Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

byzyl

Rejestracja: 04 sie 2013
OFFLINE Ostatnio: 25 wrz 2016 22:01
-----

#1732784 Sony Xperia Z

Napisane przez byzyl w 02 luty 2015 - 22:30

Ja osobiscie nie wierze ze to jest nowy telefon, sam uzytkuje Xperie Z (najpierwszej generacji) i wiem jak bardzo stary jest to telefon.

Co do gwaracji to jak koledzy wyzej, tak dziala ten system. Ja chyba nie kupilbym od takiego speca z allegro, nigdy nie wiadomo co spotkalo fonka w przeszlosci, zapewne sa po mniejszej/wiekszej ingerencji.

 

Co do mnie, sam kupilem ow fonka z drugiej reki, uzywke, od czlowieka co dostal nowy telefon po przedluzeniu umowy a stary (2 lata uzytkowania). Peiniazki nie byly duze, 600 zl. Moze mam szczescie poki co sam uzytkuje (jakies 9 m-cy) i jestem zadowolony, telefon sam z siebie szybki, duzo miejsca, sporo ramu, bateria jak na wiek fonka bardzo dobrze sie spisuje. Tu taki fczer bateria jest teoretycznie niewymienialna, tzn mozna wymienic ale ciezko znalezc nowa, a wymiana to juz troszke trzeba sie pobawic. Aczkolwiek sa to trwale baterie choc moze sie trafic juz lekko niedomagajaca.

 

Ekran 5 cali, uwielbia energie, stara technologia TFT, ale bez przesady nie jest to ekran ktory kleka az tak mocno jak pisza koledzy, mialem i IPS i powiem ze nie ma az tak szokujacej roznicy, a katy sa bardzo przywoite, nie sa az tak zle. 

 

Teraz czekam na Lolipopa wtedy zobaczymy jak sie bedzie sprawdzac, bo papiery na to ma dobre (podzespoly) a jak wyjdzie zobaczymy, bo moze byc wtopa jak np z 4.4.2 :P

 

Dla mnie najwazniejsza byla odpornosc na wilgoc, wlaczam strave i wio w teren na rowerku;) Bomba ;)

 

Ale co do takich okazji ze niby lezak z magazynu to bym juz tak nie wierzyl ;)


  • 1


#1710220 Jaki zasilacz do mojego zestawu?

Napisane przez byzyl w 14 styczeń 2015 - 21:51

Hej, co do zestawu to mialbym jednak propozycje podmiany pewnych czesci...

 

FX 8350, wg mnie nie ma sensu kupowac, lepiei zaopatrz sie w FX8320, to jest ta sama jednostka i tymi samymi mozliwosciami OC. Nie wiem czy jest sens dokladac. Pozostawione pieniazki przeznacz na chlodzenie, bo dostarczone w zestawie to smiech na sali nawet nie montuj. Z chlodziwek, jest wiele mozliwosci od Macho 120 po np Zalmana Performe, jest wiele testow i opinii wybierz to na co cie stac i co preferujesz cisze czy niskie temp czy to i to. 

 

Procesor AMD w Photoshopie sie sprawdzi choc jednak jednostki intela beda lepsze (w zasadzie to bedzie +/- i3, ktore jest dla mniej najbardziej obecnie przeplacanym procesorem na rynku), ale i czesto drozsze. W renderingu to AMD bedzie sie spisywac jak szatan, jak najwyzsze jednostki intela za grube tysiace wiec tutaj zysk dla Ciebie, co do gier to jednak na plus intel tylko ze to nie sa az tak kosmiczne roznice jak w testach to niby widac, a im nowsza gra tym walka bardziej wyrownana, wiec i tu tragedii nie ma. Ponadto najnowsze stery do nVidii rowniez wiele zmienily w tej kwestii i wykorzystanie procka sie poprawilo w przypadku AMD a najblizszy Dx12 bedzie czyms ala mantle od AMD, wiec te roznice aktualnie sie zaczynaja zacierac, choc nadal zapewne istnieja, dla mnie testujacego gry od Blizzarda, nie widze wiekszych roznic pomiedzy World of Warcraft czy Starcraft na FX6300 (@4.72) a i5 4460 (stock).

 

Co do grafiki to jezeli chcesz sie bawic obrobka graficzna, moze wektorami w blizszej dalszej przyszlosci, to jednak nvidia i procesory CUDA sa zdecydowanie lepiej wspierane i wykorzystywane niz OpenCL od AMD. Zreszta 760 jest wydajniejsza od 270X, wiec tu zayskasz na wszystkim (760 to konkurent 280X, ze wskazaniem na 280X w grach :).

 

Co do zasilki to jak kolega wyzej, ewentualnie cos od XFX TS550 badz od CM G550M spokojnie rowniez poradza sobie z ow zestawem.


  • 2


#1705375 AMD FX 6300 + GTX 760 do gier (2500)

Napisane przez byzyl w 10 styczeń 2015 - 18:21

Hej to juz kilka groszy doloz do:

 

http://www.esc.pl/pr...oducts_id=58641

 

Co do procka to jakis czas temu skladalem zestaw na i5 4460, 8Gb, MSI GTX 760 OC, Seagate 1Tb.

 

Porownalem wydajnosci zestawow na FX6300 z gtx 760 i i5 4460 z GTX 760.

 

                             FX6300                i5 4460

 

Fire strike               5661                   5613 

3Dmark11              7747                   7987

 

Co sie tyczy gier, ja w zasadzie aktualnie gram tylko w gry ze stajni Blizzard'a. Teoretycznie silnik WoW'a czy Starcraft'a faworyzuje intela, aczkolwiek na FHD ze wszystkim na max, w zaleznosci od lokacji ilosci graczy, nie wazne czy to questowanie, czy instancja czy raid, nie zauwazylem wiekszych roznic w wydajnosci obydwu setow. 

 

Skupilem sie na WoW'ie, gdyz ze wzgledu na nowy dodatek jest co robic i odkrywac, i przyznam ze nie dswiadczylem wiekszych roznic wydajnosciowych! Klatki w zaleznosci od miejsc i tloku wachaly sie od 45 do 100 kl/s. te same ustawienia graficzne. W tych samych lokacjach podobna iloscia graczy itd, wydajnosc ta sama, roznice 1-2 klatek.

 

Teraz odrobina dziecgiu, moj FX aktualnie jest podkrecony do 4.72, z chlodzonkiem dokupionym gdyz boxowe do tragedia.

Plyta glowna tez nie byla najtansza choc do drogich tez jej daleko. Trzeba pamietac o chlodzonej sekcji zasilania mniej wiecej 8+2 dla swietego spokoju.

 

Natomiast przy i5 ze boxem masz cisze na dzien dobry, wystarczy plytka na B85 czy H81. Cenowo tansze badz podobne do ceny plytki dla amd. No i ponoc mniejsze zuzycie pradu, ale jak policzyc te roznice to nie sa az tak kolosalne, ale marketing robi z tego wielkie HALO.

 

Ogolnie rzecz ujmujac fx6300 nie jest zla konstrukcja, ale trzeba sie nia pobawic, natomiast i5 bedzie mniej problematyczny i masz fajna wydajnosc out of the box. Mozliwe ze w innych grach beda roznice. CZy to jest warte oszczedzenia/wydania tych 200zl, sam zdecyduj.


  • 3


#1682437 Zapraszam :)

Napisane przez byzyl w 24 grudzień 2014 - 11:47

ode mnie:

 

- Prey (trwaja prace nad dwojka)

- Far Cry (czesc pierwsza)

- Red Faction (starsza zdecydowanie ale fabula grywalnosc pierwsza klasa)

- Painkiller (polska fajna gierka w swoim czasie przebijala sprzedaza Doom 3 w USA)

 

Jak cos jeszcze wpadnie mi do glowy dorzuce jeszcze cos


  • 1


#1636428 XFX PRO 650W 80 plus bronze uciągnie R9 290 OC TRI-X 4GB?

Napisane przez byzyl w 12 listopad 2014 - 15:15

Jak na stocku, to nie powinno byc znacznie wiecej jak 400 watow, po podkreceniu (cpu + gpu) raczej nie powinno byc powyzej 500 watow.


  • 1


#1636419 XFX PRO 650W 80 plus bronze uciągnie R9 290 OC TRI-X 4GB?

Napisane przez byzyl w 12 listopad 2014 - 15:09

Pytanie jaki masz zestaw dokladnie, nominalnie na mniej wiecej zestaw z ta karta pobiera w okolicach 400 watow, wiec spokojnie wystarczy... Chyba ze masz cos co jest szczegolnie pradozerne wtedy moze byc wyzej jak ow 400 watow. 


  • 1


#1621349 Jak usunąć napisy z filmu

Napisane przez byzyl w 28 październik 2014 - 21:44

Jak nie ma ich jako dodatek ktory np w mkv mozesz sobie wylaczyc (jak np w dvd), pobrales jakis avi lub inny format od razu z wkomponowanymi napisami, to sorry nie ma sily tak juz musi zostac... chyba ze sobie jakas soczewke wrzucisz na to ale pytales o bezstratny sposob...


  • 1


#1608917 Xperia Z zdjęcie brandingu orange

Napisane przez byzyl w 17 październik 2014 - 17:31

hej no coz podobno to prawda, jak mowi kolega powyzej. Zreszta jak dlugo jeszcze bedziesz miec ow gwarancje?

Ogolnie nie polecam nowszego tycio softu, a mianowicie 4.4.2. Ow wersja ma blad z usypianiem rdzeni sandpragona (ktory ow funkcje ma hardwarowo zalatwiona), gryzie sie to i powoduje drain baterii. Dodatkowo sporo problemow z wykanczaniem baterii sprawiaja uslugii google play, trzeba sie troszke nakombinowac aby bateria dzien wytrzymala, mialem i skonczylo sie to downgradzie do 4.2.2 i znow aktualizacji do 4.3. Ogolnie google troszke zalepil softem 4.4.2 i nawet nexusy mialy z nim klopoty, producenci staralis ie to latac z roznym powodzeniem. 

 

Wersja 4.4.4 to juz podobo inna bajka, nie testowalem jeszcze, brak czasu na aktualizacje i zabawe z ustawianiem wszystkiego od poczatku, ale dosc pochlebne opinie zbiera.

 

Mozesz sprawe aktualizacji zalatwic pc companionem, ewewntualnie flashtool'em (ale najpierw poczytaj bo flashtool to dosc potezne narzedzie i warto wiedziec co mozesz nim zrobic i co sie z tym wiaze)


  • 1


#1571591 Używana karta graficzna do 300 zł

Napisane przez byzyl w 14 wrzesień 2014 - 18:19

Hej jezeli bedziesz dosc cierpliwy mozesz za ciekawe pieniazki kupic na wszem i wobec znanym serwisie 7850. Najwydajniejsza ze wszystkich, chlodna i podatna na OC. Ceny aktulanie to okolice 370zl. Ale juz byly za 320-350zl. To tak jezeli cierpliwa osoba z ciebie. Co jakis czas pojawiaj sie i mozna sie w takowa zaopatrzyc. Mam i uzywam i spokojnie moge polecic. Kilak rohow suwaczkami i masz R7 265:P


kilka ruchow*


  • 1


#1499409 Karty graficzne od XFX

Napisane przez byzyl w 13 lipiec 2014 - 18:43

Hej, swego czasu mialem XFX 7770 OC Black Edition. Karta podkrecona tak ze wydajnosc byla na poziomie 6870 (standardowo cos w okolicach 6850). Zadnych klopotow, cicha - ogolnie karty z dual dispartion (dwa wentyle) bardzo dobrze odprowadzaja cieplo i sa bezglosne. Ponadto obudowa jest alumioniowa (nie jakis plastic jak w powercolor) dzieki czemu dziala jako kolejne medium w transmisji ciepla na zewnatrz. Wykonanie karty bez zarzutu. Nie ma zawiele tych kart w Polsce, zakaldam ze ze wzgledu na cene, sa jednak drozsze jak Gigus czy MSI. Ogolnie XFX to gorna polka, Duzo ludzi kupuje je np w Irlandii czy Wilekiej Brytanii, rzadko choc jednak mozna, spotyka sie je na rynku wtornym, zakladam ze glownie chodzi o to ze sa to dobre jakosciowo produkty. Osobiscie jezeli mialbym wybor pomiedzy Gigabyte a XFX wybor XFX zdecydowanie. Co o serwisu ciezko mi sie wypowiadac, nie slyszalem za bardzo aby cos z XFX sie sypalo. Moze nie ma takiej renomy jak EVGA ale jest to producent wart zaufania i polecam.


  • 1


#1498616 Kilka pytań dotyczących GeForce GTX 660

Napisane przez byzyl w 13 lipiec 2014 - 10:24

Hej hej hej:)

 

Zauwazylem twoj temat, a ze mam juz pewne doswiadczenia z uzywanymi grafikami dorzuce cos od siebie :)

 

A wiec:

-Czy kupno takiej używanej karty nie jest ryzykowne?

 

Nie boj sie, jak kolega wyzej jezeli sprzedawca sprawdzony i ucziwy (zwroc uwage na komentarze, i nie 2-5 komentarzy, najlepeij jak juz ma ich kilkdziesiat [wiadomo stary wyga i doswiadczony bubla pchac raczej nie bedzie bo szkoda sobie tak psuc konto]) i nie bedzie problemow. Kiedys dokladnie dwa razyw  zyciu kupilem nowe karty graficzne. Efekt byl tai ze za rok sprzedawalem je za polowe ceny badz 25% jej wartosci, czyli amortyzacja w ciagu kilkunastu mieisiecy w postaci 500zl jakos przemyslalem soebie to wszystko i postanowilem sprobowac z uzywkami. Swoje karty zakupione w sklepie odsprzedalem znajomym i nie slyszalem aby byly z nimi problemy. Nastepnie uzywam tylko i wylacznie grafik uzywanych. Bylem posiadaczem 3650, 8800, 6950, 7770, a obecnie 7850 (nie najlepszy producent ale dostalem ja za 280zl, podkrecilem w granicach rozsadku i poki co smiga mi wysmienicie [np crysis3 wszystko wysokie anizo 4x i miodzio zadnych scinek]). Z zadna uzywana karta nie mialem problemow. Nadal w uzyciu jest 8800 u tatki w kompie nadal jak wpadam do domu spokojnie idzie pociupac w wowa:) Problem byl tylko z 6950, ale tylko dlatego ze dalem ja bratu a on postanowil ja przesmarowac nowa pasta, i zapomnial o padach pomiedzy pamiatkami i radiatorem... Tzn karta dziala ale na nizszych taktach bo potrafi artefaktami rzucic. Po drodze kupilem 6850 w sklepie (3 nowa karta graficzna) i efekt byl taki ze byla uszkodzona, odeslalem na gwaracje, po 3 tyg mialem pieniazki spowrotem na koncie. Tak wiec co do grafik uzywanych, nalezy byc ostroznym, jak ze wszystkim ale sa bardzo ciekawe koszt/wydajnosc. Dodatkowo jak bedziesz mial cos na oku przejrzyj co pisza ludzie na temat powyzszej karty (najlepiej jak bedziesz mial pelny model kod ean). Przejrzyj opinie na jej temat, czasami sa serie ktore padaja notorycznie i po takim roku bedzie sporo watkow na necie, taim przykladem jest np Gv-r795wf3-3gd, karta od gigusia calkiem fajna na pierwszy rzut oka ale okazauje sie lubi pasc i pomimo ze mialem okazje zakupic w swietnej cenie (ok 500zl) z roczna jeszcze gwarancja, ale mimo wszystko lepiej na ta serie uwazac bo padaja jak muchy a problem jest z ich serwisem i z tego powodu niby producent mial dosylac r9 280, ale wycofal sie  z tego i trwa to tygodniami miesiacami zanim sprawa bedzie zalatwiona. Ponadto zwroc uwage na to czy nie szykuje sie jakas przecena jak teraz dla kart R9 280/280X bo kupisz karte a za 3 tygodnie w tej samej cenie kupisz nowa. To chyba tyle ode mnie na temat uzywanych kart.

 

-Posiadam zasilacz XFX Core 550W,
 

 

bardzo zacny zasilacz i jezeli bedziesz podkrecac spokojnie nadal bedzie w stanie wykarmic ci kompa. Jezeli nawet bedziesz mial juz GTX'a 660 i wsio po OC bedziesz max w okolicach 400 Watow, wiec nadal masz spora nadwyzke. Kolega powyzej dobrze pisze.

 

Nie mam zbyt mocnego procesora(FX 6300)

 

Sam mam i wiem ze demon szybkosci to moze jakis wielki nie jest, ale jak na moje potrzeby czy to Crysis czy to WoW czy to Thief, wszystko poziom okolic wysokie bradzo wysokie i nie mam zadnych scinek. Fakt po OC [wtedy doslownie zaczyna latac ten procek]. Fakt ze potrzebujesz chlodzonka (nawet takie w okolicach 100-120zl) pozwoli ci jak dobrze trafiles na OC w okolice 4,5-4,7 GHz. 


Co do innych kart jak GTX 660 karta fajna, jak spojrzec na testy lepeij sie prezentuje na AMD lepeij radzi sobie z wieloma watkami (modulami jadrami jak to zwia tam) niz karty od AMD, ktory lubia mocne watki. Teraz przewaga mantle nie jest juz tak spora jak byla wczesniej nadal dopracowuja to API, a w tym czasie zdecydowanie porawiono DX w sterach nvidii i karty dostaly kopa... nie ma to jak lepsza optymalizacja po cisnieniu ze strony mantle. Dx 12 zapowiada sie jak mantle prawie wiec ciezko powiedziec jak bedzie w przyszlosci. Jednak skoro masz okazje kupic w dobrej cenie GTX660 bierz, jest porownywalny jak 7870. 


  • 1


#1435867 Jaki odtwarzacz muzyki?

Napisane przez byzyl w 24 maj 2014 - 20:34

aimp


  • 1


#1435252 Krzesło dla Gracza.

Napisane przez byzyl w 24 maj 2014 - 11:51

Ogolnie, jak spojrzalem na ow zagadnienie to bylem zaskoczony, sporo siedzenia dosc mocno odklada sie w naszych biodrach, kregoslupie. Pamietaj ze nawet najwuygodniejszy fotel nie bedzie zdrowy, momi wszystko co jakies 3-4 kwadranse trzeba wstac i pochodzic przez ok 5-10 minut aby rozluznic miesnie grzebietu szyi, dotlenic je aby nasze krazki miedzykregowe mogly wymienic metabolity. Najprosciej jest sie przejsc do meblowego i poszukac taki jaki wybrales na necie zasiasc i przetestowac jak co sie tam w nim siedzi. 

 

Kiedys jak sie zastanawialem nad czyms podobobnym i trafilem na fajne forum. Forumowicze tam bardzo ladnie powyjasniali co i jak z czym.

 

http://forum.pclab.p...zesło-obrotowe/

 

Wiele osob chwali sobie dosc niedrogi UNIQUE Overcross, ladnie trzyma nasze lordozy. Nie wiem ile masz wzrostu, 15 lat zapewne jezeli nie jestes jeszcze wysoki to bedziesz rosl nadal. 

 

Ponadto powinienes wiedziec cos na temat active sitting, tzw poduszek sensorycznych, ktore poduja ze podczas dlugiego siedzenia miesnie kregoslupa pracuja caly czas, przez co mniej dostaje w kosc twoj kregoslup, a przy okazji rozbudowywwuja sie miesnie placow. Ja jeszcze jej nie uzywalem ale znajomi juz uzywaja (polecone przez lekarza) i sobie chwala. 

 

Mam nadzieje ze cos pomoglem.


  • 1


#1429504 Karta graficzna do 500-600zł

Napisane przez byzyl w 19 maj 2014 - 07:41

Hej, jezeli nowa, to moze jednak 7790, zapewne zostaly jeszcze jakies na polkach, za cene neiwiele wyzsza jak 400zl otrzymujesz karte wydajniejsza jak 750 (ok 420zl), 650 Ti (ok 400zl) porownywalna do 750Ti (520zl). 

 

Podobnie z R7 260X ktora za podobne 400zl oferuje jeszcze lepsze mozliwosci jak 7790/750 Ti a do tego dwie gry gratis w programie od AMD:P

 

W kwocie powyzej 500-600zl, najlepszy wybor to juz R7 265, ok 560zl z dwiema grami wydajnosciowo na poziomie GTX660.

 

Niestety GTX 660 czy R9 270 to juz lekko powyzej 600zl.


  • 1


#1420559 Kompatybilność karty graficznej z płytą główną.

Napisane przez byzyl w 11 maj 2014 - 00:21

Jezeli nie wiesz ile jest meijsca w niej zmierz w srodku ile masz miejsca na ta karte. Najwiekszym problemem bedzie zapewne jej dlugosc. Wyglada na dosc gleboka obudowe... 

 

Na trixa zapewne bedziesz potrzebowac ponad 30 cm, najlepiej ze 33cm.


  • 1