z radiatorów, a część blokowała się między cooler'em a radiatorem. Sprężonym powietrzem nie próbowałem. Wiatraczki przecieram suchą szmatą lub papierem. Radiatory czyli ten na CPU i GPU. Tak nawiasem mówiąc to co za problem zdemontować radiatory z MoBo i je umyć, tylko po co, u mnie się one prawie nie kurzą (tu odkurzacz wystarcza). Pisałem, że mam zamiar schować chłodnice do starej zamrażarki (o funkcjonalność się nie martwić, uszczelki i tak trzeba nowe założyć) i układ u
  9. Może dlatego mi to tyle zajmuje, bo najpierw je demontuje, myję radiatory, a potem dokładnie czyszczę każdy wentylator. W dodatku zawierają dużą ilość kurzu. Napisz ile tobie to zajmuje, myślę, że uda mi się to zrobić w podobnym czasie. Planuję chłodnice umieścić poza obudową i myślałem o szybkozłączkach przy wyjściu z obudowy. Podczas czyszczenia rozłączałbym je tylko i reszte układu mógłbym wyjąć z obudowy i zlać płyn bez ryzyka zalania. Słyszałem opinie, która mówi, że przy czyszczeniu wodą z octem układ szybciej się syfi. To prawda?
  10. Dzięki. To nie chodzi o to, żeby było super cicho, tylko cicho. W AC nie przeszkadza mi, aż tak, że trzeba je czyścić, o wiele bardziej przeszkadza to, że z czasem jest coraz głośniejsze, bo nigdy nie wyczyści się tego idealnie. Nawiasem mówiąc na czyszczenie kompa z AC tracę zazwyczaj z 8, a czasami nawet 10 godz. Możecie powiedzieć ile zajmuje czyszczenie całego układu w przypadku LC (nie wliczając wentylatorów na chłodnicach, bo prawdopodobnie u mnie ich nie będzie)?
  11. "Na zachętę powiemy jeszcze tylko, że zestaw PCLiquid 1080 jest zdolny pasywnie (no dobrze, tylko pompka działa ) schłodzić standardowo taktowanego Core i7-3970X do około 70 stopni Celsjusza." zródło: http://pclab.pl/art53344-41.html Przy chłodzeniu pasywnym na pewno "kurzy się bardziej". Cóż za zbieg okoliczności, że przy LC nie trzeba będzie "wyrzucać" ogrzanego powietrza przez CPU, GPU oraz NB, a pozostałe elementy są chłodne. Teraz mam 5 wentylatorów na 1000 obr./min. i przy temp. otoczenia 20oC procek zaliczył 20 min. test (po tym czasie wyłączyłem, miałem dość słuchania cooler'a na CP
  12. Właśnie, raz do roku, a nie jak w przypadku AC co 2-3 miesiące. Wolę poświęcić 2x więcej czasu, ale raz niż tracić go połowę, ale 4-6 razy na rok. W dodatku LC jest niesłyszalne w porównaniu do AC, szczególnie stock'owego od AMD dodawanego do FX-8320.
  13. Wiem, ale czy jest więcej roboty niż przy AC to mi się nie wydaje, chyba, że nie czyścisz wentylatorów, tylko same radiatory przedmu****sz to co innego. W mojej obudowie są filtry przeciwkurzowe (te oryginalne), ale to tylko spowalnia kurzenie się. W dodatku, kurzu z wnętrza obudowy też się trzeba pozbyć, a przy LC nie będzie go tak szybko przybywać (jeśli w ogóle). W dodatku LC wygląda o wiele efektowniej.
  14. Tą obudowę kupiłem jakieś 2 mies. temu i nie z myślą, żeby była na krótko. Problem tkwi w tym, że nie będzie niczego bardziej wydajnego (z wyjątkiem grafy) bo ten zestaw z zupełności mi wystarczy. Zresztą gdybym kupił lepsze chłodzenie powietrze to i tak musiałbym wydać 300+ zł, a nadal musiałbym je stale czyścić, aby było ciche. Poleci ktoś jakąś tanią 420, ew. 360/480, które uważacie za lepsze? 420 i wentylatory: http://aab.com.pl/pl/p/AAB-Cooling-Silent-Force-Fan-14/1682 czy 360 lub 480 z wentylatorami: http://aab.com.pl/pl/p/AAB-Cooling-Silent-Force-Fan-12/1661 Czy może jeszcze jakiś
  15. Ładnie to masz upchane. Dobrze widzę, że to barwiony płyn? Nie zostawia osadów? (Chłodnica u mnie będzie na zewnątrz) Ten procesor i płyta główna ma jeszcze ponad 5 lat gwarancji. W dodatku mój procesor jest połowę tańszy. Nie wiem czy wyjdę na tym lepiej, bo bardzo przydatne jest szybsze pakowanie/rozpakowywanie oraz renderowanie wideo (widać różnice gołym okiem). Używałem też kompa z trochę słabszym prockiem niż 4690k, ale był wykręcony na 4,2-4,5 GHz (z grafą nVidia GeForce 9800GT - http://oi60.tinypic.com/20uswpf.jpg). W grach, w które grywam to nie było widać różnicy. Nawet mo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...