Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję

Telpher

Rejestracja: 05 maj 2013
OFFLINE Ostatnio: 08 sie 2019 12:33
-----

#2538958 RX 480 Nitro 8gb

Napisane przez Telpher w 19 wrzesień 2018 - 09:54

musisz napisać, są wzory na stronach rzeczników praw konsumenta. Piszesz z czego korzystasz i czego żądasz.


  • 1


#2538930 RX 480 Nitro 8gb

Napisane przez Telpher w 19 wrzesień 2018 - 08:18

rękojmia, bo w ciągu 14 dni muszą ci udzielić odpowiedzi czy rozpatrzyli zgodnie z twoimi żądaniami. Jak nie odpowiedzą to automatycznie zgodnie z prawem wynika że zgodzili się na twoje żądanie. Dlatego zawsze w ramach rękojmi warto żądać zwrotu kasy (jak grafa np. dużo staniała :)  ewentualnie wymiany na nową (jak ci zależy).

 

Miałem taką sytuację z okularami narciarskimi - nówki kupione na obóz synowi i porysował straszliwie. Zareklamowane w ramach rękojmi  (żądanie zwrotu kasy) i zagapili sę - w 15tym dniu smsa wysłali. Efekt - musieli zwrócić kasę za porysowane okulary. 


  • 1