Skocz do zawartości

Vieworld Blog

  • wpisów
    3
  • odpowiedzi
    6
  • wyświetlenia
    33363332

POJEDYNEK: Mazda 3 (ENSO, 2016) vs Alfa Romeo Giulietta (SPRINT, 2015)


Vieworld

33360675 wyświetleń

blog-0896964001457718786.jpg

Mazda 3 2.0/165 (ENSO 2016)


vs
Giulietta 1.4/170 TCT (SPRINT 2015)

 

 

 

Z cyklu: jak doszło do starcia tych dwóch rywali na podstawie przejrzenia oferty wszystkich dostępnych HB z dosyć niskim spalaniem, pięknym wyglądem i ceną w okolicy 80-90 tysięcy... poniżej trochę tekstu z moich wypocin z forum, a tam komentarze do nich dostępne -

link


....i jak to ostatecznie się skończyło...

 


--------

 

//// DZIEŃ I

 

Alfa Giulietta - to moje marzenie... było, szczególnie ta po lifcie, ale słyszałem przeróżne opinie o awaryjności m.in. silnika (1,4/170) i tak już nawet o nich zapomniałem, ale przyszedł parę dni temu klient i zaczął narzekać na swoją Giuliettę, tak posłuchałem tego, że już jej nie chcę - wstępnie nawet myślałem jeszcze tydzień temu o tej: http://www.autoreduta.pl/car/1328 (1,75/240), ale 2 dni później i tak była sprzedana i dobrze bo koszty utrzymania by mnie zjadły.

 

Przeszukalem wszystkie chyba juz marki, konfigi, cenniki a takze allegro i placy kilka... szukam autka w leasingu, mial byc focus 1,6/125km bo obawiam sie tych ecoboostow, ale mega dobre opinie ma Toyota Auris z hybrydowym silnikiem 1,8/136 gdzie przy mojej jezdzie (60km dziennie z predkosciami: 70% 110-140/h, 30% miasto 50-70/h) az tak duzo by nie zaoszczedzil ale cenowo full wersje wychodza tak samo... nigdy nie jezdzilem automatem a tu jest cvt.. chyba ze ktos cos lepszego poleci za ~90,000zl...

 

Dziś w drodze do pracy próbowałem jechać ekonomicznie, powiem szczerze... w 90% zdało egzamin i nawet się nie męczyłem chociaż odcinek 5km przez wieś z zerowym zabudowaniem i 55-60 na liczniku trochę jednak irytowało - sprawdzałem jak to by było jechać tą hybrydą (Auris 1,8/136) i chyba by wytrzymał tylko weź jedź potem na expresowej 90-100 przez 20km... no nie da się zejść poniżej 110 aby nie mieć spalania na poziomie 8L/100 jak to piszą.

 

--------

 

//// DZIEŃ II

 

Przez ostatnie pół roku parę razy brakowało mi miejsca w bagażniku i stąd myślałem o wersji kombi a tutaj z Giuliettą z wiadomych przyczyn byłby problem..

 

Wstępnie myślałem o tych autach jako rozsądny wybór:

 

Focus 1,6/125
Auris 1,6/132

 

Lub coś mniejszego:

 

Giulietta 1,4/170 TCT

 

Albo coś zupełnie innego - co brzmi chyba najrozsądniej ze wszystkiego:

 

Mazda 6 2,0/165

 

Reasumując:

 

Ford 1,6/100(125) - co do silnika jestem pewny bo mam "setkę" FFII FL
Mazda 2,0/165 - spalanie na poziomie 7,5/100 przy takiej mocy i wielkości + wiele ciepłych słów to też jestem pewny w sumie
Toyota 1,6/132 - z tego co wiem solidna konstrukcja i ciężko doszukać się problemów
Alfa Romeo 1,4/170 - szkoda, że nie ma wersji Kombi :)

 

Jestem głównie nastawiony na Madzię, ale nie wiem czy chcę dopłacać - nie muszę brać "na wczoraj", mogę poczekać i do lata, ale lubię mieć wcześniej wszystko wybrane. W tym przypadku mając wybrany model jedyne co można do szukać lepszych ofert tylko... szef mi jeszcze podrzucił Citroena DS5, już go widziałem wcześniej - fajne autko z dachem panoramicznych i z wyglądu i ze środka wszystko mi się podoba tylko ten silnik... Diesel 1,6/163 jakoś do mnie nie przemawia, obawiam się o zapchanie tego filtra skubanego już nie wspominając o drogim serwisowaniu... chociaż jak coś ma się popsuć to w każdym aucie się popsuje.

 

Z tego wszystkiego wyszło mi takie zestawienie:

 

Jeśli wersja Kombi to:
Auris 1,6/132 KOMBI vs Mazda 6 2,0/165

 

Jeśli wersja HB to:
Giulietta 1,4/170 HB vs Focus 1,6/125

 

--------

 

//// DZIEŃ III

 

Jest już trochę późno, byłem w garażu i bez przemeblowania Mazda 6 zmieścić się zmieści, ale nie będzie jak przejść - czy jednak stół roboczy da radę gdzieś przenieść? może być problem... więc pewnie skończę z Giuliettą pod ręką tak jak to sobie wymyśliłem w zeszłe lato... przebrałem całość co jest teraz, czy kupię jutro czy za kilka miesięcy to zobaczymy kiedy znajdzie się więcej czasu gdyby jednak teraz to przebrałem wszystko co jest i kilka sztuk wybrałem. Najważniejsze dla mnie są:

 

- Xenony,
- czujniki z tyłu,
- dach panoramiczny,
- autoalarm,
- głośniki bose,
- rosso 8c.

 

Alarm zawsze można założyć, więc to najmniejszy problem w tym wszystkim, a bez reszty da radę żyć. I tak oto zawęziłem wszystko do następującej listy:

 

AUTOMAT (TCT)
95900 | Sprint (xenon + dach + czujniki przod/tyl + alarm)
93900 | Sprint (xenon + dach + czujniki przod/tyl)
91600 | Sprint (czujnik tyl + alarm + lakier rosso 8c)
90900 | Exclusive (xenon + dach + czujnik tyl + bose audio)
83480 | Distinctive (xenon + czujniki przod/tyl)

 

MANUAL
85900 | Exclusive (xenon + dach + czujnik tyl + alarm + bose)
84900 | Distinctive (xenon + dach + czujniki przod/tyl + bose)

 

Wszystko niby ok, w życiu nigdy nie prowadziłem auta w automacie, niby skrzynie dwusprzęgłowe to inna bajka niż popularne automaty, pewnie wchodząc do takiego auta po paru dniach bym już nie chciał wracać do ręcznej zmiany biegów, ale czy faktycznie przyjemność jest na długo czy na chwilę.. no i czy jest sens dokładania 5-10.000 do tej skrzyni - hmm pewnie wszyscy powiedzą, że tak... cóż, trzeba będzie ruszyć du**ę do tej warszawy bo większość tych aut sprzedaje jeden dealer.

 

Dobranoc.

 

--------

 

//// DZIEŃ IV

 

Na placu boju póki co zostało Mazda 6 i Giulietta... i czym dłużej czytam o obydwu silnikach to tym bardziej mam mętlik w głowie bo mało wad.. jedyna różnica to fakt, że Madzia byłaby lepiej doposażona (ja już tak mam ze wszystkim, że albo wszystko albo wcale). Przy Alfie pisaliście aby szukać wersji Sprint, ma ona swoje małe braki w porównaniu do Exclusive, ale...


- siedzenia Sprint obite tkaniną i Alcantarą z czerwonymi przeszyciami i logo na zagłówkach
- sportową skórzaną kierownicę wielofunkcyjną z czerwonym obszyciem

 


...i już zapomniałem o Focusie (włącznie z wersją black/red) :)

 

Najbardziej mnie dziwi fakt, że w podobnej cenie z małym przebiegiem (20-40k) można dostać wersję QV czy to z dachem panoramicznym czy to z innym zabawkami, ale ogólnie wszystko mi się w niej podoba prócz silniku... 240 kucyków: http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulietta-1750-tbi-v-tct-quadrifoglio-verde-240km-salon-pl-ID6yidTP.html (okazało się, że jednak nie została sprzedana i dalej na mnie patrzy ta sztuka)... za dużo to będzie palić, a autko w wersji ideał jak to szczęśliwa koniczynka.

 

--------

 

//// DZIEŃ V


- jest dość głośny - u mnie byłby przez 95% czasu zamknięty
- zabiera te kilka cm nad głową - GRRR
- nie daje tyle światła, co nie otwierane wielkie panoramiczne dachy - Właśnie po to go chciałem aby było jasno w środku... no to już nie musi być ta opcja w zestawie

 

Bose podobno jako system nie wymiata + tracisz koło zapasowe, bo sub jest we wnęce - tak to jest jak się nie doczyta, ja myślałem, że wymianie ulegają tylko głosniki i żadnego suba nie ma, no to faktycznie byłoby to uciążliwe trzymać suba + koło w bagażniku


Lakier 8C jest cudny, ale:
- jest najjaśniejszy z trzech czerwieni

 


No to chyba skończy się zaklejeniem auta folią Arlon CWC-856 (True Blood):

 

http://www.aero-graf.com.pl/allegro/arlon/upp/856_true_blood/856_true_blood.jpg

http://www.aero-graf.com.pl/images/stories/virtuemart/product/856_true_blood_1.jpghttp://www.auto-styling.pl/pl/wp-content/themes/infocus/images/galeria/2013_09_30_nissan_gtr_true_blood/6.jpghttp://www.aero-graf.com.pl/images/stories/virtuemart/product/856_true_blood_3.jpghttp://www.aero-graf.com.pl/images/stories/virtuemart/product/856_true_blood_2.jpg


 

 

albo czymś bardziej matowym jak to połączenie, o ile nigdy nie byłem przekonany do matowej folii o tyle połączenie matowej czerni + satynowej czerwieni mocno mnie zaciekawiło, dzięki temu możnaby olać robienie naklejek na auto a całe je zakleić + akcentować czerwienią i co najważniejsze dorobić logo + adres www jako elementy całości a nie jako reklamę... no no zaczyna mi się to podobać, projekt wodowania komputera na dalszy plan zrzucam bo tutaj zaczyna się robić podobna bajka :D

 

http://gtspirit.com/wp-content/gallery/techart-magnum-by-elite-wrap/techart-magnum-1.jpg

http://gtspirit.com/wp-content/gallery/techart-magnum-by-elite-wrap/techart-magnum-2.jpghttp://gtspirit.com/wp-content/gallery/techart-magnum-by-elite-wrap/techart-magnum-10.jpghttp://gtspirit.com/wp-content/gallery/techart-magnum-by-elite-wrap/techart-magnum-9.jpghttp://gtspirit.com/wp-content/gallery/techart-magnum-by-elite-wrap/techart-magnum-5.jpgdfe6518c2f3c1d3fa738f9fe5c9cefaa.jpg

 

 

Na 99% zostały 2 auta na polu bitwy, jeśli w garażu nie znajdzie się miejsca dla kombi to albo Giulietta 170 albo Mazda 3 165 (ciężko o ten model z tym silnikiem, aż 1 sztukę tylko widziałem i to używaną (przebieg 16,000) + w najdroższej wersji ale i cena całkiem dobra bo 80,000zł - któregoś dnia podskoczę do Warszawy i wezmę Alfę na przejażdżkę a Madzia też nie daleko bo w Łodzi, jeśli zdecyduję się na zakup to max w kwietniu bo w maj-lipiec jestem na wyjazdach i nie będzie na to czasu...

 

--------

 

//// DZIEŃ VI

 

Jadę dziś do pracy u mnie na wsi mijam najpierw Alfę 166 myślę sobie... oho chyba wzrok mi się przestawił na ten znaczek, za chwilę jedzie Alfa Mito... no nie, to już przesada... dojeżdżam już prawie do pracy a tutaj stoi kolejna 166 jtd 2,5l... Przejrzałem raz jeszcze internet, poczytałem, no ciężko znaleźć jakąś większą usterkę w "dżuliecie" a jedyne co sie psuje to hydraulika zaworów - na forum alfy poczytałem, że kilkoro ludzi miało z tym problem w 1,4 wersji a koszty naprawy to 2000-4000zł w zaleznosci w ktorym aso byli..

 

Stwierdzilem ze to jedyna wada ale moze to mnie zniechęci do kupowania alfy... wiec mój wzrok przerzucilem na mazdę 3 i tak poczytalem, poczytalem... okazuje sie ze jest wersja dwusprzęgłowa i to nawet lepiej dzialajaca niz DGG czy TCT, ale.. no właśnie, ale tylko w wersji 120KM... stąd mam w glowie jedna rzecz.. Giulietta 170 TCT vs Mazda 3 165 w manualu i póki co wygrywa ta... druga!

 

Całość się rozchodzi o kilka rzeczy, więcej dodatków za tą samą cenę daje mazda, ale najważniejsze, że przy mojej jeździe (tryb mieszany, ale jazda 70-140) wyjdzie mi w Alfie około 8,5-9 spalanie gdzie w Maździe 7-8. Silnik mazdy od lat znany, ciagle poprawiany ale nadal w czołówce najmniej awaryjnych.. no i jeśli auto ma zostać u mnie na dłużej niż 3 lata (czyt. juz wtedy bedzie mialo 90-100k przebiegu) to tutaj wieksza pewnosc ze dalej bedzie trzymał formę niż doładowany 1,4 od alfy... chociaz kusi ona oczywiscie caly czas.

 

http://otomoto.pl/oferta/mazda-3-hatchback-skypassion-2-0-165-km-6-mt-ID6y6CW9.html#5793d57075

 

To jest najdrozsza opcja w Maździe za 93,000zł - nie da sie nic drozszego zrobic nawet w konfiguratorze (jedynie w dodatkach spoza konfiguratora jakies listwy, inny wydech, felgi, dywaniki, podświetlenia diodowe (te są fajne, za 500zł będzie środek+bagażnik no ale to są grosze) - no moze oprocz najnajwyzszej opcji gdzie dostajemy skórzane fotele i cos tam jeszcze, ale to za dopłatą jakichs 10k...

 

Jedna z największych zalet dla mnie to koła w maździe, skubana dla felg 18 posiada 215/45/R18 gdzie Giulietta 225/40/R18.. mozna sie sprzeczać która opcja lepsza, według mnie na pierwsza patrząc na drogi wokół mojego domu (nie mylić z drogą do pracy opisywaną wcześniej) gdzie w przypadku Julki musiałbym zmieniać pewnie felgi na 17 aby nie rozwalić zawieszenia. Ciekawostka to koła w Maździe 16 gdzie 205/60/R16 co brzmi aż nadto dobrze na zimę!...

 

Skypassion opcja brzmi bardzo dobrze, ale gdy zobaczyłem wersję specjalną ENSO to mi łeb ukręciły te felgi i fotele, praktycznie w tym momencie na 95% jestem zdecydowany na to auto więc do klubu Giulietty raczej nie dołączę na tym forum :)

 

W skypassion w porównaniu do enso dostajemy przednie czujniki parkowania, zegar head-up (fajna zabawka ale raczej malo uzyteczna) no i zupelnie inne zegary za ktorymi moglbym tesknic, tempomat automatyczny, dodatkowo doswietlanie zakretow i automatyczne swiatla drogowe a do tego system BOSE... ale fotele i ciemne felgi 18" wygrywają ze wszystkim!

 

http://www.mazda.pl/assets/master/cars/all-new-mazda3/Mazda%203%20SVP%202016%20January/13/galleryimage5.jpg
http://www.mazda.pl/assets/master/cars/all-new-mazda3/Mazda%203%20SVP%202016%20January/13/Galerie_Sitz.jpg

 

No i te czerwone obszycia + skóra = mrrau!... fotelami mazda wygrywa z Alfą zdecydowanie pod względem jakości i wygody siedzenia (z tego co ludzie piszą). Największa bolączka to wyciszenie auta, powyżej 120/h podobno jest głośniej niż Julce, ale czy mi to przeszkadza? Praktycznie zawsze gdy jadę to słucham muzyki, nie, sorry, zawsze słucham muzyki i silnika prawie nie usłyszę...

 

Jeśli ostatecznie po spłacie leasingu autko za 3 lata dalej będzie w formie a Dżulietta będzie wyglądać w 2017/2018 po lifcie jak ta wizualizacja poniżej to pewnie wtedy przesiądę się na Alfę bo Giulia jest idealna z wygladu, ale cenowo to nawet z rabatem 50% za droga.. Trzeba zaznaczyć, że od tego roku Julka ma być dostępna tylko w wersji 150KM bo wersja 170KM nie spełnia norm spalania na naszym rynku europejskim - czy tak będzie czy może ktoś coś źle przekazał? To się przekonamy, ja i tak bym brał powyprzedażową z 2015 wiec mnie to nie martwi.

 

alfa-romeo-giulietta-ren-3b84d7b.jpg

 

Najważniejsza kwestia to brak pośpiechu w przypadku Mazdy, poniewaz kiedy bym jej nie kupowal na zamówienie to cena będzie taka sama (a nawet trochę niższa bo 85,000zł) jak giulietta ktora musialbym brać teraz, już, zaraz, zanim zeszloroczne sie wyprzedadzą. Same M3 dostepne beda u nas dopiero w okolicy kwiecien-maj wiec i tak bym musial troche poczekac (niektorzy pol roku czekaja juz).

 

Mazda 3 tak jak Giulietta posiada bardzo słabą widocznosc z tylu, polecane są oczywiscie czujniki z tylu (tutaj prawie w kazdej wersji w zestawie), ale dodatkowo dostane kamerę cofania z pasami.. marzylem o tym pare razy w zyciu parkując ale nigdy nie myslalem ze cos takiego bede mial. Plusem dla mazdy jest fakt, ze z przodu jest ciut lepsza widocznosc wzgledem giulietty gdzie słupki mocno utrudniaja widocznosc podobno.

 

Najwieksza zaleta enso wzgledem skypassion (dla mnie) to brak systemu bezkluczykowego - totalnie nie ufam takim rzeczom na przyciski - lubię gadżety, lubie pooprawianie estetyki i funkcjonalnosci w roznych aspektach nie tylko aut i komputerow - no ale taki dostep nie budzi we mnie zaufania.

 

BOSE w wersji skypassion względem Giulietty... piszą, że cuda to nie są, jednakże bas oczywiście lepszy niż standardowy zestaw ale nie o tym mowa... chodzi o subwoofer w bagażniku, w przypadku Madzi nie koliduje on z kołem zapasowym czego Alfa Romeo powinna się uczyć od japończyków!

 

http://i.imgur.com/aFeMh5m.jpg

 

Gwóźdź do trumny Giulietty (no tak na 95% zdecydowania) jest fakt, ze na forum alfy wyczytalem temat gdzie ktos wzial... M3 zamiast Giulietty co moze mocno kumus niezdecydowanemu zawazyc na jego wyborze.. tym bardziej ze autora wpisu poprzednie autko to udany model 166 - http://www.forum.alfaholicy.org/przedsionek_alfisty/126454-auto_pracy_mazda_3_skyactive_.html?language=cs- przeczytalem 5 stron, w weekend zobacze reszte, ale poki co zapowiada sie niezle - moze poza głośnością, jakością plastikow (te w julce tez nie sa super podobno) - najwiekszy mankament mazdy 3 to krotki podłokietnik z przodu gdzie niska osoba nie sięgnie, autor wpisu ma 185cm i ledwo siega... przy moim wzroscie 2 metrów raczej powinienem dać sobie radę myślę.

 

i na koniec male zerkniecie na madzię w czarnym macie... no powiem szczerze ze calkiem ladnie to wyglada - do tego znaczek w wersji czarnej plastidipem łączy całośc bardzo fajnie - u mnie by byly jeszcze akcenty czerwieni - mozliwe ze znaczek bym pomawalo na czerwono ale to są niuasne, dodatki, najpierw trzeba miec auto a potem sie bedzie myslec nad foliowaniem - oj ci co wiedza ile rysowalem nad moddingiem mojej obudowy to wiedza ze z obklejeniem auta zejdzie mi sie pewnie z rok... albo leasing zdazy sie skonczyc :D .

 

http://i711.photobucket.com/albums/ww119/pimpeazee/DSC_1373.jpg

http://i711.photobucket.com/albums/ww119/pimpeazee/IMG_0748.jpghttp://i711.photobucket.com/albums/ww119/pimpeazee/DSC_1378.jpghttp://i711.photobucket.com/albums/ww119/pimpeazee/DSC_1380.jpghttp://i1099.photobucket.com/albums/g383/MrPedo/Mobile%20Uploads/2015-01/31D822EB-F40D-4651-8876-D6915746EA38.jpghttp://i1099.photobucket.com/albums/g383/MrPedo/Mobile%20Uploads/2015-01/AF6908D9-30D5-44B5-B96E-9BF85F94DF9E.jpg

 

 

Wiedząc, że w przyszłości po leasingu może być opcja sprzedazy auta to wydanie 4,500zł na foliowanie moze nie zwrociloby sie w calosci ale ze 2000-3000zł wiecej mozna krzyknac za auto z "nowym" lakierem bo zdjeciu folii - cos w tym jest.

 

Ja jestem detalistą, praktycznie pedantem tak jak @elder więc to trochę potrwa... muszę się z tym przespać parę dni, pojechać na test (pewnie beda mieli tylko 120KM wersje, jak mi sie spodoba to mozliwe ze nawet tylko z nią skoncze, ha! spalanie w moim trybie jazdy to by bylo 6,5-7,5l/100 tylko! ale przyjemnosc mniejsza - jednakze za zaoszczędzone 4,500zł na silniku to tyle musialbym wydac na obklejenie.. zobaczymy, pewnie jak juz i tak wybiore 165KM).

 

Tak, jeszcze czeka mnie jazda próba i mozliwe ze do madzi się nie zmieszczę i zotanie Alfa jako jedyna na polu bitwy - ale śmiem wątpić, że się nie zmieszczę - wyglad pewnie u mnie zagra pierwsze skrzypce!

 

...muszę odetchnąć, na tę chwilę (na 95%) wybieram Mazdę w wersji Enso - ale jesli natrafie na jakas super okazję Giulietty w kwietniu/maju (a może lipcu?) to wszystko się może jeszcze zmienić jednakże póki co po researchu w całym internecie...

 

...pojedynek wygrywa Mazda 3!

 


--------
//// DZIEŃ VII

 

Fajnie by było zakończyć dywagacje nad wyborem, co z tego, że taka ładna ta Mazda... poniżej mój post z forum dlaczego jednak Madzia 3 odpada... i powrót do korzeni...


Zwłaszcza w mazdach. Mnie od trójki odpędziła wszechobecna ruda. Nawet w 3-4 letnich autach :(

 

Cicho tam.. bo zaraz zmienię zdanie!

 

....Właśnie się naczytałem jak to w sedanach z 2013 w M3 wychodziła rdza przy spawach i przy zawiasach i to po pół roku (!) a nie po kilku latach... w 2014 czy 2015 naprawiali to podobno ale niesmak pozostał. Do tego jak odpaliłem youtube'a i zobaczyłem film o tym jak na 250 sprzedanych nowych Mazd 6 zostało skradzionych 60 kilka sztuk to powiem szczerze, że te felgi i alcantera+skóra+czerwone przeszycia powoli zaczynają do mnie mniej przemawiać a wpis, który pomyślałem, że jest czymś ogólnym o moich 'wojażach' raz na 2 miesiące do Warszawy...


W takim razie bierz Alfę :) Bo może się okazać że długo Mazdą nie pojeździsz - dobrych speców od Mazd mają, i znikają po 30 sekundach autka :((
Alfę warto w TCT wziąć. Co do nieprowadzenia auta z automatem - przyzwyczaisz się, i nie będziesz chciał nigdy później manuala ;p

 


...okazuje się tunelem bez światełka... no to Giulietta?

 

 

..a może Fordzik w full wersji z masą dodatków? link
nie dam się zwariować.. albo wersja Black+red (150KM) albo Julka TCT i kropka..


idę książkę poczytać bo mam już dosyć tych internetów...
gdyby nie one człowiek by poszedł, wziął Mazdę lub Julkę i problem z głowy a tak...

 

Więc ostateczny wybór dalej jest otwarty. Auto chciałbym kupić w okolicy czerwca-sierpnia (byłoby idealnie) - ale w tym okresie już żadnej Julki mogę nie dostać stąd ciężko jest powiedzieć, które auto trafi do mnie... jednakże na 99% wybór skończy się pomiędzy tymi dwoma - jeśli Julka w fajnej wersji będzie dostępna w lato to biorę - jeśli nie, to FF Black lub Red wersja i kropka.

 

 

 

...i na tym skończymy temat, dobranoc :)

 


Ford Focus Black/Red Edition 1,5/150


vs


Giulietta Sprint 1,4/170 TCT

  • Popieram 1

6 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Wiem że chcesz się pochwalić że masz dużó kasy :D I piszesz sobie posty, ale co tu Ci ludzie pomogą :D Mógłeś napisać 15 letni passat b5 za 8000 zł czy audi a4 15 letnie za 10000 zł to wtedy byś miał multum komentarzy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza

Wiem że chcesz się pochwalić że masz dużó kasy :D I piszesz sobie posty, ale co tu Ci ludzie pomogą :D Mógłeś napisać 15 letni passat b5 za 8000 zł czy audi a4 15 letnie za 10000 zł to wtedy byś miał multum komentarzy.

Masz rację lecz nikt mu nie zabroni pisać i pytać. Może jednak znajdzie się ktoś, kto potrafi odpowiedzieć i doradzić. Są również Polacy z bardzo zasobnym portfelem.

Odnośnik do komentarza

Wiem że chcesz się pochwalić że masz dużó kasy

 

hmm, branie auta w leasing to nie znaczy mieć dużo kasy.. mylisz fakty

 

Toyota gt86 a nie jakieś gówniane alfy. Ogólnie nie wiem po co te wypociny...

 

łapiąc się Twojego języka to tę Toyotą tylko z gównem się nadaje zmieszać! a dlaczego? Bo posiada jedną wadę - nie ma wersji Hatchback a ja sedana nie chcę, nie mogę i mieć nie będę.

odnośnie drugiej części to o tym, że blog na tym portalu to nie jest blog tylko długa kolejka i filtrowanie postu aby coś udostępnić dowiedziałem się trochę później. Tak czy siak nie było zlepku informacji nigdzie które auto wybrać w tym segmencie a sporo takich pojedynczych porównań było (wiele sponsorowanych za granicą).

 

Masz rację lecz nikt mu nie zabroni pisać i pytać. Może jednak znajdzie się ktoś, kto potrafi odpowiedzieć i doradzić. Są również Polacy z bardzo zasobnym portfelem.

 

patrz wyżej - a na poważnie ja już wybrałem, Giuliettę. Wstępnie też zrobiłem projest jej obklejenia foliami :)

 

giulietta-v1.jpg

 

Jak widać jest to wersja 2016 i taka też na 99% będzie w wersji Sport, z pakietem Veloce i ciemnymi felgami 17" widocznymi na dolnym projekcie. Obklejenie zostanie wykonanie foliami Arlon (SOTT) gdzie cało auto czarne + elementy czerwone, a poniżej lista dobranych folii:

 

1. całość: matowa Black Matte (CWC-600)

    + elementy błyszczące: True Blood (CWC-856) / lub Pearl Red (CWC-306)

 

2. całość: satynowa Black Satin (CWC-500)

    + elementy matowe: Red Aluminum (CWC-619)

 

Aby obklejać auto w całości na czarny musiałbym dodatkowo wziąć lakier czarny za dopłatą aby w przypadku ewentualnego zarysowania folii na wylot było pod nią widać ciągle ten sam kolor...

 

...oczywiście mozna zaoszczędzić sporo nie obklejać czarnego lakieru czarną folią, ale ja nigdy nie lubiłem czarnego lakieru błyszczącego w autach - każdy ma swojego bzika...

 

... dlatego inna opcja tańsza o 80-90% (biorąc pod uwagę dopłatę do lakieru i bez obklejania całego auta) to zakup auta w kolorze podstawowym czerwonym i dodanie akcentów w kolorze czarnym, tutaj jednak dodatkowo pewnie bym chciał zrobić dach czarny (pomysł wzięty wprost z Focus Red).

Odnośnik do komentarza

Toyota gt86 a nie jakieś gówniane alfy. Ogólnie nie wiem po co te wypociny...

Toyota ? Nie jestem ku#$a ciota.

Odnośnik do komentarza

Wiem że chcesz się pochwalić że masz dużó kasy :D I piszesz sobie posty, ale co tu Ci ludzie pomogą :D Mógłeś napisać 15 letni passat b5 za 8000 zł czy audi a4 15 letnie za 10000 zł to wtedy byś miał multum komentarzy.

Tak , a co drugi się chwali gtx980 sli lub czymś podobnym . No chyba że zamiasta paska za 8 kafli wolą komputer :) . Ja kibicuje alfie , miałem 2 szt i nie narzekam , świetne auta  i jak się dorobię lub potanieją to kupuje juliettę żonie .

Odnośnik do komentarza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...