Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

matus828

Rejestracja: 09 sie 2013
OFFLINE Ostatnio: 05 gru 2015 11:34
-----

Moje posty

W temacie: Wycena Gygabyte HD 7850 2GB

06 październik 2015 - 20:16

Jest wlasnie w serwisie dystrybutora i czekam na dalszy rozwój sytuacji

W temacie: Wycena Gygabyte HD 7850 2GB

20 wrzesień 2015 - 08:49

Z tego co mi wiadomo sprzęt posiadający wady fabryczne na morele można wymienić w ciągu 3 dni od zakupu.

W temacie: Tracer eXplore SJ4000 nie działają przyciski.

25 marzec 2015 - 22:06

Kamera została kupiona w tym roku dokładnie 7 stycznia a sprawna była jakieś 10 dni max . Pierwszy raz mi sie taka sytuacja zdażyła więc nie wiem co i jak. Edit. A i jeszcze jedno czy jezeli będę tą kamerę reklamował to czy mogą sie przyczepić do ułamanego uchwytu samochodowego ?

W temacie: Tracer eXplore SJ4000 nie działają przyciski.

25 marzec 2015 - 19:36

Dobra po 2 pobytach w serwisie producenta (odesłana przez komputronika) wznawiam temat. W między czasie zauważyłem, że kamera wariuje po ładowaniu. Za pierwszym razem podłączyłem ją do standardowej ładowarki dołączonej do zestawu i po paru dniach nie działała, a za 2 razem podłączyłem pod ładowarke samochodową którą też dostałem w zestawie. Pytanie co mam zrobić teraz ... przecież nie będę jej co 5 dni oddawał do serwisu komputronika.


W temacie: Tracer eXplore SJ4000 nie działają przyciski.

25 styczeń 2015 - 17:43

Przed, kamera jakiś tydzień temu poszła do serwisu (wiem gdzie już nigdy nie kupie żadnego produktu).