Skocz do zawartości

Tekknologicznie

  • wpisów
    55
  • odpowiedzi
    267
  • wyświetlenia
    1314666231

About this blog

Technologicznie, gamingowo i nie tylko

Entries in this blog

Pierwsze spotkanie z PS Vita

Jestem graczem. Gram głównie na PC, ale także na Xboxie 360 i na smartfonie z Androidem (we wszystko co NIE przypomina Angry Birds). Nigdy jednak nie miałem do czynienia z konsolami przenośnymi. Oczywiście i taki sprzęt przewijał się przez redakcję, jednak nigdy nie byłem nim specjalnie zainteresowany. Preferuję granie stacjonarne na PC lub konsoli, a do grania mobilnego mam smartfona, na którego pojawiają się coraz bardziej interesujące pozycje (np. Shadowrun Returns).     Gdy jednak

Marcin Jaskólski

Marcin Jaskólski

GTA Online - testy bety na konsolowcach

Wojna pomiędzy konsolowcami, a pecetowcami jest wieczna. Jednym z argumentów posiadaczy konsol w odwiecznej wymianie argumentów wyższości jednej platformy nad drugą, było to, że gry na PC często są niedopracowane i komputerowi gracze stają się swoistymi testerami beta, zmuszonymi czekać, aż twórcy łaskawie dopracują wydany (i sprzedany!) produkt. Gry na konsole miały być jakoby wolne od takich wad. Oczywiście od dawna nie jest to prawdą, bo konsolowe gry są łatane jak każde inne.     To co

Marcin Jaskólski

Marcin Jaskólski

Anomaly 2 benchmark - testowanie czas zacząć

Polska firma 11 bit studios, chce dokonać skoku jakościowego w grach na Androida. W tym celu stworzyła benchmark gry Anomaly 2, która pokazuje moc silnika graficznego. Czy ten benchmark to tylko "pokaz siły i możliwości"? Nie - firmie zależy na optymalizacji gry, a benchmark ma zbierać dane z różnych modeli smartfonów i tabletów, których jest przecież mnóstwo. Informowaliśmy o tej akcji na łamach benchmark.pl.     Anomaly 2 Benchmark można już znaleźć na Google Play - oczywiście za dar

Marcin Jaskólski

Marcin Jaskólski

Wakacyjny Time Laps

Wrzesień w pełni, po wakacjach pozostały jedynie wspomnienia, lub też liczne zdjęcia i filmy. Swego czasu zainteresowałem się efektem time lapse, czyli nagrywaniem poklatkowym. Ideą jest nagrywanie filmu nie w standardowej szybkości (24-30 klatek na sekundę), ale np. jedna klatka na kilka, kilkanaście sekund. Dzięki temu uzyskujemy na filmie efekt dużego przyśpieszenia - godzina nagrania może trwać minutę.   Podczas pobytu nad naszym pięknym, polskim morzem stworzyłem film za pomocą tej metody

Marcin Jaskólski

Marcin Jaskólski

Rome 2: optymalizacja dla Intel Haswell

Podczas testów z najnowszą odsłoną Total War, czyli Rome 2, okazało się, że gra posiada opcję optymalizacji przeznaczoną dla procesorów Intel Haswell. Chodzi o tak zwane DRA, czyli Direct Resource Access. Opcja ma przyśpieszać renderowanie obrazu przy pomocy zintegrowanej grafiki kosztem mocy procesora.   http://www.benchmark.pl/uploads/backend_img/a/fotki_recenzje/5627_Total-War-Rome-2/DRA.jpg   Szybkie testy za pomocą dołączonego do gry benchmarka nie wykazały żadnych różnic pomiędzy

Marcin Jaskólski

Marcin Jaskólski

×
×
  • Dodaj nową pozycję...