Skocz do zawartości

Jumanek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Jumanek

  • Tytuł
    Nowicjusz
  1. Odbiegamy sporo od tematu... Jednak nawiązując do twojej wypowiedzi nie zgadzam się z nią do końca. To co piszesz, to oczywiście racja, jednak należy pamiętać, że wszystko ma swoją wytrzymałość. Ludzie chcieliby żeby wszystko się paliło, wybuchało, budynki się zawalały. Niestety z tym trzeba się troszkę nagimnastykować. Gdyby od bele czego urządzenia miały się psuć, to dalej byśmy siedzieli przy ognisku w jaskini.
  2. Od samego włączania i wyłączania nie powinno nic się stać ze sprzętem i nie ma znaczenia, czy jest burza czy też nie. Po to stosuje się odpowiednie bezpieczniki w instalacji elektrycznej. No chyba, że ktoś po godzinach spawa, ma starą instalcje i watuje bezpieczniki gwoździami. Proponuje na dobry początek sprawdzić czy prąd jest w gniazdku, może to głupie, ale ja bym zaczynał od źródła. Następnie sprawdziłbym kabel zasilacza. Jeśli wszystko jest ok, to już bez miernika raczej się nie obejdzie. Zwykła probówka Ci nie pomoże, bo działa w zakresie od około 100 do 250V, mała do 12 lub 24 też
  3. Odpiąłem wszystko prócz stacjonarki od routera Cisco, półtora dnia było ok, później ten sam problem. Na infolinii - u nich wszystko jest ok, uzyskują odpowiedź od routera, więc musi działać, reklamacja jest nieuzasadniona, a problem leży w moich urządzeniach. Nie mam sił, więc kupiłem nowy router, sklonowałem adres mac i jak na razie wszystko śmiga. Problem jako tako rozwiązałem. Można zamknąć temat. Wszystkim dziękuje za pomysły.
  4. 1084 zamiast 902 bierze się z zastosowania technologii gpu boost. To samo ma związek z napięciem: http://www.geforce.com/hardware/technology/gpu-boost-2/technology Twoje problemy dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiły się w momencie upałów, podejrzewam, że sprzęt reaguje na temperaturę.
  5. Wydaje mi się, że bez połączenie kart w sli/crossfire hybrid dwie karty graficzne (zintegrowana i zwykła) nie mogą działać na raz, więc nie będziesz mógł korzystać ze złączy tu i tu. Mogę się mylić...
  6. Osobiście spróbowałbym podłączyć inny zasilacz, jeżeli nie ma takiej możliwości to miernik do ręki i sprawdzamy napięcia na włączonym zasilaczu. Wtedy będziesz mieć pewność, czy problem leży po stronie zasilacza lub nie.
  7. Spotkałem się kilka razy z Driver Booster i ludzie sobie chwalą.
  8. Nie jestem specem, ale podzielę się swoimi pomysłami. Jeżeli dioda z tyłu obudowy jest na zasilaczu, warto przeczytać instrukcje obsługi i znaczenie jej kolorów... Chociaż mam bardzo dziwne wrażenie, że piszesz o diodzie na karcie sieciowej, a ona raczej nie ma związku z twoim problemem. W wypadku gdy cokolwiek się świeci zignorowałbym inny kabel, bo prąd w końcu jakoś tam się znalazł. Można dostać się do zasilacza i sprawdzić miernikiem napięcia. Możliwe jest też, że spalił się procesor. Z tego co pamiętam stare płyty główne nie reagowały w ogóle, gdy próbowano włączyć komputer be
  9. Mam nadzieję, że to odpowiednie miejsce na forum dla mojego tematu, jeśli nie to przepraszam i proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu. Do rzeczy... Od 2 tygodni borykam się z bardzo dziwnym problemem. Zdarza się, że tracę dostęp do internetu na wszystkich urządzeniach, tych na wifi i na kablu. Problem jest całkowicie niezależny od czasu, raz wszystko działa przez kilka dni, a raz ustrojstwo psuje się co godzinę. Komunikat z przeglądarki oznajmia, że nie można nawiązać kontaktu z serwerem DNS. W tym momencie nie mam także możliwości wejścia do ustawień routera (Cisco EPC3925) po wpi
  10. § Budżet: 250zł na mysz i okolo 70 zł na podkładke § Jakiej myszki obecnie używasz: Jakiś noname § Jaką masz obecnie podkładkę: Jakiś noname § Z jakich wartości DPI korzystasz: - § Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: - § W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): WoW, Starcraft, Diablo 3, WC3, LoL § Ile przycisków używasz w myszce: 4, bo nie mam więcej § Chwyt: Różnie w zależności od myszki § Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): Różnie, na jednej myszce 1+3+1, na laptopie 1+2+2 i jest mi też wygodnie § Wielko
  11. Spoko, biorę tego 530W. Z płytą się pomyliłem, wiem o tym i aż mi wstyd. Dzięki za odpowiedź!
  12. Budżet nieco mi się zwiększył, panowie z proline wyszli mi na przeciw oferując część zakupów na gotówkę, a resztę na raty. Do wcześniejszego zestawu, dodałem kość ramów i dysk ssd: - Intel Core i5-4440 3,1 GHz 6MB cache s. 1150 Box. - MSI B85-G43 Intel B85 LGA 1150. - GOODRAM DDR3 4096MB PC1600 CL9 PLAY x2 - Gigabyte GF GTX770 2GB 256Bit PCI-E OC z NVIDIA GeForce Experience. - Plextor SSD 128GB SATA3 PX-128M5S. - WD Blue WD10EZEX 1TB sATA III 64MB. - Zalman Z9 Black USB 3.0. - Thermaltake Smart SE 530W 80Plus Bronze (SPS-530MPCBEU). http://proline.pl/?id=konfigurator&0:CORE
  13. Karta graficzna nie ma wejścia d-sub, a bardzo mi na nim zależy. Monitor mam zamiar wymienić dopiero gdzieś za około 3-4 miesiące o ile w ogóle, a komputer potrzebuje w sumie od zaraz.
  14. Zastosowanie komputera : gry, praca (autocad itd.) Maksymalna kwota : 3000zł Których części potrzebuję : całe pudło Czy będę podkręcać sprzęt? : nie Rozdzielczość mojego monitora : 1920x1080 (BenQ LCD E2200HDA) Specjalne wymagania : Karta graficzna z d-sub'em, aby pasowała do monitora. Części z poprzedniego komputera : Monitor, peryferia, napędy optyczne. Własna propozycja zestawu : Brak, za krótko w tym siedzę i się po prostu nie znam. Myślałem nad jakimś i5, do tego może gtx'a 750ti. Inne : Chciałbym się zmieścić we wcześniej wymienionej kwocie. Komputer będzie służył przede wszy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...