Skocz do zawartości

Deementor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    264
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

O Deementor

  • Tytuł
    Gaduła

Ostatnie wizyty

5828955 wyświetleń profilu
  1. Zgadza się, robiłem punkt dostępu na telefonie i również nie chciał się połączyć. Jeżeli ma to znaczenie próbowałem na androidzie jak i iPhone. Z hasłem i bez hasła. Spróbuję zaraz się jeszcze raz połączyć i napisać jaki dokładnie komunikat wyskakuje. Czy po sprawdzeniu połączenia masz wszystko na zielono w konsoli? którego pasma używasz 2.4 czy 5 GHz? Próbowałem na 2.4 jak i 5 GHz. Zaraz sprawdzę jeszcze raz. Jeszcze raz dziękuję za próbę pomocy. Edit: dzisiaj spróbowałem na telefonie odpalić 5 GHz i 2.4. na 5ghz wszystko działa na 2.4 pro
  2. Witam, Posiadam konsolę Xbox one s, ostatnio pojawił się problem, wifi. Po podłączeniu przez przewód ethernet wszystko śmiga aż miło. Niestety wifi nie łączy się poprawnie z jakiegoś powodu. Próbowałem już wykonać reset do ustawień fabrycznych, próbować połączyć się z innymi sieciami. Nic nie pomogło.
  3. Zgadzam się, też właśnie widziałem ten model. W oczy rzucił mi się również msi mpg artymis 343cqr. Co sądzicie o takim monitorze?
  4. właśnie dostałem info z serwisu, że potrzebna będzie wymiana matrycy, której nie mają a ostatnio jak była to ponad 3000 zł + robocizna.
  5. Model to lg 34gk950f-B. Macie może jakiś pomysł jak zgłosić to zdarzenie żeby ewentualnie zwiększyć swoje szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?
  6. Kod OWU to mp/OW105/1811. Jest to wariant podstawowy, czyli awaria sprzętu. Chyba nie ma możliwości jakoś spróbować podciągnąć to pod to. Domyślam się że pozostaje zgłoszenie i spróbowanie szczęścia a ewentualnie wymiana matrycy w serwisie.
  7. Witam, zgłaszam się tutaj do was z ogromną prośbą, mianowicie. W dniu wczorajszym nieszczęśliwym wypadkiem monitor LG został lekko uderzony w ekran przez małe dziecko. Niestety pojawiała się w dolnym rogu mała pajęczynka. Monitor był ubezpieczony w Ergo Hestii do końca przyszłego roku. Moje pytanie i prośba, czy jest możliwość zgłosić daną usterkę jako przypadek i nieszczęśliwy wypadek, w ten sposób aby dane ubezpieczenie chociaż częściowo pokryło koszty? Ewentualnie co mógłbym zgłosić/opisać, aby ubezpieczanie zostało zaakceptowane a matryca wymieniona?
  8. tak zrobię. Z tego co pamiętam to do 2022 mam ubezpieczenie na niego zobaczę jak takie ubezpieczenie działa w realu
  9. test przeprowadzony, podłączyłem pod TV mój pc rezultat na zdjęciu. Żadnych pasków lini itd.
  10. Podłączyłem pod AV receiver jak i przeniosłem go do salonu i podłączyłem (innym przewodem) pod Telewizję. Rezultat ten sam czyli widoczne delikatne poziome paski. R7 3800x asus x570 e-gaming Patriot 16GB (2x8GB) 4000MHz CL18 Viper Steel RTX 3090 EVEGA Seasonic prime 850W Platinum Najgorzej w sumie kiedy pod PC przełączę ze 144hz na 60 czy 75. I pobrałem oprogramowanie od LG, sprawdziłem aktualizacje i mam najnowszą wersję aktualnie.
  11. Nie na zrzutach ekranu nic nie widać. Tutaj zbliżenie na ekran w 60Hz. A tutaj ta sama rozdzielczość ta sama tapeta ale 144Hz. Na pierwszym zdjęciu ewidentnie widać czarne linie na drugim widać lekko szare poziome linie, w tych samych miejscach. Tak jak powiedziałem to ten sam obraz tylko inne odświeżanie.
  12. Witam, w dniu dzisiejszym pojawił się problem, mianowicie na moim monitorze pojawiły się poziome paski(zdjęcia). Próbowałem zmieniać odświeżanie, na 60hz jest najgorzej, cały ekran w grubych paskach. przy 144 da się jeszcze jakoś pracować ale paski są widoczne. Testowałem również inne przewody czy podłączenie do zewnętrznego innego urządzenia wszędzie to samo. czyli moim zdaniem coś nie tak z monitorem. Czy ktoś się spotkał z czymś takim i wie co można zrobić ? Z góry dziękuję.
  13. Hej mój błąd miałem na myśli RTX 3090 FTW3 ultra
  14. Hej wszystkim, jeszcze jedno małe pytanko, gdyż zastanawia mnie jaka jest główna różnica między : RTX 3090 GameRock vs EVGA GeForce RTX 3090 ULTRA GAMING ? Dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...