Skocz do zawartości

dikhet

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O dikhet

  • Tytuł
    Amator
  • Urodziny 10.11.1988

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Miejscowość:
    Mozów
  1. Licytacja od 230 zl. Kup teraz 290 zl. http://allegro.pl/show_item.php?item=6500153105
  2. Szukam następcy 120mm dla enermax twister pressure w którym niestety nawalilo łożysko. Wybieram między noctua f12, p12 i s12b. Czy to dobry wybór. Wszystkie wentylatory mogę mieć w podobnej cenie ok. 60 zl.
  3. No ok. Podczas użycia adaptive w grze v-sync off i liczba klatek nieograniczona?
  4. Cena do negocjacji. http://allegro.pl/show_item.php?item=6472964714 Dodatkowo Microsoft Office 365 Personal PL 1 rok subskrypcja http://allegro.pl/show_item.php?item=6473025278
  5. Właśnie z tego filmiku wysnułem wnioski, tylko doczytałem że jednak można wymusić ten triple buffering (bez technologii freesync i g-sync). Ale u mnie coś nie działa, albo robię to źle.
  6. Z tego co się dowiedziałem v-sync działa tak że nie dopuszcza pow. 60 klatek jednak jeśli wyświetlanie spadnie choćby klatkę poniżej 60 to wyświetla się wielokrotność 60 czyli 30 klatek dlatego pojawiają się cięcia obrazu. Potrójne buforowanie ma za zadanie wyświetlenie tylu klatek ile właściwie jest. Więc jeśli spadnie o 1 klatke to 59 a nie 30.
  7. Może się powtórzę ale wszystko rozchodzi się o to że na ultra leci na pograniczu 60 fps. Kilka klatek więcej wtedy tnie bez v-synca (monitor 60hz). Poniżej 60 tnie z v-sync a potrójne buforowanie które ma temu zapobiegać jakoś nie działa. Są to mikro ścinki ale drazniace no nie jest płynnie. Muszę to przetestować na dodatkowej grze która na ultra czy wysokich będzie wyswietlala na granicy 60fps czyli wymagania podobne do wiedźmina 3. Jakieś propozycje?
  8. U mnie właśnie jest konieczne potrójne buforowanie, bo nie mam stałych 60 fps. A gdy spada nawet do 58-57 to mam micro stuttering. Potrójne buforowanie ma temu przeciwdziałać a nie działa. Jedno co działa to zmniejszenie ustawień z uber na wysokie/średnie. Wtedy mam niemal zawsze stałe 60 fps. No ale to nie jest rozwiązanie. Co do maks. liczby wst. renderowanych klatek to po prostu gdzieś wyczytałem, że to może pomóc. Próbowałem różnych konfiguracji: 1. w sterownikach v-sync włączony, bez potrójnego buforowania, w grze v-sync wyłączony, liczba klatek na sekundę nieograniczona, radeon pr
  9. Grając w Wiedźmina zauważyłem stuttering. Okazało się, że jest to spowodowane tym, że gra wyświetla więcej klatek niż odświeżania ma mój monitor (60Hz). Przeczytałem, że w takich sytuacjach sprawdza się zastosowanie synchronizacja pionowa (V-sync). W związku z czym ustawiłem opcję synchronizacja pionowa z poziomu sterowników nvidii (włącz), potrójne buforowanie (włącz) oraz maksymalna liczba wstępnie renderowanych klatek (1). W opcjach gry: V-sync (włącz) i liczba klatek na sekundę (60). Rzeczywiście zastosowanie powyższych wytycznych pomogło, bo gra wyświetlając 60 klatek w końcu działa
  10. Weż Palita Jetstream.
  11. 720 zł + kw http://allegro.pl/show_item.php?item=6436244075#
  12. Sprzedam kartę z tytułu. Link do allegro. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5856337519
  13. Kod od AMD 20 zł tutaj, 25 zł przez allegro. GG: 6653943 2 sztuki Link allegro od 1 zł http://allegro.pl/show_item.php?item=3231463622
  14. Powyższe sprzedane. Na sprzedaż mam również nieużywany kod STEAM do Tomb Raider Cena: 70 zł do leciutkiej negocjacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...