samson09 3 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Zakupiłem w poniedziałek myszkę za 149 z podkładką. Dzisiaj do południa przyszedł mi mejl, że przesyłkę dostanę w poniedziałek. Popołudniu dostałem jednak drugiego mejla, że "Witam serdecznie, kontaktuję się z Panem odnośnie realizacji zamówienia.Niestety zamówienie nie może zostać zrealizowane z wybraną myszą ze względu na niewystarczającą ilość produktów w naszym magazynie. Najmocniej przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Bardzo proszę o informację zwrotną czy byłby Pan zainteresowany wymianą produktu na inny, realizacją zamówienia bez brakującego produktu, czy wolałby Pan usunąć zamówienie?" Sprawdziłem na Morele i ta myszka nadal jest dostępna tylko, że bez darmowej podkładki w zestawie i w cenie 329zł. Więc napisałem dlaczego nie mogą zrealizować mojego zamówienia skoro myszka jest nadal dostępna. Co mnie obchodzi, że podnieśli cenę. Odpisali "Niestety, jest to w tym momencie błąd systemu, po aktualizacji produkt będzie widoczny jako niedostępny." Przecież to jawne za przeproszeniem dymanie klienta. Czy tak mogą? Edytowane 7 Stycznia 2015 przez samson09 Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1293 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Ano mogą. W regulaminie pewno jest napisane że produkty promocyjne ograniczone ilościowo/czasowo. Cytuj Link to post Share on other sites
spioszeq 10 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 To widzę ze nie tylko mnie załatwili w ten sposób:D . Tylko u mnie nie dosłali zamówionej karty z resztą sprzętu. Zapłaciłem i czekałem na nią prawie 4 tygodnie. Cytuj Link to post Share on other sites
samson09 3 Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Ale co dosłali w końcu czy jak? Cytuj Link to post Share on other sites
spioszeq 10 Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Dosłać dosłali, ale nerwów trochę było. Mimo zrobienia tak jak na infolinii mi powiedzieli, czekałem 13 dni roboczych + 2 na dotarcie karty. Cytuj Link to post Share on other sites
samson09 3 Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Hahaha dzisiaj zadzwoniłem do morele i spytałem co to znaczy "niewystarczająca ilość produktów w magazynie" bo dla mnie to oznacza 0, a oni nadal tą myszkę sprzedają, tylko drożej, poza tym mają ją nawet wystawioną na allegro. Pani spokojnie poinformowała mnie, że system się nie zaktualizował i mają 0 sztuk. Proponują mi w zamian a4tech sniper albo zalman gm4. Ja na to, że tych badziewi nie chce i jestem ciekaw co na to UOKiK. Ewentualnie mogę zamienić w tej cenie 149 zł na Logitech G502 I po pół godzinie dostałem info, że myszka func z podkładka będzie do mnie wysłana w poniedziałek. Nagle im się znalazła Edytowane 9 Stycznia 2015 przez samson09 Cytuj Link to post Share on other sites
spioszeq 10 Napisano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2015 Hahaha, dlatego z tego sklepu zrezygnowałem całkowicie. Wolę zapłacić drożej, ale mieć pewność ze dostanę to za co zapłaciłem. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.