Skocz do zawartości

wiatr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 OK

O wiatr

  • Tytuł
    Halny

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Rękojmia obejmuje 2 lata od zakupu, a ten monitor miał chyba 3 lata gwarancji, więc z tego co autor pisze wnioskuje, że okres rękojmi już minął.
  2. Cześć Najczęściej producenci dopuszczają klika martwych subpikseli na milion pikseli matrycy jako normę i nie podlega to naprawie gwarancyjnej. Z tego co piszesz masz tych subpikseli martwych co najmniej 1080 jeśli to ekran FullHD, czyli ok 500/milion pikseli a tego chyba żadna norma nie obejmuje. Wg mnie nie powinno być problemu z rozpatrzeniem reklamacji ale dla pewności możesz się skontaktować z pomocą techniczną AOC.
  3. Cześć Rozwiązanie problemu z nachalną aktualizacją do Windows 10: GWX Control Panel http://ultimateoutsider.com/downloads/
  4. Cześć Wygląda na problem ze sterownikiem WiFI na usb. Spróbuj zaktualizować sterowniki np tym: http://www.dobreprogramy.pl/DriverMax,Program,Windows,29171.html
  5. Adres IP przypisany do laptopa nie może się powtarzać na innych komputerach. zamiast tego ustaw 172.17.67.245 a całą resztę skopiuj z laptopa, na którym internet działa.
  6. Jeśli oba laptopy łączą się przez ten sam router to chyba te wartości powinny być takie same na obu komputerach.
  7. Cześć Sprawdź czy podłączenie monitora nie zmienia przypadkiem profilu zasilania na "oszczędzanie energii", w tym modelu takie ustawienie powoduje używanie karty Intel HD zamiast Geforce. Jeśli nie w tym problem możesz też spróbować tego ustawienia:
  8. Opcje zasilania > Zmień ustawienia planu > Zmień zaawansowane ustawienia zasilania > Ustawienia USB
  9. Cześć Próbowałeś wyłączyć zarządzanie energią i wstrzymywanie selektywne USB?
  10. Może to ci pomoże: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2470784
  11. Chyba tutaj: http://forum.benchmark.pl/forum/10-notebooki-netbooki-i-palmtopy/
  12. Cześć Najpierw sprawdziłbym zasilacz, ale jak oddałeś już komputer do serwisu to w czym problem?
  13. Cześć Instalowałeś sterownik do tego dysku? http://download.wdc.com/sshd/WDBoost_3.34.433.74.exe Tylko na liście obsługiwanych systemów nie ma Win 10.
  14. Cześć Data i godzina są poprawnie ustawione w systemie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...